
w202 c36 rassailua!
Re: w202 c36 rassailua!
Kävikö se klassinen eli tulppien poterot täyteen vettä
Nimim. tuolla tavalla puolan hajottanut. Mulla on muuten kaks ehjää puolaa ylimääräisenä.

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
Voi olla että näin on. Tyhjäkäynnillä kuin ei olis mitään vikaa, antaa kierroksia ni selvästi röpöttäl mut aika iloisesti kuitenki kierroksia antaa, et mitään tukahtumista ym ei havaittavissa.
Uskaltaako tolla lähtee ajamaan ettei se lisää hajoo, jos vikakoodit kävis tsekkaamas.
Uskaltaako tolla lähtee ajamaan ettei se lisää hajoo, jos vikakoodit kävis tsekkaamas.
Re: w202 c36 rassailua!
Ei tarvi ihmetellä vikakoodeja, puola hajalla. Pahimmassa tapauksessa voi särkeä ecun, mutta useimmiten se puola vaan kärtsää. Tyhjäkäynti tosiaa on ihan normaali, kaasua ku painaa nii röpöttää ja käy just niinku se nyt käy ku sylintereitä pelistä pois.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
no ei muuta ku heität puolia tuleen turkuun ni pääsee ukko miittaamaan
näkikö starilla kuinka monta puolaa kaput ?

Re: w202 c36 rassailua!
Eiköhän se kerro. Yks sieltä on varmaan hajalla, mahtaisko se enää käydäkkään jos kaks olis hajalla, ku niitä 3 sielä vaan on.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
Noille puolille menee jatkuva virta ilman sulaketta, ja ecu sitten katkoo sitä niiden maadoitusta. Puolien suojaamiseksi niihin kolmeen johtoon voi laittaa sulakkeet, ne johdot lähtee kuskinpuolelta yhden ruuvin alta siitä takanurkan poteron etuosasta, jostain siitä sulakeboksin edestä. Ne johdot on kaikki puna/pinkki värisiä. 10A sulakkeita joku niihin suositteli.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
-
- Uusi tuttavuus
- Viestit: 4
- Liittynyt: Ke 06.10.2010 22:35
Re: w202 c36 rassailua!
Nyt se sitten tais tulla johtosarja tiensä päähän.Tielle jätti johtotähti.Pystyykö tota c36 hinaamaan ja jos pystyy niin kuinka monta kilometriä?
Re: w202 c36 rassailua!
Voi hinata, vaihdekeppi N asenossa. Ohjekirja kai sanoo 30km, tuommonen 5-10km tuskin on mikään ongelma. Vauhtia vaikka 30-40kmh.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
Itsellähän poltti ECUsta nuo sytkäpiirit viime syksynä kun puola sano poksS202 kirjoitti:Ei tarvi ihmetellä vikakoodeja, puola hajalla. Pahimmassa tapauksessa voi särkeä ecun, mutta useimmiten se puola vaan kärtsää. Tyhjäkäynti tosiaa on ihan normaali, kaasua ku painaa nii röpöttää ja käy just niinku se nyt käy ku sylintereitä pelistä pois.
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Tulipahan tänään uhrattua vajaa 40e uuteen ohjausiskariin kun vanha oli ihan plörö kun otin yks päivä toisen pään irti.
Katotaan onko mitään vaikutusta kun on mun aikana toi vanha iskari ollu ihan kuolleen näkönen
Katotaan onko mitään vaikutusta kun on mun aikana toi vanha iskari ollu ihan kuolleen näkönen

