Kyllä.Jube kirjoitti: Oliko se niin että tukikumet on kunnossa jos kone heiluu todella kevyesti käsin?
Juben w124 250d -91 OM605 ST -SÅLD-
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic "Timantti"
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic "Timantti"
Ok, vissiin liian kauan kun on näiden kanssa viimeksi touhunnutMika.T kirjoitti:Kyllä.Jube kirjoitti: Oliko se niin että tukikumet on kunnossa jos kone heiluu todella kevyesti käsin?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic "Timantti"
Melkoinen löytö Jube! Kiinnostais tietää mitä tolle jäi hintaa sillä autohan on 1:1 sellainen mitä veljellekkin etsittiin, eli ruosteeton alkuperäinen helmi. Moisen informaation voi laittaa vaikka yv:llä jos haluat. Veljelle löydettiin 290tkm ajettu 250D 20V -94, Musta, Karot, luukku.. Mutta se ruoste. Paljon on hommaa ja auto meneekin melko massiivisten peltitöiden jälkeen ylimaalaukseen. Kai tuostakin siistin saa, mutta mikään ei voita alkuperäistä! Noita samoja monoblockeja etsissäni yks kaveri tarjos 8" leveitä RH:ita keskisuomen hujakoilta, voin tarvittaessa kaivaa nimimerkin. Itse olin jo löytänyt aidot 7,5+8,5sarjan joten noille ei ollut enää tarvetta.. Hauskaa sinänsä tuollaisen 124 rakentaminen nykyään vuosia omien projektien jälkeen kun varaosia saa aivan puoli-ilmaiseksi ja tarjontaa on. Toisaalta sitten hyviä alkuperäisiä peltiosia ei tahdo löytyä mistään ja niistä osataan kyllä pyytää..
MB E200D T -18
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
MB 300CE-24 Cabriolet -92
1959 Cadillac Coupe De Ville
1959 Mercury Montclair
http://garage59.blogspot.fi/
Ex: MB 190E 2.0 -90 | MB CLK240A Cabriolet -04 | MB 190E 2.3-16 -85 (W201)| MB 300D -91 (W124) | MB C180CDI TA Avantgarde (S204) -14 | MB 300CE-24 -92 (C124)| MB E320 Coupe -93 (C124)| MB C200CDI T Avantgarde (S204) -08 | MB 250D -93 (W124) | MB E270CDI -04 Avantgarde (S211) | MB C200CDI -01 (W203) | MB E220CDI T -04 (S211) | MB 250D "Oldskool" -91 (W124) | MB 200D -93 (W124) | MB 300CE "EVO X" -91 (C124) | MB 190E 2.6 Sportline -90 (W201)| MB 280SE -72 (W108)
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic "Timantti"
nyt näyttää ja kuulostaa asialliselta rojektilta!
muut tekee mitä osaa, minä mitä haluan!!!
MB 300dt -89 MB E320T cdi -03
ex. MB E320 T cdi -03 ex. MB E320 T cdi -00
ex. MB 250TD -90 ex. ski-doo mxz 600 -04
ex. honda cbr 900rr -96 ex. MB 190E 1.8 -90
ex. MB 190 2.6 -87 ex. MB E250D -93
ex. MB E300dt 4-matic -93 ex. MB C200 cdi T -01
ex. MB 300d aut. -91
ex. MB 190 2.0e -84
ex. MB 190 2.5D -92
MB 300dt -89 MB E320T cdi -03
ex. MB E320 T cdi -03 ex. MB E320 T cdi -00
ex. MB 250TD -90 ex. ski-doo mxz 600 -04
ex. honda cbr 900rr -96 ex. MB 190E 1.8 -90
ex. MB 190 2.6 -87 ex. MB E250D -93
ex. MB E300dt 4-matic -93 ex. MB C200 cdi T -01
ex. MB 300d aut. -91
ex. MB 190 2.0e -84
ex. MB 190 2.5D -92
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic "Timantti"
Eihän tässä paljon projektia ole mutta kun tällä foorumilla ei "showroom" tyyppistä osioa ole kuten Btcf:llä niin piti laittaa projekteihin...
Ei olisi hullumpi idea vaikka tuollainen osio lisättäisiin, tosin 99% Mersuistahan on projekteja tahtoi tai ei
Ei olisi hullumpi idea vaikka tuollainen osio lisättäisiin, tosin 99% Mersuistahan on projekteja tahtoi tai ei
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Diamond-
Eihän tuo taas menny viikonloppuna niinkuin Stromsössä
Kamiakselin etustefan vaihtaminen sujui ongelmitta kun aikanaan tehtiin siihen työkalut mutta pumpun säätö olikin sitten eri juttu!
