c32 amg
Re: c32 amg
Minullakin on yksi 65mm nyt joutavana.
Re: c32 amg
No, minä sellaisen 65mm ostan ku joku myy. Sen orkkiksen voi sitten niitata joskus. Yv:llä voi laittaa hintaa tulemaan 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Tuossa oli hyvä video siitä miltä kuulostaa jos ahtimen rullan niitit/jouset ovat antaneet periksi.
http://www.youtube.com/watch?v=a6MdDyGDoxg
http://www.youtube.com/watch?v=a6MdDyGDoxg
Re: c32 amg
Joo just noin sen naksuu, ja pitää tyhjäkäynnillä kenkkumaista ääntä. Kierroksia nostamalla resonointi loppuu.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: c32 amg
Onko teillä minkälaista mielipidettä -01:n ruostesuojauksesta? Kattelin noita muita keskusteluja, niin mielipiteet menee vähän ristiin. Auto on käytössä myös talvella. Onko mitään iloa ruiskutella itse kotelosuojaa esim. ovien ja peräluukun pikkuraoista?
W124, W202, C32 AMG ja mitä niitä nyt onkaan 

Re: c32 amg
Pansu laittoi jossain vaiheessa kuvan, jossa auto oli leveillä lokasuojilla ns. "black series" -malli.
Täältä voisi kysyä osia:
http://www.hms-tuning.de/
Ainakin C63 farkusta tulee aika vihaisen näköinen:
http://mbworld.org/forums/c63-amg-w204/ ... oject.html
Täältä voisi kysyä osia:
http://www.hms-tuning.de/
Ainakin C63 farkusta tulee aika vihaisen näköinen:
http://mbworld.org/forums/c63-amg-w204/ ... oject.html
Re: c32 amg
Motoparkissa käyty sudittelee.
12.3 sekkaa oli paras noteeraus, ei vaan normirenkailla päässy kovempaa. Enkä autolle ole kerennyt tekee mitään, eli laihalla käy edelleen, piti koittaa vähän kompensoida bensanpaineella ja työntää metanolia vähän enemmän. Sliksit sitten joskus kun kerkee, nyt oli vähän kiire lähtö.
Että sellaista, nyt vesille takaisin.
12.3 sekkaa oli paras noteeraus, ei vaan normirenkailla päässy kovempaa. Enkä autolle ole kerennyt tekee mitään, eli laihalla käy edelleen, piti koittaa vähän kompensoida bensanpaineella ja työntää metanolia vähän enemmän. Sliksit sitten joskus kun kerkee, nyt oli vähän kiire lähtö.
Että sellaista, nyt vesille takaisin.
Re: c32 amg
Loistoaika.Pansu kirjoitti:Motoparkissa käyty sudittelee.
12.3 sekkaa oli paras noteeraus, ei vaan normirenkailla päässy kovempaa. Enkä autolle ole kerennyt tekee mitään, eli laihalla käy edelleen, piti koittaa vähän kompensoida bensanpaineella ja työntää metanolia vähän enemmän. Sliksit sitten joskus kun kerkee, nyt oli vähän kiire lähtö.


Re: c32 amg
Joo kyllähän tuo meni paremmin kuin odotin, ottaen huomioon tään hetkiset seokset ja katurenkaat. Arvelin ennen lähtöä että 12.5 - 12.7 vois mennä jos kaikki menee nappiin. Onhan tuo ihan kiva aika perhesedanille mistä ei ole mitään mukavuuksia karsittu pois 
Paremmat renkaat kun olis ollu, niin kirkkaasti tuo olis alittunut. Aikalaput löytyy tuosta lähdöstä ja jotain videon tynkää kaveri kuvas, pitää koittaa huomenna uppii. Oli yksi paljon parempikin veto viileällä koneella/vesillä, mutta alku menikin sitten ihan päin peetä ja hölläsin jo ennen maaliviivaa. Oli myös kohtuullinen vastatuuli tuolla.
EDIT. piti vielä vilkaista korttia ja aikahan on tuon alle, eli 12.314

