...voi poistaa...
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Viimeksi muokannut mesekisti, La 19.10.2013 09:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Tule hakemaan klaukkalasta hyvä kone. Eikä ole hinnan kirossa
-
Ylermiraita
- Vakiokalustoa

- Viestit: 421
- Liittynyt: Ma 22.11.2010 08:06
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Yritettynnä viestiä jotta kusseetus mänössä wuan vastaan ottja ei oo tahtonna uskoa järk puhettamesekisti kirjoitti:no voi nyt kele, oli nossu koneen hinta entisestään ja haukut sai vielä palkakseen. no nyt alkaa jo olla siinä vaiheessa että ei enää niin väliä mitä maksaa tästä tehdään nyt mieleinen auto ajoon.
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
niin ne lykkää uutta konetta paikalleen ja siinävaiheessa hinta rupes nousemaan? ymmärsinkö oikein...
Merseedespents
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Niin selvästikkään ei itsekään muistanut että oli viikko sitten luvannut satasta halvemmalla sen koneen, tuumasi jotain 5 min ennen kun se hinta-arvio sieltä tuli. Ja ei ole vielä kukaan lykänny mitään minnekkään, auto josta kone olisi tulossa on 30km päässä korjaamosta, se pitäis hakea sieltä, irrottaa kone ja vaihtaa vauhtipyörä/kytkin kun on tomaattilaatikolla, ja lykätä coupen pellin alle kun vanha romu on ensin nostettu pois.
Viimeksi muokannut mesekisti, Ma 20.01.2014 18:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Nytten kun tässä on aikaa suunnitella niin vois joitain juttuja miettiä valmiiksi tai foorumilaiset vois miettiä mulle valmiiksi
Auton pienet ulkonäkömuutokset on jo kokolailla valmiina päässä ja niistä ei kerrota ennen kuin kuvien kera 
Mutta; minkäslaista poppilaitteistoa suosittelisitte tähän
Soitin menee vaihtoon
mikä tilalle? Budjetti soittimelle vois olla semmonen +-200€, voi se vähän venyäkin
Ajattelin jos laittais aktiivisubbarin penkin alle (jos mahtuu, pitää mittailla), oisko mistään kotoisin ja mikä sitten olis hyvä tai "vähiten huono"? Hattuhyllyllä näytti olevan 6x9" kajarit, etukaiuttimet varmaan orkkikset eikä muuta ollut laiteltu. Ei ole näistä hifi asennuksista pätkän vertaa kokemusta joten tässäkin vois joku vähän opastaa 
Mutta; minkäslaista poppilaitteistoa suosittelisitte tähän
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Heitelkääs hyviä ehdotuksia soittimeksi
Eihän noista ota tollkua kun esim pioneerilla on varmaan kymmenen aivan samannäköistä laittetta eri hiinnoin kylläkin
Mitään ihme hienouksia ei tarvii olla, ei ole älyluuria eikä tarvii mitään dvd-toistoa yms. Cdltä ja tikulta jos toistaa, ehkä sd-muistikortiltakin ja radio tietenkin ja valmiudet jonkunlaiseen vahvariin/aktiivisubiin saisi olla. Tuommoset nyt löysin ainakin, tekeekös noilla mitään
http://www.autoviihde.com/pioneer-deh-x8500bt.html" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.hifikulma.fi/epages/Kaupat.s ... ineCDE123R" onclick="window.open(this.href);return false;
Mitenkäs se aktiivi subbari, onko siitä mitään iloa (saapiko minkä verran lisää bassoa) vai kannattaako unohtaa
Mitenkäs se aktiivi subbari, onko siitä mitään iloa (saapiko minkä verran lisää bassoa) vai kannattaako unohtaa
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
En tiiä hyvistä soittimista ja vehkeistä varsin paljoa, mutta itselle on tulossa tuommoiset (kun vain saisi asennettua)
- http://www.hifikulma.fi/Pioneer-DEH-8400BT
*Mukavasti ominaisuuksia kohtuuhintaan (iPod yhteensopiva, vapaasti säädettävät näytön ja näppäimien värit, 3 linjalähtöä, bluetooth-yhteys handsfree-toiminnolle)
Kuulemma yleisesti Alpine tekee laadukkaampia ja olemukseltaan laadukkaammalta vaikuttavia soittimia kuin Pioneer ja Pioneerilla taas on enemmän ominaisuuksia ja kuitenkin ihan kelvolliset vehkeet. Siis jos verrataan tietyssä hintaluokassa Alpinea ja Pioneeria. Tämä kuultu myyjältä, joka myy kumpaakin merkkiä. Ja oma kokemus tukee kyllä tätä - Pioneer on toiminut täysin ok, mutta tuntuu jotenkin lelummalta kuin Alpine.