Kyseessä oli minulle uudenlainen pumppu kun oli nykimisen esto ja muutenkin kaksiosainen se takakansi, pultit luonnollisesti aivan he*vetin tiukassa kun ei ollu koskaan avattu.
Kaikki saatiin kuitenkin mulkkaamatta auki ja säätöruuvitkin sieltä löytyivät, syöttöä avattiin 2 kierrosta, vetäviä reilu 3 kierrosta kiinni ja tyhjäkäyntiä 2,5 kierrosta auki (pitää avata vielä hieman lisää kun tilaa on ja käy 1100rpm), ajoitus näytti 23 astetta jykk eli aika hemmetin myöhäisellä oli (Voikohan tyhjäkäynnillä hytkähtely johtua tästä?)
Mietittiin siinä että hyppäytetäänkö suosiolla boorilla ennenkuin aletaan millekkään mutta päätettiin kuitenkin kokeilla ilman ja säätövara riittikin 13 asteeseen mutta pumpun o-rengas oli ilmeisesti tartahtanut kiinni ja katkesi = Öljyä tulee ihan reilusti ja uutta rengastahan ei viikonloppuna saatu mistään eli tuolla se on nyt tallissa levällään
Taidan vaihtaa imusarjan, suodatinjalan ja alipainepumpun tiivisteet nyt samalla kun joutuu pumpun käyttämään irti...
Kamiakselin etustefan vaihtaminen sujui ongelmitta kun aikanaan tehtiin siihen työkalut mutta pumpun säätö olikin sitten eri juttu!
Kyseessä oli minulle uudenlainen pumppu kun oli nykimisen esto ja muutenkin kaksiosainen se takakansi, pultit luonnollisesti aivan he*vetin tiukassa kun ei ollu koskaan avattu.
Kaikki saatiin kuitenkin mulkkaamatta auki ja säätöruuvitkin sieltä löytyivät, syöttöä avattiin 2 kierrosta, vetäviä reilu 3 kierrosta kiinni ja tyhjäkäyntiä 2,5 kierrosta auki (pitää avata vielä hieman lisää kun tilaa on ja käy 1100rpm), ajoitus näytti 23 astetta jykk eli aika hemmetin myöhäisellä oli (Voikohan tyhjäkäynnillä hytkähtely johtua tästä?)
Mietittiin siinä että hyppäytetäänkö suosiolla boorilla ennenkuin aletaan millekkään mutta päätettiin kuitenkin kokeilla ilman ja säätövara riittikin 13 asteeseen mutta pumpun o-rengas oli ilmeisesti tartahtanut kiinni ja katkesi = Öljyä tulee ihan reilusti ja uutta rengastahan ei viikonloppuna saatu mistään eli tuolla se on nyt tallissa levällään
Taidan vaihtaa imusarjan, suodatinjalan ja alipainepumpun tiivisteet nyt samalla kun joutuu pumpun käyttämään irti...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Diamond-
Oliko se juuri näin että jos ei ole alunperin ollut kaiuttimia takana niin ei ole myöskään johtoja eikä niitä "kehikoita" mihin elementit tulee kiinni?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Diamond-
Käsittääkseni kyllä. Eihän sinulla ole takakaiutinritilöitäkään vai onko?Jube kirjoitti:Oliko se juuri näin että jos ei ole alunperin ollut kaiuttimia takana niin ei ole myöskään johtoja eikä niitä "kehikoita" mihin elementit tulee kiinni?
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Diamond-
On, siksi vähän ihmettelenkinTimo L. kirjoitti:Käsittääkseni kyllä. Eihän sinulla ole takakaiutinritilöitäkään vai onko?Jube kirjoitti:Oliko se juuri näin että jos ei ole alunperin ollut kaiuttimia takana niin ei ole myöskään johtoja eikä niitä "kehikoita" mihin elementit tulee kiinni?
Siellä alla on vaan ne superloni reunat ja kaiuttimen paikalla kans alkuperäisen näköinen superloni pala...
Ensiapupakkaus puuttui mutta olinpa säilönyt semmosen varastoon, ihan sattumalta löytyi
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Noniin, maski ja soitin tulivat tänään!
Minä tykkään että keula muuttuu maskin vaihdolla todella paljon parempaan suuntaan
Mikä siinä on että aina jos autoon on vaihdettu radio niin kaikki johdot on katkottu ja liitelty sitten sökkyrällä, maalarinteipillä ja kaikilla muilla tähän sopimattomilla materiaaleilla?