Paremmat renkaat kun olis ollu, niin kirkkaasti tuo olis alittunut. Aikalaput löytyy tuosta lähdöstä ja jotain videon tynkää kaveri kuvas, pitää koittaa huomenna uppii. Oli yksi paljon parempikin veto viileällä koneella/vesillä, mutta alku menikin sitten ihan päin peetä ja hölläsin jo ennen maaliviivaa. Oli myös kohtuullinen vastatuuli tuolla.
EDIT. piti vielä vilkaista korttia ja aikahan on tuon alle, eli 12.314

Re: c32 amg
Nyt on dragtimesiin upittu tulokset. Tässä tais olla juurikin nopein veto: http://youtu.be/R8Y3DM_7Jzg" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää pätkiä upin tuonne kunhan tuo paskatube toimis ilman jumimista.
Lisää pätkiä upin tuonne kunhan tuo paskatube toimis ilman jumimista.
Re: c32 amg
Onneksi olkoon Pansulle! Sulla on nyt sitten virallisesti maailman nopein kirjoissa ja kansissa oleva C32. 
Tästähän saa itsekin vähän intoa laittaa loput palikat omaan autoon paikoilleen.
Edit.
Mikäs tuolla dragtimes.comissa maksaa kun ei ole aikaa näkyvissä?

Tästähän saa itsekin vähän intoa laittaa loput palikat omaan autoon paikoilleen.
Edit.
Mikäs tuolla dragtimes.comissa maksaa kun ei ole aikaa näkyvissä?
Re: c32 amg
Heh, kiitos. Tuolta tuli joku viesti et vahvistavat tuon ensin ja 24h sisällä pitäs vissii tulos näkyy.
Re: c32 amg
Onneksi olkoon maailman nopeimmasta C32:sesta! Tekniikkaan oli mukava tutustua varikolla. Seuraavaksi lukko ja pitävät renkaat alle.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: c32 amg
Kiitokset. Mehän taidettiin varikolla rupatellakin ja taisit päästä tuohon minun videollekintomant kirjoitti:Onneksi olkoon maailman nopeimmasta C32:sesta! Tekniikkaan oli mukava tutustua varikolla. Seuraavaksi lukko ja pitävät renkaat alle.
tomant

- AP-race/lake
- Mersumies
- Viestit: 1365
- Liittynyt: La 13.02.2010 20:17
- Paikkakunta: Helsinki / "Patelan poikii"
Re: c32 amg
Onnex olkoon pansu. hieno aika "täyspainoiselle". 

Re: c32 amg
Juu, videolla olin pari metriä johdossakin ,-) Ei löytynyt kadonneita hevosia, kaksi sekuntia jäi kesäkuun alun ajasta.Pansu kirjoitti:Kiitokset. Mehän taidettiin varikolla rupatellakin ja taisit päästä tuohon minun videollekinLöysitkö karanneet hevoset, kun me lähdettiin jo ajelee kotia ja ei jääty loppuun saakka.
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020

Käyttöautot C180 203.035, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edellinen C200 202.020
Re: c32 amg
Onnittelut Pansulle! Laitetaan elokuussa tietoa miten vakio farkku selviytyy samalla matkalla. Mikä muuten oli loppunopeus?
Edit: loppunopeus näyttää dragtimesin mukaan olevan 113.72 mph ja aikakortin mukaan 183.02 km/h.
Edit: loppunopeus näyttää dragtimesin mukaan olevan 113.72 mph ja aikakortin mukaan 183.02 km/h.
Nykyisiä autoja C32 AMG vm. 2003 (395hv ja 518nm) (harrasteauto)
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2019
Jaguar X-type Estate 3.0 AWD AUT. vm. 2008 (talviauto/2-auto)
Ex. autoja mm. Volvo S60 T5 vm. 2001 (0-200km/h alle 20s) + VW Golf V Variant 2.0TDI sportline vm. 2008 + Audi A4 Avant 2.0TDI vm. 2010 + Skoda Octavia III Combi RS TDI DSG vm. 2014
Re: c32 amg
http://www.dragtimes.com/Mercedes-Benz- ... acing.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyt se on sitten virallista.
Huonoon loppunopeuteen veikkaan tuota aika kovaa vastatuulta ja TCU:n vaihtoajankohtaa pitäisi nostaa, vaihteisto nimittäin vaihtaa juuri ennen maaliviivaa, tuossa häviää varmasti. Vaihto tuonne 6500rpm tienoille, niin voi olla että vaihto jää tekemättä. Tuossa olisi myös yksi keino parantaa hieman aikaa. AFR kuntoon, sliksit alle ja tuo TCU uuteen säätöön, sekä ei olisi tuota vastatuulta kovin niin 11.XX on mahdollista. Pitäisi vielä mittailla pakopaineita, että jos putket auki menisi kovempaa, tuo viimeinen pönttö kun ei ole oikein mitoitettu 500hv:n tehoille.
Nyt se on sitten virallista.
Huonoon loppunopeuteen veikkaan tuota aika kovaa vastatuulta ja TCU:n vaihtoajankohtaa pitäisi nostaa, vaihteisto nimittäin vaihtaa juuri ennen maaliviivaa, tuossa häviää varmasti. Vaihto tuonne 6500rpm tienoille, niin voi olla että vaihto jää tekemättä. Tuossa olisi myös yksi keino parantaa hieman aikaa. AFR kuntoon, sliksit alle ja tuo TCU uuteen säätöön, sekä ei olisi tuota vastatuulta kovin niin 11.XX on mahdollista. Pitäisi vielä mittailla pakopaineita, että jos putket auki menisi kovempaa, tuo viimeinen pönttö kun ei ole oikein mitoitettu 500hv:n tehoille.
Re: c32 amg
Mulla oli oikein tilattu ilmoitus dragtimesiltä, kun listaan tulee muutos.
Olikos sulla lokitettuna noita IAT-arvoja?

