c32 viritys
c32 viritys
No nii nyt alkas palikoitten kattelu, tarkoitus laittaa isompi vesicooleri http://www.frozenboost.com/product_info ... ffcfd46f2b" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja nyt hakusessa 55 kompuran ilmanotot(saa tarjota jos löytyy) nyt tilattu!!
65mm siivu nyt paikoillaan (onko hyötyä laittaa 61mm käyttöautoon vai meneekö ahdin ton myötä kuinka äkkiä?)
Vesikierron muutos ahtimelle (tehokaampaa pumppuakin saa tarjota jos löytyy)
Ja motestin kanssa soiteltu jo penkityksistä/säädöistä
Ja on kuulema todella yksilöitä nämä vehkeet, tehojen suhteen
Ja nyt hakusessa 55 kompuran ilmanotot(saa tarjota jos löytyy) nyt tilattu!!
65mm siivu nyt paikoillaan (onko hyötyä laittaa 61mm käyttöautoon vai meneekö ahdin ton myötä kuinka äkkiä?)
Vesikierron muutos ahtimelle (tehokaampaa pumppuakin saa tarjota jos löytyy)
Ja motestin kanssa soiteltu jo penkityksistä/säädöistä
Ja on kuulema todella yksilöitä nämä vehkeet, tehojen suhteen
Viimeksi muokannut juukeli, Ti 10.09.2013 11:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: c32 viritys
Käytä hakusanoina Pansu C32, niin löydät paljon tietoa tuon auton virittämisestä. Pansulla on maailman nopein C32 varttimaililla.
tomant
tomant
Kiihdytin 190E 201.024
1,951 - 13,077 / 171,51
Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020

Käyttöautot C240 203.061, C230 T 202.083 ja 309D 602.417, edelliset C180 203.035 ja C200 202.020
Tiedän, mutta onkohan se enää sitten käyttöauto, ihan vaan pikkasen virkeyttä haen lisää. En ala itse osia tekemään jne..
65mm rulla toimii kuulemma vielä vakiosoftan kanssa, pienemmät vaatii sitten ohjelmoinnin. Pitäis itekki laittaa tuollanen 65 rulla jos joku sellasen myy
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Minulla on yksi ylimääräinen 65mm rulla, vaatii sen takalevyn niittauksen vakiosta. 200eurolla nopeimmalle.
Lisäksi aloituspostauksen jäähdytin on ollut tyrkyllä, mihin on vähän kiinnikkeitä tehty (linkin näköisenä ei mene helposti paikoilleen), eli valmiiksi modattuna hp.250e
Lisäksi aloituspostauksen jäähdytin on ollut tyrkyllä, mihin on vähän kiinnikkeitä tehty (linkin näköisenä ei mene helposti paikoilleen), eli valmiiksi modattuna hp.250e
65 millinen vielä menee ilman softaa. ECU hanskaa sen tuoman ilmalisän. Sen jälkeen 62 mm tai 61 mm (tai vastaavasti suuremmat kampiakselipyörät) vaatii softan. Tuokin 65 mm ainoana muutoksena. Jos ilmapuolelle tehdään lisää muutoksia, ts. korvataan vakio kokonaan kuten minulla tai Pansulla niin sitten uusi softa on jo melkein pakollinen tai laihalle menee.
Sen verran maailmalla on kokemusta tullut noista eri ahtimen rullista, että alumiinista tehtyjä kannattaa välttää (näitä mm. Eurocarged tarjoaa, löytyy kuitenkin teräksestäkin tehtyjä). 62 mm (ns. Karmen pulley) tuntuu olevan laadultaan paras. Minulla on sellainen paikoillaan ja on uskomatonta, että 65 mm rulla aiheutti hihnan lipsumista mutta 62 millinen ei tee sitä ollenkaan (rulla on tehty oikein hihnan speksien mukaan).
Pakosarjoista ollaan jo keskusteltu ja melkeinpä kaikki ovat ylihintaisia tai muuten vain paskoja (paskoista kokemusta). Joko teet itse tai teetät jossain osaavalla pajalla. Putkistosta voi poistaa toiset katalysaattorit ja keskimmäisen äänenvaimentimen. Tällä saadaan vaikutusta ääneen ja muutama kilo painoa pois. Tehonlisäys on todennäköisesti marginaalinen. Minulla em. on poistettu ja vielä täysin siedettävät äänet.