- http://www.hifitalo.fi/focal_ibus_20_aktiivisubwoofer
* On kuulemma luokassaan paras vaihtoehto (myyjän mielestä - itse ei vielä ole kokemusta, mutta ainakin sedanin etuistuimen alle pitäisi mahtua. Toisena vaihtoehtona mulla oli vastaavan kokoluokan Rainbow, jota siis myyjä ei suositellut. Se tosin oli jonkun kympin halvempi.)
- http://www.hifikulma.fi/Pioneer-DEH-8400BT
*Mukavasti ominaisuuksia kohtuuhintaan (iPod yhteensopiva, vapaasti säädettävät näytön ja näppäimien värit, 3 linjalähtöä, bluetooth-yhteys handsfree-toiminnolle)
Kuulemma yleisesti Alpine tekee laadukkaampia ja olemukseltaan laadukkaammalta vaikuttavia soittimia kuin Pioneer ja Pioneerilla taas on enemmän ominaisuuksia ja kuitenkin ihan kelvolliset vehkeet. Siis jos verrataan tietyssä hintaluokassa Alpinea ja Pioneeria. Tämä kuultu myyjältä, joka myy kumpaakin merkkiä. Ja oma kokemus tukee kyllä tätä - Pioneer on toiminut täysin ok, mutta tuntuu jotenkin lelummalta kuin Alpine.
- http://www.hifitalo.fi/focal_ibus_20_aktiivisubwoofer
* On kuulemma luokassaan paras vaihtoehto (myyjän mielestä - itse ei vielä ole kokemusta, mutta ainakin sedanin etuistuimen alle pitäisi mahtua. Toisena vaihtoehtona mulla oli vastaavan kokoluokan Rainbow, jota siis myyjä ei suositellut. Se tosin oli jonkun kympin halvempi.)
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Kiitoksia taas kerran nozkille
Tuo subbari pidetään kyllä mielessä, tuo pioneerikin on oikein asiallisen näköinen vaan näyttäisi olevan poistumassa valikoimista tuo malli tai ainakaan monet paikat ei enää myy. Ilmeisesti korvaajaksi on tullut DEH-X8500BT
http://www.autostudio.fi/pioneer-deh-x8 ... -2013.html" onclick="window.open(this.href);return false; ja DEH-X9500BT
http://www.autostudio.fi/pioneer-deh-x9 ... -2013.html#" onclick="window.open(this.href);return false; joista viimeksi mainittu mielestäni paremman näköinen, muistuttaa myös enemmän tuota linkkaaamaasi.
-
Ylermiraita
- Vakiokalustoa

- Viestit: 421
- Liittynyt: Ma 22.11.2010 08:06
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Eläpä itke ienes ku isommat neuwuapimesekisti kirjoitti: Ja ylermille vielä, jos tiedät pohjois-savossa alle tuon 200tkm ajettuja koneita hintaan 100-200€ niin kerro ihmeessä. Muussa tapauksessa voit lopettaa v**tuilemisen, sitä olen saanut kuulla tapauksen tiimoilta jo riittävästi.
