Nojoo, nyt löyty ainakin väljää, liekkö vielä lähtee näillä osien vaihdoilla...
Apusimpukan puslat väljät, sekä keskimmäisen raidetangon oikee puoli. Taitaa vaan olla taas yks niitä remonttikohteita että viisain olis kaikki vaihtaa jos vaan pelimerkkejä riittää... Kattelin että 170e maksais koko satsi, iskari ja koko raidetankosysteemi. Ei nyt sinänsä paljon mutta tarkotus kun oli laittaa coupe pahnoille niin herättää elämää suurempia kysymyksiä.
Sinänsä ihme kun alkoi melko yhtäkkiä tuo vetkutus. Luulen että syynä oli se, kun alapallot vaihdettiin niin väljyys alkoi tuntua ratissa. Ehkä väljät alapallot kompensoivat tuon raidetangon väljyyden

Aika kumma kyllä ku alapallot vaihtu niin ajettavuus huononi aika paljon, veteli paljo enemmän mitä ennen ja tuo tärinä.

It's hard to be a mersumies...
w203 c55 amg
w114 V8 sbc (=ei tarkoita jarruyksikköä...)
Ex:
W211 320cdi -04
w124 2.6
w126 420 SEL
w124 3.0 CE
MB 190 cosworth, sittemmin om603, hx40 super, 722.3 jne.