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Ohjausiskari vaihdettu ja ajettavuus parani huimasti etenkin motarilla ajossa, eipä vetele enään sinne sun tänne.
Niin ja tossa eilen tuli käytyä AP:n E55 AMGllä ajelemassa kun kerran sain toimia ihan VIP kuskina.
Käytiin vähän stadissa kattelemassa Cruisingeja ja olihan sielläkin hienoja pelejä..
On muuten toi E55 aika peto ei voi muuta sanoa, ihan on omaa luokkaansa ajaa tollasella kun vertaa vaikka C36 kun tossa 55 tuntuu et väännöt ei lopu koskaan sen kun menee vaan minkä kaasupoljinta kerkiää painamaan. Samalla sain vähän ajo opetusta miten kannattaa käyttää pakko vaihteita
Niin ja tossa eilen tuli käytyä AP:n E55 AMGllä ajelemassa kun kerran sain toimia ihan VIP kuskina.
Käytiin vähän stadissa kattelemassa Cruisingeja ja olihan sielläkin hienoja pelejä..
On muuten toi E55 aika peto ei voi muuta sanoa, ihan on omaa luokkaansa ajaa tollasella kun vertaa vaikka C36 kun tossa 55 tuntuu et väännöt ei lopu koskaan sen kun menee vaan minkä kaasupoljinta kerkiää painamaan. Samalla sain vähän ajo opetusta miten kannattaa käyttää pakko vaihteita

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Ei muutaku vaihdat 36:sen pykälää uudempaan korimalliin niin tiedät minkälainen pitää vääntökäyrän olla 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
Käytiin jönnin kans viime viikonloppuna ahvenistolla ja päästiin E63:sen kyytiin
olipa siinä vekottimessa ruutia ja ne äänet ku kuski tallas petaalin lattiaan 


C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Taas olis rassailua edessä jos vaan jaksaisi
Eilen huomasin että kun ajoi 120 ja jarrutti 80 kmh nopeuteen "rivakammin" niin takaa kuului sellane humina että huhhu taitaa olla takalevyt kierot tai palat jumissa kun "hypytti" niin kovasti.
Ja sit toi etualatukivarren pusla pitää kyllä näin viileämmillä keleillä jumalatonta natinaa... täytynee säätää oikeaan asentoon ja taas mitata kulmat kuntoon vaikka ei sillä enää kauaa ajellakkaan kun menee talviteloille taas ja siirrytään W124 200Deen ratin taakse

Eilen huomasin että kun ajoi 120 ja jarrutti 80 kmh nopeuteen "rivakammin" niin takaa kuului sellane humina että huhhu taitaa olla takalevyt kierot tai palat jumissa kun "hypytti" niin kovasti.
Ja sit toi etualatukivarren pusla pitää kyllä näin viileämmillä keleillä jumalatonta natinaa... täytynee säätää oikeaan asentoon ja taas mitata kulmat kuntoon vaikka ei sillä enää kauaa ajellakkaan kun menee talviteloille taas ja siirrytään W124 200Deen ratin taakse

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
No nyt se kone näköjään vuotaa jäähdytysnestettäki pihalle. Huomasin vaan että valuu koneen kylkeä öljypropun viereen en vaan saanut tutkittua mistä vuoto on kotoisin ja tämän huomasin kun säädin pyörän kulmia tänään kun rupes ärsyttämään se yks puslan natina.
onkohan kansi remppa edessä ?
Ja onkohan paha ite duunailla kun sitä tilaa tuntuu olevan huimasti kone huoneessa
onkohan kansi remppa edessä ?
Ja onkohan paha ite duunailla kun sitä tilaa tuntuu olevan huimasti kone huoneessa