Ei ole tainnut tulla eteen yhtään autoa mihin olisi vaihdettu soitin asiallisesti
Noh, vähän kolvia, tinaa, kutistesukkaa ja mailateippiä niin alkaa näyttää peremmalta!
Soitin ei ole kuvassa pohjaan asti painettuna koska muuten kaikki toimii mutta soittimeen ei syty valoja
Alkuperäisestä nelinapaisesta liittimestä (missä kulkee virta, maa ja heräte) jäi yksi violetin sävyinen johto kytkemättä ja ISO-liittimen puolella jäi vapaaksi oranssi ja keltainen johto, pitäisikö tuo violetti kytkeä oranssiin tai keltaiseen?
Ja tämä auto kuuluu luonnollisesti kategoriaan:
Minä tykkään että keula muuttuu maskin vaihdolla todella paljon parempaan suuntaan
Mikä siinä on että aina jos autoon on vaihdettu radio niin kaikki johdot on katkottu ja liitelty sitten sökkyrällä, maalarinteipillä ja kaikilla muilla tähän sopimattomilla materiaaleilla?
Ei ole tainnut tulla eteen yhtään autoa mihin olisi vaihdettu soitin asiallisesti
Noh, vähän kolvia, tinaa, kutistesukkaa ja mailateippiä niin alkaa näyttää peremmalta!
Soitin ei ole kuvassa pohjaan asti painettuna koska muuten kaikki toimii mutta soittimeen ei syty valoja
Alkuperäisestä nelinapaisesta liittimestä (missä kulkee virta, maa ja heräte) jäi yksi violetin sävyinen johto kytkemättä ja ISO-liittimen puolella jäi vapaaksi oranssi ja keltainen johto, pitäisikö tuo violetti kytkeä oranssiin tai keltaiseen?
Ja tämä auto kuuluu luonnollisesti kategoriaan:
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
-
- Vakiokalustoa
- Viestit: 421
- Liittynyt: Ma 22.11.2010 08:06
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Aeka hinkatun näköhinen nuppi kiiltelöö ku papin aarre Wuan aato on komia
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Hieno auto! Tosin parempi vakiomaskilla ja ufoilla (tai 8-reikäisillä, sopivat bornitiin hyvin).
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Alkoi ratiossakin valot toimimaan, eli se auton johtosarjasta tuleva harmaa/violetti johto piti kytkeä ISO-liittimen oranssiin johtoon
Maski tulee vaihtumaan takaisin alkuperäiseen sitten 8v kuluttua museoinnin yhteydessä ja silloinkin vain katsastuksen ajaksi, vanne puolella tosin saatan luopua AMG:stä ja laittaa 16" 8-reikäset
Johanna Tukiainenkin on nätti tuohon harmaaseen orkkis maskiin verrattuna
Maski tulee vaihtumaan takaisin alkuperäiseen sitten 8v kuluttua museoinnin yhteydessä ja silloinkin vain katsastuksen ajaksi, vanne puolella tosin saatan luopua AMG:stä ja laittaa 16" 8-reikäset
Johanna Tukiainenkin on nätti tuohon harmaaseen orkkis maskiin verrattuna
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Oletko koskaan nähnyt uutta orkkismaskin vaihtoritilää? Musta ei sitten sovi ei ensinkään, mutta tästä lienee turha keskustella .Jube kirjoitti:Alkoi ratiossakin valot toimimaan, eli se auton johtosarjasta tuleva harmaa/violetti johto piti kytkeä ISO-liittimen oranssiin johtoon
Maski tulee vaihtumaan takaisin alkuperäiseen sitten 8v kuluttua museoinnin yhteydessä ja silloinkin vain katsastuksen ajaksi, vanne puolella tosin saatan luopua AMG:stä ja laittaa 16" 8-reikäset
Johanna Tukiainenkin on nätti tuohon harmaaseen orkkis maskiin verrattuna
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Onhan noita tullu myytyä...Timo L. kirjoitti: Oletko koskaan nähnyt uutta orkkismaskin vaihtoritilää?
Kaikesta muusta orkkiksesta olen oppinut 124:ssa tykkäämään paitsi alustan korkeudesta höystettynä keulimis efektillä ja maskista
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Jaa, sie oot sillä alalla... Ai että just ihastelin Vehon Vaihtotähti-esitettä 80-luvulta, kun mannekiiniautoissa varmaan 25 cm maavara. Ei sillä ettäkö se pitäis sellainen olla...Jube kirjoitti:Onhan noita tullu myytyä...Timo L. kirjoitti: Oletko koskaan nähnyt uutta orkkismaskin vaihtoritilää?
