Eli auto on w140 korinen s350td 94vuosimalli. Onko kellään mitää kaavioo noista moottoritilan alipaine letkuista, lähinnä pumpun läheisyydessä olevat on sekaisin. Kansi ja pumppu oli irti ja jäi letkujen merkkailut vähille ja ei meinaa hahmottua millään mitkä menee mihinkin. Kokeilemalla sain sammuttimen toimimaan mutta laatikko vaihtaa huonosti joten luulen että letkut ovat väärin.
EGR.rrän tukkimiseen tarvisin kans vinkkejä kun aina kun olen ohittanut sen auto menee vika tilaan ja lakkaa ahtamasta.
Olis hyvä jos joku vois auttaa, kiitos tiedoista jo etukäteen
Jos perehdyt tohon venäläisten räjäytys kuviin niin sieltä voisi löytyä suorat kuvat,kaaviot siitä mutta ne on englanniksi ..siis minne mennä .
Tuolla kun selaat on moottorit erikseen ja tieten auto mallit http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=18014" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
Mesemies89 kirjoitti:Jos ajelet Turun suunnalla niin katsellaan autenttisesti alipaine ja johtosarjat.
Täytyy yrittää vielä saada toimiin ennen kun lähden sinne asti ajaan kun ei oo muuten sinne suunnalle asiaa...
Jos saat räpsittyä tarkkoja kuvia mitenkä putkitukset/johdot on nyt asennettu, niin voisin katsoa ja neuvoa miten ne pitäisi olla.
Laitan kuvia jos en saa niitä oikein kun yritän alkuviikosta kaverin 300d.stä tutkia mihin laatikon ohjaukseen pitäs tulla alipaine ym jos sais toimiin
atlas kirjoitti:Jos perehdyt tohon venäläisten räjäytys kuviin niin sieltä voisi löytyä suorat kuvat,kaaviot siitä mutta ne on englanniksi ..siis minne mennä .
Tuolla kun selaat on moottorit erikseen ja tieten auto mallit http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... =2&t=18014" onclick="window.open(this.href);return false;
Yritin tuolta jo hakee mutta en löytäny just oikeeta moottori mallia ja muissa näytti erilaiselta