OM601 tehostajanpumpun kannake
OM601 tehostajanpumpun kannake
Eli omasta w124:sta siis tuo kannake jolla tehostaja kiinni moottorissa on murtunut, niin kysymys kuuluukin onko mahdollisesti kannake vaihdettavissa, vai onko kannessa kiinni?
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Moottorin etulevyssä samaa valua, joutuu öljypohjan irrottamaan ja paljon muuta.
wiimax.fi
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Vie alumiinihitsarille jos paikka on sellanen että voi hitsata.
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Murtunu löpösuodattimen alta aikas tarkkaan
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 30.11.2006 22:29
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Saa sit aika hyvin hitsattua mikäli asianmukainen miggi löytyy lähistöltä. Omastani joskus hitsasin samasta kohdasta. se kesti aika kauankin, mutta murtui uudelleen aikojen saatossa siitä sauman vierestä. Tee siihen joku tuki sille kohteelle jos mahdollista niin voisi ehkäistä sitä alumiinin väsymistä.
Pensa on pensselin pesua varten!!!
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Samanlainen murtuma oli joskus omassani; Laitoin kiristettävän tuen pumpun takaa kanteen kiinni (kannessa oli jengapaikka jotakin varten) ja toimi ongelmitta niinkuin se kuuluisa vessa.
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Tiggi tarkalleen ottaenTiikeritapaus kirjoitti:Saa sit aika hyvin hitsattua mikäli asianmukainen miggi löytyy lähistöltä. Omastani joskus hitsasin samasta kohdasta. se kesti aika kauankin, mutta murtui uudelleen aikojen saatossa siitä sauman vierestä. Tee siihen joku tuki sille kohteelle jos mahdollista niin voisi ehkäistä sitä alumiinin väsymistä.

W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 30.11.2006 22:29
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Siekkinen kirjoitti:Tiggi tarkalleen ottaenTiikeritapaus kirjoitti:Saa sit aika hyvin hitsattua mikäli asianmukainen miggi löytyy lähistöltä. Omastani joskus hitsasin samasta kohdasta. se kesti aika kauankin, mutta murtui uudelleen aikojen saatossa siitä sauman vierestä. Tee siihen joku tuki sille kohteelle jos mahdollista niin voisi ehkäistä sitä alumiinin väsymistä.hyvin kun hitsaa ensin ja sitten värkkää jonkun tuen siihen niin kyllä se pitkän aikaa kestää. Moottorin naamalevyn vaihto olis varma keino korjata.
Kyllä se oli iha mig millä omani hitsattiin.

Pensa on pensselin pesua varten!!!
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Niin ja ennenkaikkea... Pidetään se hihnankiristin ja vaimennin iskari kunnossa niin pysyy se jakopäänkoppa ehjänä.
Väljä kiristin päästää hihnan värisemään joka repii ohjaustehostimen pumpun irti korvallisineen.
Väljä kiristin päästää hihnan värisemään joka repii ohjaustehostimen pumpun irti korvallisineen.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: To 30.11.2006 22:29
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
Re: OM601 tehostajanpumpun kannake
Hyvä pointti! Eipä oo itellä tullut moinen mieleen koskaan.Mika.T kirjoitti:Niin ja ennenkaikkea... Pidetään se hihnankiristin ja vaimennin iskari kunnossa niin pysyy se jakopäänkoppa ehjänä.
Väljä kiristin päästää hihnan värisemään joka repii ohjaustehostimen pumpun irti korvallisineen.

Pensa on pensselin pesua varten!!!