w201 käsijarrukengät
w201 käsijarrukengät
Morjes! Vaihdatin 190:seen käsijarrukengät uusiin. Kiristin pultinreiästä niin kauan, että rengas lukkiutui ja avasin taas sen verta että rengas pyöri melko vaivattomasti. Vetelin pari kertaa käsijarrua ja rengaat kyllä lukkiutuivat hiekalla, mutta yht´äkkiä käsijarrukengät löystyivät.. No päätin sitten ajatella että ne vain asettuivat paikoilleen ja säädätin pultinreiästä uudelleen. Sama homma jatkui ja avasin jarrulevyn ja kengät olivat kuluneet täysin loppuun. Eli siis metalli vasten metallia.. Mikä kettu taas mahtoi mennä asennuksessa mettään? Kaikille sen verta tiedoksi, että k.jarru ei tuntunut missään vaiheessa laahaavan. Apuja tarvitaan!
Re: w201 käsijarrukengät
Terve! Vaikuttaa että käsijarrukenkiä ei ole vaihdettu ollenkaan,koska ne ei kulahda pelkällä koeajolla "metallille".Taisit sanoa että vaihdatutit kengät.
Et siis vaihtanut itse kenkiä ?Vaikuttaa että olis laahannut tosi rajusti tai asennusvirhe!!!!
Et siis vaihtanut itse kenkiä ?Vaikuttaa että olis laahannut tosi rajusti tai asennusvirhe!!!!
Siis ainoastaan vaijereita ja linkkua en vaihtanut uusiin. Tuntuu kyllä iha mahottomalta miten uudet kengät voi kulua loppuun jos ei kerta ajaessa tunne mitään laahaamista ja kyllähän ne testasin kertaalleen että k.jarru vapauttaa asianmukaisesti jarrun.. Oiskoha vika ollut siinä etten löysännyt vaijereita ollenkaan?ANA-66 kirjoitti:Terve! Vaikuttaa että käsijarrukenkiä ei ole vaihdettu ollenkaan,koska ne ei kulahda pelkällä koeajolla "metallille".Taisit sanoa että vaihdatutit kengät.
Kun kengät on säädetty remontin jälkeen niin että ne eivät laahaa ja ne kuitenkin kuluvat loppuun täytyy joko vaijerien tai linkkujen jättää jarrut laahaamaan.
wiimax.fi