Mites toi suuttimenrikkojen vaihto, monet korjaamot käyttävät laakeriliimaa.
On kuulemma hyvä että ei rupea vuotamaan..
Ites olen käyttänyt kuparitahnaa, mutta pitää kai liimata niin ei tarvites olla vaihtelemassa rikkoja..
Tietysti vaihdan uudet suuttimet niillä ajelee ainakin 3-400tkm.
Pistäkää jotain tietoa tosta liimauksesta...
MB E200CDI SUUTTIMET
- jeeppimies68
- Vakiokalustoa
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti 11.10.2011 14:20
- Paikkakunta: Vantaa
Re: MB E200CDI SUUTTIMET
eikait niihin mitää liimoja laiteta.
Kun tiiviste pinta kairattu puhtaaksi, uus tiiviste, suutin ja uudella pultilla kirrattu momenttin niin on ihme jos ei pidä.

Kun tiiviste pinta kairattu puhtaaksi, uus tiiviste, suutin ja uudella pultilla kirrattu momenttin niin on ihme jos ei pidä.
Bmw e91 320d -07
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
Mb W211 200cdi -04
Suzuki Alto ss80 -83
Mazda Hardtop -80
Re: MB E200CDI SUUTTIMET
Ei niitä liimailla, Muumin*askaa voi käyttää kunhan ei joka paikkaan sorraa, löytyy veholta pikkupurkissa
A001989425110 (joku keraaminen rasva se on)
Samalla voidellan ruiskun runko, voi käyttää hehkuihinkin
A001989425110 (joku keraaminen rasva se on)
Samalla voidellan ruiskun runko, voi käyttää hehkuihinkin
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex:W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
Re: MB E200CDI SUUTTIMET
Tollanen laakeri lukitehan menee sellaiseksi valkeaksi muoviksi kuumuudessa...samalla lukitsee ja purkaantuu myös.. mutta voihan poijjaat ovat älynneet ihan hyvän kuningas idean/ajatuksen joka jopa toimii
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: MB E200CDI SUUTTIMET
Eiköhän se ole osaamisen tai työkalujen puutetta jos suuttimia asennellaan liiman kanssa paikalleen 

wiimax.fi
- jeeppimies68
- Vakiokalustoa
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ti 11.10.2011 14:20
- Paikkakunta: Vantaa
Re: MB E200CDI SUUTTIMET
Niin kyllä käyttävät liimaa. Jos autolla ajetaan noin 400tkm niin kuparirikat ovat palaneet aika olemattomiin ja liima myös.
Joten mitä haittaa siitä on.
Eräs koneistaja sanoi että on hyvä homma.
Joten mitä haittaa siitä on.

Eräs koneistaja sanoi että on hyvä homma.