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Viimeksi muokannut mesekisti, Ke 25.09.2013 21:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Jos siinä nurkalla on kone kohttuuhintaan, niin älä nyt viddendaali jankkaa siinä kuin joku savolainen
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Viimeksi muokannut mesekisti, Ma 20.01.2014 18:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
Voe tokkiisa niij justiisa! Tuut hakemaam minulta sen konneen, niil loppuu tuo tyhjäv vouhkoomine. Myö kul laetetaam mosa perskärryyj ja vaehetaav valluutat, niis seon siinä. Eekä tarvihe jälestäpäenj tullam motkottammaan. Taej jos tarvihtoo, niin tuu. Katotaan sitte tilanne uusiks. Että mitenkä se.
Meleko varmaan ehken kyllä, tae sitten ee, mieluummim mitev vuanj. Tieppä nyt sittem makkara mieleisekses.

Suomeksi: mesekistin kanssa jatketaan yv:llä.
Meleko varmaan ehken kyllä, tae sitten ee, mieluummim mitev vuanj. Tieppä nyt sittem makkara mieleisekses.
Suomeksi: mesekistin kanssa jatketaan yv:llä.
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
toiveissa olisi siis ensi viikolla saada auto ajoon... saas nähdä.
Jotain osasia jo hommattuna valmiiksi ja jostain hierotaan kauppoja
Soitin suunniteltu ja ensi kesäksi vanteita mietitty. Ja jotain outoja modauksia myös mietitty
katsotaan nyt mitä toteutuu vai toteutuuko mitään ja sitten raportoidaan tänne. Kuviakin tulee joskus kunhan auto olis edes pihassa. Sitten taas lisää tarkemmista suunnitelmista.
Jotain osasia jo hommattuna valmiiksi ja jostain hierotaan kauppoja
Viimeksi muokannut mesekisti, Ma 20.01.2014 18:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Melkein leiponeen 230CE:n laittelua
http://www.hifikonex.fi/product_details.php?p=1862" onclick="window.open(this.href);return false; tossa olis mankaks aika varteenotettava vaihtoehto kans, alpinen mankkoja pitäny omissa vehkeissä viimiset 6 vuotta ja yhtään pahaa sanottavaa oo ikinä ollut..
W124 260E -87, W124 300DT -91, W124 300D -86, W124 300TD -88, W210 220cdi -02, S211 320cdi -03
Re: w124 230CE käyttisprojekti
No nyt se sitten olis kunnossa, vaan eipä ole vielä pihassa. Oli puolilta päivin ilmoittanut että auto on valmis, iltapäivällä kun oltaisiin haettu auto niin eipä ollutkaan remppareiska paikalla
Vaan eiköhän se nyt lähipäivinä saatais kotia
Jos tähän nyt jo tekisi jotain "suunnitelmalistaa" teidän iloksenne
Tämmöiset siis ajatuksissa, tiedä sitten milloin tulee, tuskin nyt talven alle ainakaan.
*kristalli ajovalot+vilkut
*tummat (led)takavalot
*maskiin ja ovenkahvoihin plastidippiä (ai niin ja tähti paikalleen!) ehkä myös "jalopuihin"
*soittimeksi varmaan pioneer deh-x9500bt ja kaveriksi se focal ibus 20 aktiivisubi
*vähän sinisiä ledejä sisustaan
*ehkä sportline-ratti
*vaihdekepin nuppi vaihtoon
*eu-tunnuksettomat kilvet, ja rosterialuset poikkeen
*kuskinpenkki verhoomoon ("viiltohaava")
*lukkoja pitäis uusata ja kaukolukitusta muuttaa
*kesäksi sitten jotain kivaa vannetta
*harkinnassa ikkunoiden muuttaminen sähköiseksi
pitäisiköhän sivuikkunoihin laittaa kevyttä tummennusta? Takalasissa aikas raju tummennus...
puskurit saattaa alkaa häiritä kromien takia, oisko ratkaisu "prefacelift"puskurit (vaimitkänenyton) hieman muokattuina ja korinvärissä?
lisäksi tietysti hajonneiden/hävinneiden osien vaihtelua...
