Täällä on varmasti paljon keskustelua näistä, mutta ei itselle ole viellä sattunut silmään sellaista mistä selvästi ymmärtäisin jotain niin kysyn nyt uudestaan neuvoja.
Eli mistä minun kannattaa lähteä etsimään vikaa kyseisiin ongelmiin-->
-Välillä lähtee hyvin käyntiin ja välillä taas joutuu jonkin aikaa sahaamaan tai sitten tokalla viimeistään lähtee pörisemään.
-Tyhjäkäynti epätasaista, moottori alkaa heilumaan tyhjäkäynnillä muutaman sekunnin kuluttua niin paljon, että sen huomaa autossa istuessa.
-Öljynpaineet elää ihan omaa elämäänsä 1500-3000 välillä. Yleensä 2000-3000 välillä.
-Öljyä kuluttaa jonkun verran.
-Bensaa, kun on 1/4 osa niin tyhjäkäynti muuttuu kaasuttelevaksi , eikä sillä oikeen pysty enään ajamaan, kun pintakaasulla.
-Moottorissa on kuitenkin tehot tallella ja menee mielestäni 1.8L todella pirteästi, kunhan tankissa on päälle 2/4 osaa bensaa. Silloinkin kone käy epätasaisesti, että se huomaa sisälle istuessaan ja öljynpaineet heittelevät, mutta tottelee kaasua kuitenkin todella hyvin, eikä nykimisiä ilmene.
Osaan kyllä itsekkin sen ajatella, että varmasti bensapuolelta sitä vikaa pitäisi lähteä etsimään, mutta olisi kiva, jos joku tietävämpi kenellä vaikka olisi ollut samallaista vikaa niin osaisi kertoa mistä mahdollisesti lähtisi vikaa etsimään.
w201 ongelmat.
Re: w201 ongelmat.
Bensasuodin vaihtoon ja yj-rele tinaukseen ja tasakaasulla oleva paineiden heittely viittaa tukkeutuneeseen öljynsuotimeen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 ongelmat.
Kiitos. Täytyy laitella nuo kuntoon. Öljynpaineista viellä sellaista, että tyhjäkäynnillä siis heittelee. Ajaessa ne ovat aina 3000.atlas kirjoitti:Bensasuodin vaihtoon ja yj-rele tinaukseen ja tasakaasulla oleva paineiden heittely viittaa tukkeutuneeseen öljynsuotimeen.