Eli tavoitteena oli saada keskisuulakkeista tulemaan kylmän lisäksi myös kuumaa. Autoassa kun ei ole ilmastointia niin normaalisti keskeltä tulee vain kylmää. No Airbägi irti jotta keskisuulakkeen saa pois. Sit vaan dremelillä leikkelemään ilma-aukkoa keskisuulakkeelle. Pitkillä nokkapihdeillä kiskoin palat pois. Kenno on sit silleen ettei kannata ihan iholle vetää ettei riko sitä. Kennon pääty näkyy kun ottaa ilmasuulakkeen pois.
Oikein kätevä dremelissä toi vaijerinpäässä oleva käsityökalu. Leikkuuteränä käytin dremelipaketissa ollutta jyrsinterää. Meni tuohon muoviin kuin veitsi voihin
Kun aukot on tehty pitää raitisilmakanava tukkia ja siihen hommaan 5cm paksu superloni on oikein toimivaa. Tuon keskiläpän välistä saa tungettua hyvin 10cm x 25cm kokoisen palan hollille. Sit vaan sopivalla puutikulla asettelee kohdilleen ja sit tunkee sen tiukasti takaseinää vaste. Toinen samanlainen mutta hiukan leveämpi superlonin pala perään ja se kennon päälle kaksinkerroin ni ei kylmää tule joukkoon.
Niin ja tuon läpän rajoitin kannattaa sivareilla vetää heti poikki että läppä kääntyy yli.
Rajoittimella ei ole mitään merkitystä mutta haittaa työskentelyä ratkaisevasti.
Kävin jo koittelemassa ja toimii hienosti. Aamullahan siitä suurin hyöty on kun autossa on kylmä ja muutenkin aamulla ittestä on mukava kun saa lämmintä ilmaa paremmin syliin.
Bägistä toi kuva hemmetin huono.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.