Jos tähän nyt jo tekisi jotain "suunnitelmalistaa" teidän iloksenne
*kristalli ajovalot+vilkut
*tummat (led)takavalot
*maskiin ja ovenkahvoihin plastidippiä (ai niin ja tähti paikalleen!) ehkä myös "jalopuihin"
*soittimeksi varmaan pioneer deh-x9500bt ja kaveriksi se focal ibus 20 aktiivisubi
*vähän sinisiä ledejä sisustaan
*ehkä sportline-ratti
*vaihdekepin nuppi vaihtoon
*eu-tunnuksettomat kilvet, ja rosterialuset poikkeen
*kuskinpenkki verhoomoon ("viiltohaava")
*lukkoja pitäis uusata ja kaukolukitusta muuttaa
*kesäksi sitten jotain kivaa vannetta
*harkinnassa ikkunoiden muuttaminen sähköiseksi
pitäisiköhän sivuikkunoihin laittaa kevyttä tummennusta? Takalasissa aikas raju tummennus...
puskurit saattaa alkaa häiritä kromien takia, oisko ratkaisu "prefacelift"puskurit (vaimitkänenyton) hieman muokattuina ja korinvärissä?
lisäksi tietysti hajonneiden/hävinneiden osien vaihtelua...
Viimeksi muokannut mesekisti, Ma 20.01.2014 18:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: w124 230CE käyttisprojekti
mesekisti kirjoitti:*kesäksi sitten jotain kivaa vannetta, varmaan mustaa+kiillotettu huuli tms (barzetta tendenza black esim...)
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Onko paha vai:D no se nyt oli vaan ajatus, mikään ei ole varmaa katos.Pakardinen kirjoitti:mesekisti kirjoitti:*kesäksi sitten jotain kivaa vannetta, varmaan mustaa+kiillotettu huuli tms (barzetta tendenza black esim...)
Kuitenkin tänään tuli mersu pihaan ja sen kunniaksi pari kuvaa, lähtötilanteesta. Tuossa vielä likanen, sorry. Pesin vasta kuvien ottamisen jälkeen



Ja tottakai probleemiakin riittää
Ja kattovaloa en saa syttymään, mikähän sitäkin rienaa ja ledejä kun laittelin niin eipä halunneet nekään syttyä noissa "puhalluksen"säätimissä. Ja se vanha tuttu että selkänojat ei lukitu mutta siitähän jo onkin juttua tuossa edellisillä sivuilla. Ja akkukin on ihan finiitto.
Jotain positiivistakin pitäis varmaan keksiä
E. No nyt olis kuvat
Viimeksi muokannut mesekisti, La 28.09.2013 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Paloko absi valo enneku meni korjaamolle?
MB 220CDI C -07
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
MB 300CE-24 -92
MB 300D -79
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Taishan se palaa. Semmonen vielä että vänkärin puolen lattialle (maton alle siis) tulee kosteutta, oikeestaan vettä ihan enemmälti. Sitä sadeveden poistoputkea rassasin, onko muita syitä mistä voisi tulla?
niin noista abseista vielä että tuntuu kyllä että "potkii vastaan" jarruttaessa, että ei saata olla mikään isompi vika?
niin noista abseista vielä että tuntuu kyllä että "potkii vastaan" jarruttaessa, että ei saata olla mikään isompi vika?
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Niin tosiaan, täälläkin foorumilla tietyt henkilöt ovat enemmän tai vähemmän vannefriikkejä. Heille kun menet ehdottamaan, että laitetaanpa Barzettat Mersuun, niin sanomista tulee lähes saletisti.
Joo, myönnän itsekin lukeutuvani ainakin jossain määrin vannefriikkien joukkoon, että ei tämä sitten ollut mitään kritiikkiä esim. Pakardisen suuntaan.
Omassa kärryssäni vettä on tullut vänkärin lattialle johtoläpiviennistä akun takaa. Siellä taitaa olla kaksi niitä läpivientejä allekkain. Niistä kun esim. vedetään johtoa sisätilalämmittimen pistokkeelle, niin helposti siihen kumin ja johdon väliin jää rakoa, josta vesi pääsee sisään. Omastani tiivistin saniteettisilikonilla, ja on toiminut. Toinen mahdollinen vuotopaikka on kattoluukun tyhjennysputki. Sellainen lähtee kattoluukun alla olevan "altaan" jokaisesta nurkasta, ja tukkeutuessan se voi uittaa veden sisätilaan. Tai kuten omassani oli käynyt, letku oli ratkennut ja vuosi vettä sisään. Ne etummaiset letkut saa esiin, kun irrottaa sen verhoilupaneelin, jossa on kiinni esim. kattovalo ja aurinkolipat.