Olikos sulla lokitettuna noita IAT-arvoja?
Re: c32 amg
En oo logittanut lämpöjä. Pakokaasun ja imuilman mittarit on vielä paketissaan, ei oo kerenny asentelee.
Re: c32 amg
Onnittelut täältä pohjosestaki.
On kyllä vihanen vehje.
Itte ole päässy ees 13. alkavalle ajalle, vaikka oli liimatki radassa.
Sain käytettyä ommaa nyt vihdoin ja viimein testerissä,
Olemassa olevia ja tallennettuja härökkejä oli happitunnistimet ennen ja jälkeen vasemman katin.
5.sylinterin suihkutusventtiilin oikosulku plussaan vian oli tallentanu, luultavasti silloin ku kävi vajailla.
Sekä nokka-akselin ja kampiakselin asema ero, poikkeama myöhäsempään suuntaan.
Nollattiin ja ajelin puolitoista viikkoa, nuo olemassa olevat sinne näytti tulevan, kuten myös tuo ajotuksen myöhäsyys.
Epäilivät, että oisko nokkaketju antanu periksi, joten uusi sinne pitää ilmeisesti ujuttaa näin alkuun ennenkö alkaa nuita tunnistimia sinne vaihtaan.
On kyllä vihanen vehje.
Itte ole päässy ees 13. alkavalle ajalle, vaikka oli liimatki radassa.
Sain käytettyä ommaa nyt vihdoin ja viimein testerissä,
Olemassa olevia ja tallennettuja härökkejä oli happitunnistimet ennen ja jälkeen vasemman katin.
5.sylinterin suihkutusventtiilin oikosulku plussaan vian oli tallentanu, luultavasti silloin ku kävi vajailla.
Sekä nokka-akselin ja kampiakselin asema ero, poikkeama myöhäsempään suuntaan.
Nollattiin ja ajelin puolitoista viikkoa, nuo olemassa olevat sinne näytti tulevan, kuten myös tuo ajotuksen myöhäsyys.
Epäilivät, että oisko nokkaketju antanu periksi, joten uusi sinne pitää ilmeisesti ujuttaa näin alkuun ennenkö alkaa nuita tunnistimia sinne vaihtaan.
Re: c32 amg
Terve, nyt ois ittelläkin c32 ja tarviis tiedon että minne tulee ahtomittarin letku kii, laitoin ahtimen päähän tulpan tilalle ja veti alipaineelle ainakin parkissa polkastaessa, eli varmaan väärä kohta, mistä olette ottaneet lähdön ahtomittarille?
Re: c32 amg
en tunne tätä moottorityyppiä, mutta perinteisesti ahtopaineita on mitattu imusarjasta. oliko siellä jatkuvasti alipainetta, vai vaan pikkukaasulla/tyhjäkäynnillä? (tämä nyt varmaan turha kommentti, mutta pensakoneessa kuuluukin olla alipainetta, kun ei poljeta.)juukeli kirjoitti:Terve, nyt ois ittelläkin c32 ja tarviis tiedon että minne tulee ahtomittarin letku kii, laitoin ahtimen päähän tulpan tilalle ja veti alipaineelle ainakin parkissa polkastaessa, eli varmaan väärä kohta, mistä olette ottaneet lähdön ahtomittarille?
W201 250DT 20V
w201 190E
w201 190E
Re: c32 amg
pera8x kirjoitti:en tunne tätä moottorityyppiä, mutta perinteisesti ahtopaineita on mitattu imusarjasta. oliko siellä jatkuvasti alipainetta, vai vaan pikkukaasulla/tyhjäkäynnillä? (tämä nyt varmaan turha kommentti, mutta pensakoneessa kuuluukin olla alipainetta, kun ei poljeta.)juukeli kirjoitti:Terve, nyt ois ittelläkin c32 ja tarviis tiedon että minne tulee ahtomittarin letku kii, laitoin ahtimen päähän tulpan tilalle ja veti alipaineelle ainakin parkissa polkastaessa, eli varmaan väärä kohta, mistä olette ottaneet lähdön ahtomittarille?
Siis ahtimessa on imupuolella ahtimen päällä tulpattu letkun paikka , ja todenäköisesti alipaine aina kaasuläpällä ei ahtopaine joten tarviis imusatsista lähdön mutta missä siellä on`?
Re: c32 amg
Ei ole paikkaa olemassa. Täytyy porata reikä imusarjaan ja tehdä nipalle kierre.juukeli kirjoitti:Terve, nyt ois ittelläkin c32 ja tarviis tiedon että minne tulee ahtomittarin letku kii, laitoin ahtimen päähän tulpan tilalle ja veti alipaineelle ainakin parkissa polkastaessa, eli varmaan väärä kohta, mistä olette ottaneet lähdön ahtomittarille?
Re: c32 amg
Ok ,kiitosPansu kirjoitti:Ei ole paikkaa olemassa. Täytyy porata reikä imusarjaan ja tehdä nipalle kierre.juukeli kirjoitti:Terve, nyt ois ittelläkin c32 ja tarviis tiedon että minne tulee ahtomittarin letku kii, laitoin ahtimen päähän tulpan tilalle ja veti alipaineelle ainakin parkissa polkastaessa, eli varmaan väärä kohta, mistä olette ottaneet lähdön ahtomittarille?
Re: c32 amg
Varoituksen sana Eurochargedin alumiinisista ahtimen rullista. Ei tosin ole ensimmäinen joka on revennyt palasiksi.
http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... ealth.html
http://mbworld.org/forums/c32-amg-c55-a ... ealth.html
Re: c32 amg
Mikä on tuo violetti muutaman millin paksu muovi"letku" pelkääjän puolen umpion alla? Valkonen liitin päässä. Liittyykö lampunpesureihin mahollisesti? En tuolle yläkautta kurkkien paikkaa löytänyt. Näyttäs olevan liitin pettänyt.
Re: c32 amg
Olisko siihen umpioon tuleva letku, taitaa olla joutava, eli vedetty sinne silta varalta jos on alipaineella korkeudensäätö. Itselläkin se roikkui vapaana siellä kun pieni nippa pettänyt umpion pohjasta missä se on kiinni.Zamppa kirjoitti:Mikä on tuo violetti muutaman millin paksu muovi"letku" pelkääjän puolen umpion alla? Valkonen liitin päässä. Liittyykö lampunpesureihin mahollisesti? En tuolle yläkautta kurkkien paikkaa löytänyt. Näyttäs olevan liitin pettänyt.