



Eli meikäläisen toinen MB 190E. Vm. 1991 2.6 ja ajettu 435tkm. On sähkölaseja edessä, niskatuet takana, sähköluukku katossa ja kivasti liikevoimaa. Sinänsä aika tuttu auto että kaverilta ostin pois, joten huoltohistorian tiedän suomen ajalta melko pitkälti. Sinänsä ikävää, että porotkin tähän tykästy ja siksi tarvikeosaa keula täys...
Yläkerta rakennettu talven aikana kokonaan uusiksi, alakerta vaatisi tiivisteiden vaihdon, eli konepuolelta suhteellisen terve pirssi.
Ja hetihän sen kanssa on ongelmiakin ja muita kysymysmerkkejä. Kojelaudasta pimeni kaikki valot ja poltti sulakkeen, eli jossakin jokin vastaa runkoon. Huomenissa olisi tarkoitus etsiä tuo vika ja samalla tutkia miksi vänkärin puolen parkeille ei tule virtaa ollenkaan. Tuulilasi vaatii vaihdon(siksi ilmastointiteippi)... Ei sattuis kellään olemaan tietoa siitä onko pakosarjan ja putkiston välissä olevilla pöntöillä joku merkitys? Olisi hyvä tietää kun suunnittelin rakentavani putkistoa vähän uuteen kuosiin kun on aikas tukkoisen kuuloinen äänimaailma tässä autossa..
Kyllä tästä vielä projekti saadaan...