Kaikesta muusta orkkiksesta olen oppinut 124:ssa tykkäämään paitsi alustan korkeudesta höystettynä keulimis efektillä ja maskista
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Olin, KL:ssäTimo L. kirjoitti:Jaa, sie oot sillä alalla...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Noniin, vanteiksi tulee sitten 8x16" ET34 8-reikäset, varmaan ihan "nappi valinta" maltillisen madalluksen kanssa
Noille on talvirenkaatkin huomattavasti edullisemmat mitä 17" koossa...
Noille on talvirenkaatkin huomattavasti edullisemmat mitä 17" koossa...
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
No nyt olisi nipullinen tiivisteitä vaihdettu ja huolto tehty!
Tänään vielä käytetään kardaani irti ja vaihdetaan jouset, vakaajan puslat ja iskarin yläpäät niin eiköhän "kotiutustarkastus" ole tehty ja auto valmis odottelemaan talvea
Onko kokemusta voiko noiden -30mm H&R:ien kans laittaa ykkösen kumit joka nurkkaan vai jääkö keulimaan?
Tuli ostettua myös 15" BBS RS:t, kattoa hommaisko niille kesärenkaat jos tarvii siirrellä autoa kesällä tai haluttaa muutenvaan ajella
Tänään vielä käytetään kardaani irti ja vaihdetaan jouset, vakaajan puslat ja iskarin yläpäät niin eiköhän "kotiutustarkastus" ole tehty ja auto valmis odottelemaan talvea
Onko kokemusta voiko noiden -30mm H&R:ien kans laittaa ykkösen kumit joka nurkkaan vai jääkö keulimaan?
Tuli ostettua myös 15" BBS RS:t, kattoa hommaisko niille kesärenkaat jos tarvii siirrellä autoa kesällä tai haluttaa muutenvaan ajella
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Pari tällaista on tavattu, ketjulla menty 600-700tkm vaihtamattaajoitus näytti 23 astetta jykk eli aika hemmetin myöhäisellä oli
Taitaa jäädä keulimaan. Eteen ykköset ja taakse kolmoset, veikkaan...Onko kokemusta voiko noiden -30mm H&R:ien kans laittaa ykkösen kumit joka nurkkaan vai jääkö keulimaan?
wiimax.fi
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
No tätä minäkin ihmettelin että ennakko ja mittarilukema ei oikein natsaadealer kirjoitti:Pari tällaista on tavattu, ketjulla menty 600-700tkm vaihtamattaajoitus näytti 23 astetta jykk eli aika hemmetin myöhäisellä oli
Auto on tullut Suomeen 40tkm mittarissa ja sen jälkeen ollu tässä paikkakunnalla yhdellä omistajalla joten 700tkm ajomäärä tuntuu aika utopistiselta, kaikki nyt vaihdetut osatkin ovat olleet alkuperäisiä...
Noh, samapa sille pumppu on nyt ajassa ja säädöissä
Edit: Mistä niitä orkkis "Maailma tarvitsee esikuvia" tarroja saa?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Ennen, edessä 390mm ja takana 380mm:
Jälkeen, edessä 340mm ja takana 355mm:
Nyt on edessä 1 kumit ja takana 2, pitäiskö vaihtaa taaksekkin ykköset?
Minusta on perä vähän turhan korkealla
Jälkeen, edessä 340mm ja takana 355mm:
Nyt on edessä 1 kumit ja takana 2, pitäiskö vaihtaa taaksekkin ykköset?
