w124 abs Ongelma apuja?
w124 abs Ongelma apuja?
Moikka sellasta ongelmaa abs jarruissa että ainakun auto on pysähtymässä juuri niin absi hakkaa muuten normisti ei mistähän kannttais alottaa? Abs valo ei kummiskaan pala
Re: w124 abs Ongelma apuja?
Eli ihan normi jarrutuksessa tapahtuu toi hakkaaminen ja joku pyörä ei mene edes lukkoon?
Millainenhan anturi tai systeemi siellä on joka sitten antaa käskyn sille moottorille?
Eikös tässä ole kuitenkin se yksikkö boxi..tai pakkohan se on olla kun anturi singnaali pitää eletronisesti älytä milloin lähtee absi toimimaaan ja tällöin luulen vian olevan siellä...siis luulen.
Millainenhan anturi tai systeemi siellä on joka sitten antaa käskyn sille moottorille?
Eikös tässä ole kuitenkin se yksikkö boxi..tai pakkohan se on olla kun anturi singnaali pitää eletronisesti älytä milloin lähtee absi toimimaaan ja tällöin luulen vian olevan siellä...siis luulen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
juu ei mee mikään rengas lukkoon absi hakkaa kun auto on pysähtymässä tyyliin 5kmh vauhdissa kun jarruttaa
pitäs keksii vika kun ois leima menos umpeen 

Käytä etuanturit irti ja puhdista kiinnityskohdat huolella, jopa vasaralla hakaten. Ongelma johtuu yleensä siitä että ruoste on painanut anturin ilmaväliä vääräksi.
wiimax.fi
Okeii no täytyy yrittää, toivottavasti ne aukee varmaan koskaan avattu 

Älä avaa anturita vaan paukuttele ruosteita ja napa ennemmin irti jos se nyt ei ole itse levyssä se kehä.
Monesti sitä anturia ei saa ehjänä irti.
Anturi on varmasti oikeassa kohdin mutta ruostetta on vastin pinnalla.
Monesti sitä anturia ei saa ehjänä irti.
Anturi on varmasti oikeassa kohdin mutta ruostetta on vastin pinnalla.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Joo mä irrotin navan ja putsailin kehät ja anturin siitä mutta muutosta ei tapahtunu oiskohan viel jotain vinkkei ?en sit oisko siel anturin laipan välis jotain ku en uskaltanu avaa niit :d
Niin, ruoste on nimenomaan anturin kiinnityksen välissä. Anturin kiinnitysruuvi irti, anturi irti ja välistä ruosteet pois.
wiimax.fi