Käsittääkseni ABS-valon palaessa jarrujen pitäisi kyllä toimia kuin ei ABS-järjestelmää olisikaan, eli toisin sanoen järjestelmän häiriö heittää ABSit vallan pois pelistä. Jos ne nyt valosta huolimatta kuitenki toimivat normaalisti, niin aloittaisin sillä, että katsoisin, missä järjsteyksessä mittaristoon on laitettu varoitusvalot. Niissä pitäisi olla numerot merkitty johtoihin. Ehkäpä ABS-valon paikalla on jostakin muusta asiasta varoittava lamppu? Esim. rikkinäisen polttimon tai tyhjenevän lasinpesunestesäiliön valo?
Omassa kärryssäni vettä on tullut vänkärin lattialle johtoläpiviennistä akun takaa. Siellä taitaa olla kaksi niitä läpivientejä allekkain. Niistä kun esim. vedetään johtoa sisätilalämmittimen pistokkeelle, niin helposti siihen kumin ja johdon väliin jää rakoa, josta vesi pääsee sisään. Omastani tiivistin saniteettisilikonilla, ja on toiminut. Toinen mahdollinen vuotopaikka on kattoluukun tyhjennysputki. Sellainen lähtee kattoluukun alla olevan "altaan" jokaisesta nurkasta, ja tukkeutuessan se voi uittaa veden sisätilaan. Tai kuten omassani oli käynyt, letku oli ratkennut ja vuosi vettä sisään. Ne etummaiset letkut saa esiin, kun irrottaa sen verhoilupaneelin, jossa on kiinni esim. kattovalo ja aurinkolipat.
Käsittääkseni ABS-valon palaessa jarrujen pitäisi kyllä toimia kuin ei ABS-järjestelmää olisikaan, eli toisin sanoen järjestelmän häiriö heittää ABSit vallan pois pelistä. Jos ne nyt valosta huolimatta kuitenki toimivat normaalisti, niin aloittaisin sillä, että katsoisin, missä järjsteyksessä mittaristoon on laitettu varoitusvalot. Niissä pitäisi olla numerot merkitty johtoihin. Ehkäpä ABS-valon paikalla on jostakin muusta asiasta varoittava lamppu? Esim. rikkinäisen polttimon tai tyhjenevän lasinpesunestesäiliön valo?
W124 250 D -92
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
C123 280 CE -81
W124 E 300 Turbodiesel -94
S211 E 220 CDI -09
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Ja jos akku on ihan valmis niin heikko jännite tiputtaa absin pois pelistä, kokeile kunnossa olevalla akulla.
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Tinaile yj-rele uudelleen jos akun jännite on ok.
Multa muuten löytyisi madallus jouset just tolle 230ce sopivat ja ei mene liiaksi tonttiin.
Jos kiinnostaa voin lähettää sms-viestinä kuvaa kun 18tuumaiset jousilla alla.
Multa muuten löytyisi madallus jouset just tolle 230ce sopivat ja ei mene liiaksi tonttiin.
Jos kiinnostaa voin lähettää sms-viestinä kuvaa kun 18tuumaiset jousilla alla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Kiitokset taas nozki,atlas ja kaikki foorumin tietäjät jotka jaksatte auttaa osaamatonta
nimittäin tämän kanssa taitaa tarvita apua ja paljon
"paremman" akun vaihdoin eilen vaan ei sekään enää mikään uusi ole. Uusi akku tulee kun kerkeän hommata ensi viikolla. Niin en nyt osaa absien toiminnasta sanoa juuta enkä jaata, silleen vähäsen nykyttää jarrupoljinta mutta ei varmaan siinä määrin kuin toimivana.
