W210 ruostuminen
W210 ruostuminen
Eli juttua tästä löytyy perhanasti, mutta vastausta kysymykseeni en löytäny, ongelmana tämä surullisen kuuluisa ovien yläreuna tiivisteiden alta. Kuulin joskus, juttua joltakin/jostakin ( ennen kuin omistinkaan ko. autoa ), että näihin saisi tuon ikkunan päälle tulevan osan eli sen listan tiivisteen alta vaihdettua..? En ainakaan ole mistään ko. osaa löytänyt enkä edes kyllä tutkinut lähteekö irti ilman rälläkkää.. Jos saisi niin tuohan tekisi korjauksen helpoksi, koska se on ainut paikka jossa ruostetta on. Onkohan ihan paskaa koko kuulemani vai olenko itse käsittänyt tai muistanut väärin..?
W210 300tdt -98
Vito W638 112cdi -99
Vito W638 112cdi -99
- LopenUupunut
- Mersumaanikko
- Viestit: 8347
- Liittynyt: Ti 12.01.2010 22:40
Re: W210 ruostuminen
Itse tiedän Korjauspalan olevan ruuveilla kiinni, saranoissa......
.
.
Opel, "weird lieben autos"....
Re: W210 ruostuminen
Niin tai nettiautossa.. Lähinnä nyt kiinnostaa tuo mitä kysyin ku tämän tiesin jo ennestään.
W210 300tdt -98
Vito W638 112cdi -99
Vito W638 112cdi -99
Re: W210 ruostuminen
Ei ole saatavissa "korjauspaloja" . Ruosteet pois hionnalla/pakkelilla/hitsillä...ja uudet maalit päälle...
nyt mennään: W 210/ E 430/ 4-matic/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
ex mersut:
W140/300SE
W124/260
W124/230
W124/230/farkku
W210/430/farkku
W210/320/farkku
W210/240/farkku
W210/230/farkku
W210/220 cdi/farkku
W211/E500/farkku
W220/S500
W210/ E320 CDI/farkku
Re: W210 ruostuminen
Ok, kiitän tiedosta. Alkoi vähän tuntuakin et onko semmoisia olemassa kun en mistään löytänyt juttua niistä.
W210 300tdt -98
Vito W638 112cdi -99
Vito W638 112cdi -99
Re: W210 ruostuminen
Katso WIS:sta dokumentti nro SI72.00-P-0003AÄijä-79 kirjoitti:Eli juttua tästä löytyy perhanasti, mutta vastausta kysymykseeni en löytäny, ongelmana tämä surullisen kuuluisa ovien yläreuna tiivisteiden alta. Kuulin joskus, juttua joltakin/jostakin ( ennen kuin omistinkaan ko. autoa ), että näihin saisi tuon ikkunan päälle tulevan osan eli sen listan tiivisteen alta vaihdettua..? En ainakaan ole mistään ko. osaa löytänyt enkä edes kyllä tutkinut lähteekö irti ilman rälläkkää.. Jos saisi niin tuohan tekisi korjauksen helpoksi, koska se on ainut paikka jossa ruostetta on. Onkohan ihan paskaa koko kuulemani vai olenko itse käsittänyt tai muistanut väärin..?
Oven ikkunakehyksen korroosiokorjauksen muuttunut korjausmenetelmä
Oven leikkaaminen
Ruostunut osa leikataan pois ja korvataan MS-Polymer-liimalla.
Korjauksesta on tehty videoesitys.
S211 E 320 CDI T 4matic 11/2006
Re: W210 ruostuminen
Mulla on tiivisteitten alla rasvaa, jota aikoinaan Veho laittoi. Olisko ollu v. 2007. Nyt on 450 000 km mittarissa ja yhtään ruostetta ei ole.
Ite olen sitten laitellut kotelosuojaa ovien alareunan tiivisteitten alle sinne kouruun. Oikeen reilusti moneen kertaan ja antaa kuivua päivän pari. Sitten tiiviste takas. Ei ole ruostetta tullut. Yhdessä ovessa alunperin oli tiivistekourussa ja on tietty vieläkin. Mutta se ei ole siitä edennyt n. 7 vuodessa. Niin ja kerran uusinkin ton käsittelyn, olisko ollu 3 v. sitten. Johkin tänne foorumille näistä hommista laitoin kuviakin.
Ite olen sitten laitellut kotelosuojaa ovien alareunan tiivisteitten alle sinne kouruun. Oikeen reilusti moneen kertaan ja antaa kuivua päivän pari. Sitten tiiviste takas. Ei ole ruostetta tullut. Yhdessä ovessa alunperin oli tiivistekourussa ja on tietty vieläkin. Mutta se ei ole siitä edennyt n. 7 vuodessa. Niin ja kerran uusinkin ton käsittelyn, olisko ollu 3 v. sitten. Johkin tänne foorumille näistä hommista laitoin kuviakin.
Työkalu: W205 C300e -20 4Matic A Business Avantgarde (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, 4-veto, automaatti 9-v, hopea), 10 000 km
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -
Museorekisteröity helmi (jo Paappa aikoinaan...): W111 220S -64 (rivi-6, rattivaihde 4-v, musta), 85 000 km
EX: W205 C350e -17 Elegance (rivi-4 bensa-turbo, plug-in sähkö, airmatic, automaatti 7-v, hopea), 95 000 km
EX: W210 E320CDI -00 Classic (rivi-6, automaatti 5-v, hopea), 540 000 km
- Ensin koitetaan järkee, sitten voimaa ja sittenkin on vielä konevoimaa -