turbolle öljyputki

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
wepsu86
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Su 07.04.2013 00:15
Paikkakunta: mänttä

turbolle öljyputki

Viesti Kirjoittaja wepsu86 »

Minkäslaisia putkia porukka tehny paine puolelle.minkä kokosta Se tarvis olla sisähalkasiltaan??
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: turbolle öljyputki

Viesti Kirjoittaja veskola »

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 62#p121262" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisää tietoa: www.skg.fi
wepsu86
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 50
Liittynyt: Su 07.04.2013 00:15
Paikkakunta: mänttä

Re: turbolle öljyputki

Viesti Kirjoittaja wepsu86 »

Juu eli jotain kymppiä sisältä.mites eikös Tossa letkun välissä olis hyvä olla takaisku venttiili ku Se letkuhan menee aina tyhjäks ku auton sammuttaa ja sithän turbo pyörii aina kuivana vähän aikaa ku pistää käymään??
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: turbolle öljyputki

Viesti Kirjoittaja Pansu »

No eiköhän sinne voitelua jää yhden startin ajaksi, vai kaasu pohjassa ja kierrokset tapissako te vehkeitänne käyttelette heti startin jälkeen. 6-8mm sisähalkaisijalla oleva tefloni on ihan hyvä letkuksi ja paluu riittävän isoa että ei ahdista(väh.15mm) niin ei ala savuttelemaan turhaan.
Avatar
veskola
Valvoja
Valvoja
Viestit: 11874
Liittynyt: Ke 14.04.2004 12:53
Paikkakunta: SKG
Viesti:

Re: turbolle öljyputki

Viesti Kirjoittaja veskola »

Noin se on, kunnossa olevassa koneessa öljynpaine nousee alle sekunnissa ahtimen putkessa, sehän tulee miltei suoraan öljypumpulta. Teräspunosteflonletku on mun mielestä tosi hyvää tuossa. Sitten vain miettii alkaako laittamaan nippaa lohkoon, vai löytyykö sipova liitin siihen originaaliin liitokseen vai tekeekö kuten tuolla linkissä eli käyttää pätkän alkuperäistä metalliputkea. Paluupuolella kannattaa pyrkiä jonnekin 18-20 mm sisämittoihin.
Lisää tietoa: www.skg.fi
Vastaa Viestiin