Foorumin siistein W210
- vili-valtteri
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su 18.10.2009 12:02
- Paikkakunta: Raahe
Re: Foorumin siistein W210
tollanen melkei orikinaali väykky
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
- vili-valtteri
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su 18.10.2009 12:02
- Paikkakunta: Raahe
Re: Foorumin siistein W210
komea mersu simoksilla. vanteet on kyllä siistin näköset ja väri on kyllä hyvä autossa 

Re: Foorumin siistein W210
Onhan tuo tosiaan nätti
Mutta vanteet ei vieläkään sovi omaan silmään.

E350CDI&A180CDI
Re: Foorumin siistein W210
Laitappa Simoks vielä kunnollinen sivukuva autostasi. näyttää hyvältä, ja itsellä on melkein samanmoinen mutta eri vanteilla. kiinnostaa tuo korkeus ja itsekin miettinyt mustia vanteita..
Re: Foorumin siistein W210
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-04 S211 E320 4Matic, ex-82 W123 300D, ex-98 W210 E320, ex-99 W210 E55 AMG, ex-95 W202 C200, ex-00 W210 E430
Re: Foorumin siistein W210
Siistein tää ei ole mut onhan se yhenlainen puutarhajyrsin mallia E50 amg -97
Vanteet myyty joten odottaa siltä osin päivitystä, kunhan sopivat löytys
Vanteet myyty joten odottaa siltä osin päivitystä, kunhan sopivat löytys

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
- sepulaakeri
- Mersumies
- Viestit: 913
- Liittynyt: Ma 06.11.2006 11:34
Re: Foorumin siistein W210
Säkä kirjoitti:Siistein tää ei ole mut onhan se yhenlainen puutarhajyrsin mallia E50 amg -97
Vanteet myyty joten odottaa siltä osin päivitystä, kunhan sopivat löytys
Ei tässä kyllä paljoa ole muutettavaa nii ois perfecto, kuten savu tummat takavalot.
Helekatin hieno

Sampolla myös nätti vehe!!
W221 S350, R129 SL55 (M113K), W126 560SEL
Re: Foorumin siistein W210
Ei tääkään siistein ole eikä komein, mutta kelpo kyytiä vielä antaa 

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
-04 S211 E320 4Matic, ex-82 W123 300D, ex-98 W210 E320, ex-99 W210 E55 AMG, ex-95 W202 C200, ex-00 W210 E430
- vili-valtteri
- Sisäänajossa
- Viestit: 16
- Liittynyt: Su 18.10.2009 12:02
- Paikkakunta: Raahe
Re: Foorumin siistein W210
-
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Foorumin siistein W210
Mikä joulukuusi siellä peilissä oikein roikkuu




ex C124 230CE -89
ex w201 190 -89
ex w201 190 -89
Re: Foorumin siistein W210
Hah, lei/kaulanauha siinä roikkuu pienenä koristeena.mesekisti kirjoitti:Mikä joulukuusi siellä peilissä oikein roikkuu![]()
![]()

-
- Sisäänajossa
- Viestit: 9
- Liittynyt: La 26.01.2013 10:02
Re: Foorumin siistein W210
pari tuoreempaa räpsyä lyijystä kun vanteet vaihtu 18x8,5 e-classeihin






Re: Foorumin siistein W210
Tässä pari kuvaa vanne päivityksestä 
Toi on vaan vielä niin korkee et maasturi kuskit on kateellisia

Toi on vaan vielä niin korkee et maasturi kuskit on kateellisia

Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
Re: Foorumin siistein W210
Noi vanteethan sopii väykkään erinomaisesti, vielkun tosiaan tipuuttaa niin oikeen freesi tulee.
Re: Foorumin siistein W210
No en tosiaan oo kateellinenSäkä kirjoitti:Tässä pari kuvaa vanne päivityksestä
Toi on vaan vielä niin korkee et maasturi kuskit on kateellisia


E350CDI&A180CDI
Re: Foorumin siistein W210
Juu idea tuli kun kattelin tota epk:n mesee... Vieläkö tän sais yhtä siistiksi kuin toi sun amg....EeKi kirjoitti:Noi vanteethan sopii väykkään erinomaisesti, vielkun tosiaan tipuuttaa niin oikeen freesi tulee.

Eix se auton "tontittaminen" oo sellanen "piilevä sairaus"ssuvik kirjoitti:No en tosiaan oo kateellinenSäkä kirjoitti:Tässä pari kuvaa vanne päivityksestä
Toi on vaan vielä niin korkee et maasturi kuskit on kateellisiaMun mielestä toi on just hyvän korkunen. En ymmärrä, miksi aina pitää madaltaa niin ristuksen paljon, että käytettävyys kärsii
No toisaalta eipä kaikki ymmärrä sitä, että miksi autoa pitää korottaa..