Tässä nämä perusviritykset. Tämän jälkeen suurempi kaasuläppä, nokat yms. Pansu tietää noista paremmin.
Minulla nyt alla sellainen perusviritys ja 255:et renkaat pitää vasta kolmosella kunnolla.
Ensi kesälle vielä suunnitteilla kunnolliset pakosarjat ja parempi jäähdytys. Sitten olisi tyytyväinen ns. katuautoon. Painoa näistä ei taida saada pois juurikaan, jos kuski ei ala dieetille.
Sen verran maailmalla on kokemusta tullut noista eri ahtimen rullista, että alumiinista tehtyjä kannattaa välttää (näitä mm. Eurocarged tarjoaa, löytyy kuitenkin teräksestäkin tehtyjä). 62 mm (ns. Karmen pulley) tuntuu olevan laadultaan paras. Minulla on sellainen paikoillaan ja on uskomatonta, että 65 mm rulla aiheutti hihnan lipsumista mutta 62 millinen ei tee sitä ollenkaan (rulla on tehty oikein hihnan speksien mukaan).
Pakosarjoista ollaan jo keskusteltu ja melkeinpä kaikki ovat ylihintaisia tai muuten vain paskoja (paskoista kokemusta). Joko teet itse tai teetät jossain osaavalla pajalla. Putkistosta voi poistaa toiset katalysaattorit ja keskimmäisen äänenvaimentimen. Tällä saadaan vaikutusta ääneen ja muutama kilo painoa pois. Tehonlisäys on todennäköisesti marginaalinen. Minulla em. on poistettu ja vielä täysin siedettävät äänet.
Tässä nämä perusviritykset. Tämän jälkeen suurempi kaasuläppä, nokat yms. Pansu tietää noista paremmin.
Minulla nyt alla sellainen perusviritys ja 255:et renkaat pitää vasta kolmosella kunnolla.

Ensi kesälle vielä suunnitteilla kunnolliset pakosarjat ja parempi jäähdytys. Sitten olisi tyytyväinen ns. katuautoon. Painoa näistä ei taida saada pois juurikaan, jos kuski ei ala dieetille.
Miten tästä pumpusta onko tietoa onko tehokkaampi vai tehottomapi kuin oma? Oma jo pätkii...
http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=1341" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=1341" onclick="window.open(this.href);return false;
Tuo on sen lämppärin pumppu, ei erityisen tehokas.juukeli kirjoitti:Miten tästä pumpusta onko tietoa onko tehokkaampi vai tehottomapi kuin oma? Oma jo pätkii...
Pumpuksi joko Bosch 0392022010 (uudempi malli, jossa virtausta parannettu) tai sitten Johnssonin CM30 tai oikein isolleen niin CM90.
Satkun paikkeilla taitaa kahden enimmäisen hinta pyöriä.
Satkun paikkeilla taitaa kahden enimmäisen hinta pyöriä.
Taitaa molemmat olla pari sataa kuluineen.
Ja jos joku ihmetteli tuota jäähdyttimen hintapyyntöä, niin muistutan ettei se ilmaiseksi jenkeistä tänne kulje...postit on aina kalliit ja päälle tulli + alvit. Että kyllähän se pelkkä tuotteen hinta dollareissa aina näyttää halvalle...
http://www.ebay.com/itm/JOHNSON-PUMP-CM ... 532wt_1157" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja jos joku ihmetteli tuota jäähdyttimen hintapyyntöä, niin muistutan ettei se ilmaiseksi jenkeistä tänne kulje...postit on aina kalliit ja päälle tulli + alvit. Että kyllähän se pelkkä tuotteen hinta dollareissa aina näyttää halvalle...
http://www.ebay.com/itm/JOHNSON-PUMP-CM ... 532wt_1157" onclick="window.open(this.href);return false;
Jep nyt tilattu ihan suomesta alle 200e.ei pahaPansu kirjoitti:Taitaa molemmat olla pari sataa kuluineen.