Minusta on perä vähän turhan korkealla
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Ai että yläkuvassa on auto ryhdissään
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Haluatko ostaa vakio jouset?Timo L. kirjoitti:Ai että yläkuvassa on auto ryhdissään
Omasta mielestä tuommonen hyökkäävä "keula pystyssä" stanssi on kyllä kaikkea muuta kuin ryhdikäs
Nyt kun tarkemmin mittasin tasamaalla niin edessä mitta on 342mm ja takana 354mm eli taidan antaa toistaiseksi olla, taakse jos laittaa ykköset niin menee tasalle ---> Vähän tavaraa tai porukkaa kyytiin niin taas keulii
Tosi pehmeät on nuo H&R:t, menee kyllä hemmetin mukavasti
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Jube kirjoitti:Haluatko ostaa vakio jouset?Timo L. kirjoitti:Ai että yläkuvassa on auto ryhdissään
Omasta mielestä tuommonen hyökkäävä "keula pystyssä" stanssi on kyllä kaikkea muuta kuin ryhdikäs
Nyt kun tarkemmin mittasin tasamaalla niin edessä mitta on 342mm ja takana 354mm eli taidan antaa toistaiseksi olla, taakse jos laittaa ykköset niin menee tasalle ---> Vähän tavaraa tai porukkaa kyytiin niin taas keulii
Tosi pehmeät on nuo H&R:t, menee kyllä hemmetin mukavasti
Ee, jousia ei kannata käytettyinä ostaa . Kieltämättä nämä on niitä näköasioita. Etupäässä on ehkä enemmän ilmaa kaaressa, mutta auton kori on aivan suorassa, eikö se ole kuitenkin tarkoitus? Takapyöränkaarihan on paljon matalammalla. Alakuvassa taas näyttää että etujouset ovat kuoleentuneet. No, mie lupaan olla kommentoimatta enää näihin ulkonäköseikkoihin.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
autohan on ryhdissään ekassa kuvassa ! kapseleilla madallettuna kamala lintta tilannehan muuttuu radikaalisti kun laittaa siihen ne vanteet
anna olla 2 takana, vanteet alle niin näkee heti mitä toimenpiteitä vaatii ...
anna olla 2 takana, vanteet alle niin näkee heti mitä toimenpiteitä vaatii ...
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
Älä toki lopeta kommentoimista, eihän mikään ole sen mukavampaa kuin pieni väittelyTimo L. kirjoitti:Alakuvassa taas näyttää että etujouset ovat kuoleentuneet. No, mie lupaan olla kommentoimatta enää näihin ulkonäköseikkoihin.
Piti muuten käydä ihan mittaamassa tuo korin asento, edessä tunkkausluukun alareunaan 195mm ja takana 200mm...
Juu tämä on kyllä täyttä totta!epk kirjoitti:Autohan on ryhdissään ekassa kuvassa! Kapseleilla madallettuna kamala lintta tilannehan muuttuu radikaalisti kun laittaa siihen ne vanteet
Btw. Oli muuten ihan vasta se sun entinen hopea 124 myynnissä, karvan alle 20k€
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic
juu niin oli, kaukana on ne ajat kun siitä sen olis saanu
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic -Suojelukohde-
epk kirjoitti:Kapseleilla madallettuna kamala lintta tilannehan muuttuu radikaalisti kun laittaa siihen ne vanteet
Juuri tämä minullakin oli mielessä! En vaan osannut pukea sitä sanoiksi.
Näissä merkeissä
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
----
2008 R 320 CDI L 4Matic
1994 E 300 Turbodiesel T 4Matic
1990 300 CE
1990 260 E 4Matic
1983 300 TD Turbodiesel
1982 W123 siena rot punaisia verhoilun osia myytävänä
www.classicdata.fi
Re: Juben w124 250d -91 Bornit metallic
Vaihtelin tänään ajankuluksi jokaikisen polttimon sisälle, kuva on kyllä mitä parhain
Viikonloppuhuollossa meni uusiksi:
-Moottoriöljyt + suodatin
-Voimansiirron öljyt
-Ilmansuodatin
-PA-suodattimet
-Paluuletkut
-Syöttöpumpun o-rengas
-Imusarjan tiiviste
-Suodatinjalan tiiviste
-Alipainepumpun tiiviste
-Kardaanin rättinivelet, kannatinkumi ja laakeri
-Vaihteiston takastefa
-Kallistuksenvakaajan puslat
-Jouset
Huomenna tulee vielä kaasuvivuston "iskari", kaikki raidetangot ja apusimpukan hela niin eiköhän tuossa ole senverran laitettu uutta osaa pääosin ennakoivana huoltona että hetken ajelee
Viikonloppuhuollossa meni uusiksi:
-Moottoriöljyt + suodatin
-Voimansiirron öljyt
-Ilmansuodatin
-PA-suodattimet
-Paluuletkut
-Syöttöpumpun o-rengas
-Imusarjan tiiviste
-Suodatinjalan tiiviste
-Alipainepumpun tiiviste
-Kardaanin rättinivelet, kannatinkumi ja laakeri
-Vaihteiston takastefa
-Kallistuksenvakaajan puslat
-Jouset
Huomenna tulee vielä kaasuvivuston "iskari", kaikki raidetangot ja apusimpukan hela niin eiköhän tuossa ole senverran laitettu uutta osaa pääosin ennakoivana huoltona että hetken ajelee
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 Hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
Bmw e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90