W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
Re: Foorumin siistein W210
W210 320 CDI -99
Re: Foorumin siistein W210
Tää on nii sika hieno ja äänet vasta onkin!!Säkä kirjoitti:Tässä pari kuvaa vanne päivityksestä
Toi on vaan vielä niin korkee et maasturi kuskit on kateellisia
Remppaa kun on tehty ni loppuu hommat aina ku oot ohi menny, äänet on niin hienot!

Mb s210 320cdi avantgarde 2001
Vw kupla 1957
Vw kupla 1957
Re: Foorumin siistein W210
KiittiVikki kirjoitti:Tää on nii sika hieno ja äänet vasta onkin!!Säkä kirjoitti:Tässä pari kuvaa vanne päivityksestä
Toi on vaan vielä niin korkee et maasturi kuskit on kateellisia
Remppaa kun on tehty ni loppuu hommat aina ku oot ohi menny, äänet on niin hienot!

Tulee kurvailtua sitä kautta kaverin luo... Ja on pistäny se sun kupla silmään siin pihalla aina kun sattuu olee siinä

W251
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
S211
Ex: W210 e 50 amg, S210 320 cdi, W638 V 220 , W201 2.5 16V
Re: Foorumin siistein W210
.
Viimeksi muokannut Wäykky, La 09.05.2015 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Foorumin siistein W210
Varmaan täysin väärä paikka kysyä mutta parempaakaan en keksinyt
Tätä kautta tavoitan ainakin W210 kuskeja.
Kymysys kuuluu että saako W210 luistoneston (esp ? ) kokonaan otettua pois ja ajaa autolla sen jälkeen normaalisti haluamaansa nopeutta? Vai meneekö se itsestään jossain tietyssä nopeudessa takaisin päälle?
Ei ole itselle mitenkään ajankohtainen tai edes tärkeä asia mutta työkaverin puolesta lupasin selvitellä.

Kymysys kuuluu että saako W210 luistoneston (esp ? ) kokonaan otettua pois ja ajaa autolla sen jälkeen normaalisti haluamaansa nopeutta? Vai meneekö se itsestään jossain tietyssä nopeudessa takaisin päälle?
Ei ole itselle mitenkään ajankohtainen tai edes tärkeä asia mutta työkaverin puolesta lupasin selvitellä.
Re: Foorumin siistein W210
Siitä ny on tovi, ku mulla oli väyrynen. Muistikuvien perusteella ESP:in sai napista pois päältä kokonaan, eikä se itsestään mene päälle.///Mika kirjoitti:Varmaan täysin väärä paikka kysyä mutta parempaakaan en keksinytTätä kautta tavoitan ainakin W210 kuskeja.
Kymysys kuuluu että saako W210 luistoneston (esp ? ) kokonaan otettua pois ja ajaa autolla sen jälkeen normaalisti haluamaansa nopeutta? Vai meneekö se itsestään jossain tietyssä nopeudessa takaisin päälle?
Ei ole itselle mitenkään ajankohtainen tai edes tärkeä asia mutta työkaverin puolesta lupasin selvitellä.
E350CDI&A180CDI
Re: Foorumin siistein W210
///Mika kirjoitti:Varmaan täysin väärä paikka kysyä mutta parempaakaan en keksinytTätä kautta tavoitan ainakin W210 kuskeja.
Kymysys kuuluu että saako W210 luistoneston (esp ? ) kokonaan otettua pois ja ajaa autolla sen jälkeen normaalisti haluamaansa nopeutta? Vai meneekö se itsestään jossain tietyssä nopeudessa takaisin päälle?
Ei ole itselle mitenkään ajankohtainen tai edes tärkeä asia mutta työkaverin puolesta lupasin selvitellä.
Saa, kulkee yhtäpaljonku luistonesto päällä, ja ei mee päälle missään tietyssä vauhdissa.

Re: Foorumin siistein W210
Eikös tuon ESP:n pitäisi kuitenkin kytkeytyä takaisin päälle jos auto lähtee reilummin lapasesta?
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
Re: Foorumin siistein W210
Juurikin näin ja -00-02 mittaristosta saa sen hetkeksi pois ns. dyno moodilla.. vanhemmasta en jaksa muistaa w211 sama homma..sonikki kirjoitti:Eikös tuon ESP:n pitäisi kuitenkin kytkeytyä takaisin päälle jos auto lähtee reilummin lapasesta?

ON kalustoa jos jonkin laista..
Re: Foorumin siistein W210
Mun mielestä väykyssä se ei mene päälle missään tilanteessa.sonikki kirjoitti:Eikös tuon ESP:n pitäisi kuitenkin kytkeytyä takaisin päälle jos auto lähtee reilummin lapasesta?
E350CDI&A180CDI