Tuntuu että tästä ei kyllä ole muuta kun harmia. Nimittäin päivän ongelma kuuluu: kylmänä ei lähde käyntiin sitten millään (tai no en vielä starttipilottia laittanut
). Vingutin akun tyhjiin ja vähän hörähteli vaan ei lähde. Lämpimänä/muutama tunti ajon jälkeen lähtee hyvin. Eli onko se sitten se yj-rele joka pitäisi tinata? Siellähän on sen vieressä myös joku boksi jossa lukee "kaltstart steuerung" eli liittyy kylmäkäynnistykseen? Mikäs se on/voiko vika olla siinä?
"paremman" akun vaihdoin eilen vaan ei sekään enää mikään uusi ole. Uusi akku tulee kun kerkeän hommata ensi viikolla. Niin en nyt osaa absien toiminnasta sanoa juuta enkä jaata, silleen vähäsen nykyttää jarrupoljinta mutta ei varmaan siinä määrin kuin toimivana.
Tuntuu että tästä ei kyllä ole muuta kun harmia. Nimittäin päivän ongelma kuuluu: kylmänä ei lähde käyntiin sitten millään (tai no en vielä starttipilottia laittanut
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Tinaile molemmat releet kun toi yj-rele vaikuttaa just tohon kylmä käynnistykseen ja abs toimintaan.
toi toinen rele on kyllä uusi tuttavuus mullekin mutta tinaa kaikki kontaktit läpi molemmista.
toi toinen rele on kyllä uusi tuttavuus mullekin mutta tinaa kaikki kontaktit läpi molemmista.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Muista noita ledejä asentaessa että ne pitää olla oikeinpäin, virta kun kulkee niissä vaan yhteen suuntaan 
Tonnin parin romuja
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Kyllähän minä sen tiedän ja kokeilinkin molemmin päin, vaan ei syttyneetCrbN kirjoitti:Muista noita ledejä asentaessa että ne pitää olla oikeinpäin, virta kun kulkee niissä vaan yhteen suuntaan
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Ilmeisesti bensapumpun rele tuo kaltstart? Ja tosiaan tuota yj-relettä on aika moni vissiin joutunu tinailemaanmesekisti kirjoitti:Kyllähän minä sen tiedän ja kokeilinkin molemmin päin, vaan ei syttyneetCrbN kirjoitti:Muista noita ledejä asentaessa että ne pitää olla oikeinpäin, virta kun kulkee niissä vaan yhteen suuntaanEi taida tulla virtaa niille... Onkos tuota "kaltstart" mikälie relettä kukaan tutkinut tarkemmin? Kurkistelin sitä vaan en löytänyt liittimiä että saisi johdoista irti
![]()
sen kopan kun nostin pois niin löytyi piirilevy sieltä, vaan en ala sorkkimaan sitä jos ei lähde koko palikka pois sieltä.
Tonnin parin romuja
- Pakardinen
- Mersumies

- Viestit: 3169
- Liittynyt: Ti 31.10.2006 11:18
- Paikkakunta: Rautalampi, Pohjois-Savo
Re: w124 230CE käyttisprojekti
Nozki kirjoitti:Niin tosiaan, täälläkin foorumilla tietyt henkilöt ovat enemmän tai vähemmän vannefriikkejä. Heille kun menet ehdottamaan, että laitetaanpa Barzettat Mersuun, niin sanomista tulee lähes saletisti.Joo, myönnän itsekin lukeutuvani ainakin jossain määrin vannefriikkien joukkoon, että ei tämä sitten ollut mitään kritiikkiä esim. Pakardisen suuntaan.
Mistä keksit juuri minut esimerkiksi...?
Mutta ei, EI MITÄÄN Barzettoja! Mieluummin peltivanteet pöläreillä.
Vesiongelmaan, tuolla tuli hyviä neuvoja. Onko autossa sisätiläpistoke? Sen läpiviennistä osaa tulla kans huuperia tupaan...
Savolaiset ovat kaikista komeimpia ja kaikessa ylivertaisia. Säälittävän primitiivisessä kateudessaan muut heimot yrittävät heitä pilkata.


