Päätin hitsailla korin kuntoon talven aikana ennen varsinaista rekisteröintiä. Hommaa oli kuitenkin vähän enemmän kuin alunperin kuvittelin (aika klassinen toteamus näissä hommissa

Neljän talven rakentelun jälkeen Pagoda otettiin vihdoin liikenteeseen kesällä 2013. Ajattelin kerätä tähän vähän kuvasarjaa takautuvasti tuolta ajalta.
Kyseessä on siis euromallinen 250SL, joka oli viety USA:an vuonna 1984. Tätä välimallia tehtiin vain noin vuoden verran (1967), joten sitä on valmistettu selvästi vähemmän kuin 230 ja 280 malleja. Omani on ns. aikaisempi 250, joka on ulkonäöllisesti 230 kaltainen (paljon kromia ja kovat ovitaskut). Loppuvuoden 250 puolestaan muistutti ulkonäöllisesti tulevaa 280-mallia, jossa turvallisuus (ja kustannus?) -syistä kromia oli sisustassa korvattu pehmeämmillä muovipinnoilla.
Tältä auto näytti matkan pölyistä putsattuna syksyllä 2009:

