Nyt oiskin muutama kyssäri eli: Mistä vakkarille tulee se pulssitieto orkkisasennuksesta?
Se ei tule suoraan siltä mittarin takaa hal -anturilta. Tuossa meinaan oli sellainen jo valmiina

Oon luullu että se on vain silloin kun autossa on vakkari

Nyt laitin pulssijohdon suoraan Hal-anturiin niitten toisten johtojen rinnalle mutta se ei kuulu olla niin ja mitä ilmeisimmin siksi vakkari ei toimi. Toi pulssijohto on aika pitkä eli tulisko jostain konehuoneen puolelta? Akun takaa ?
Kattoin toisesta lankusta jossa on vakkarin orkkisasennus ja siinä kans samalleen Hal -johdot kuin tuossakin. Pulssijohto mistä sit tullenee vakkarille.
Toinen vikapaikkamahdollisuus on toi jarrukytkin mutta sen saan tarkistetuksi kyllä miten se oli tuossa josta siirsin nämä vakkariromppeet.
Niin ja siinä ratissa on se spiraali ja sen purkamisessa tarttee olla huolellinen. Eli ratti ehdootomasti suorassa ja kun sen spiraalipaketin ottaa pois kannattaa sen kasassapysyminen varmistaa teipillä. Sitä ei saa pyöritellä kun se on irtaallaan.
Tässä kuvia ensin Bägi tökkeli
Sitten itte bägi irti
Seuraavassa spiraali on teipitetty
Sit kuvia siitä kun joutuu monitoimikytkimen kupeesta ottamaan tavaraa pois
Vimoisena kuva kun tuosta valuosasta joutuu kan ottamaan tavaraa pois. Voi verata kuvaan jossa spiraali on teipitetty
Jahka sais pelaamaan niin vois laittaa oikein stooria hommelista