12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Terve, arvon amg miehet.
Tuli hommattua elämäni ensimmäinen mese ja heti 36 amg, tietenkin. Nettiä selailleeni löysin tämän teidän pienen rassailusaitin ja ihan on pakko kertoa, että todella hyviä keskusteluja ja moni asia on tullut laitettua korvan taakse..
Löytyisi ihan askarruttava asia johon tarvisin teidän jeesiä. Eli kyseessä asr. Onko kaikki c36 amg:eet varustettu luistonestolla vai onko kenties tehtaalta rullannut jokunen ulos ilman sitä.. omassa autossa kun se ei anna minkäänlaista merkkiä olemassa olostaan, abs ja kaikki muu pelaa kuten kuuluukin.
kiitos jo etukäteen.
-Kentsu
Tuli hommattua elämäni ensimmäinen mese ja heti 36 amg, tietenkin. Nettiä selailleeni löysin tämän teidän pienen rassailusaitin ja ihan on pakko kertoa, että todella hyviä keskusteluja ja moni asia on tullut laitettua korvan taakse..
Löytyisi ihan askarruttava asia johon tarvisin teidän jeesiä. Eli kyseessä asr. Onko kaikki c36 amg:eet varustettu luistonestolla vai onko kenties tehtaalta rullannut jokunen ulos ilman sitä.. omassa autossa kun se ei anna minkäänlaista merkkiä olemassa olostaan, abs ja kaikki muu pelaa kuten kuuluukin.
kiitos jo etukäteen.
-Kentsu
W202 C36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Noo polokase risteyksessä vähän reippaammin kaasua
jos kolmio vilkkuu ja tiehen ei piirry mustaa viivaa niin asr on pelissä mukana 


C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
No on kuule poljettu ja kokeiltu.. Sutien menty satoja metrejä ilman kolmion vilkkumisia.. 
Märällä sekä kuivalla.. Mutkassa,että suoralla.. Jännä juttu..

Märällä sekä kuivalla.. Mutkassa,että suoralla.. Jännä juttu..
W202 C36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Onko asr off nappi? Omassa c36:ssa oli ets:ssä enkä huomannu että olis millään tavalla hillinny sutimista.GeeC kirjoitti:No on kuule poljettu ja kokeiltu.. Sutien menty satoja metrejä ilman kolmion vilkkumisia..
Märällä sekä kuivalla.. Mutkassa,että suoralla.. Jännä juttu..
Re: w202 c36 rassailua!
Ja yhtä viivaa piirtäen. Jumalauta että naurattaa ettei mersun tehokkaimpiin versioihin saa lukkoperää. (kiitos sutimiseston). Noh. mielessä on kyl lukkoperä kun näimmä ja kuulemma sitä saa aftermarkettina tonnilla.
Re: w202 c36 rassailua!
Siis -94 vm. Ei asr nappia. Eikä missään tilanteessa kolmio vilku.. Liekö sitten jo saksanmaalla otettu fiksusti pois käytöstä.
Joo on kyllä harmi ettei tällaisessa autossa ole lukkoa. Tonnilla lukko? Ei missään nimessä olisi hukkaan heitettyä rahaa.. Päinvastoin!
Joo on kyllä harmi ettei tällaisessa autossa ole lukkoa. Tonnilla lukko? Ei missään nimessä olisi hukkaan heitettyä rahaa.. Päinvastoin!
W202 C36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
Mulla semmonen ketjupyörä nappula mikä vähän antaa sutia ja ei toimi yli60 nopeudessa
mut joskus kunnolla kun on suttuuttanu niin saanu vikatilan aikaan ja ABS /ASR valo silloin palaa taulussa
lähtö kunnon kaasulla risteyksesta saa kyllä viivaa tiehen jäämään
valitettavasti vain yhtä
tuo lukko kyl houkuttaa kun talvella kuitenkin ajetaan 





C36 ohjastetaan silloin kun ei ole busa kelit
Re: w202 c36 rassailua!
Itelläkään ei ole tuota ASR:ää omassa mallissa, vaikka kolmio mittarissa onkin.GeeC kirjoitti:Siis -94 vm. Ei asr nappia. Eikä missään tilanteessa kolmio vilku.. Liekö sitten jo saksanmaalla otettu fiksusti pois käytöstä.
Joo on kyllä harmi ettei tällaisessa autossa ole lukkoa. Tonnilla lukko? Ei missään nimessä olisi hukkaan heitettyä rahaa.. Päinvastoin!
P.S. Eipä ole vielä näkynyt tuota C36 Helsingin/Vantaan seudulla


12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
- ventti-ville
- Vakiokalustoa
- Viestit: 143
- Liittynyt: Ma 09.05.2011 13:02
- Paikkakunta: Haukipudas
Re: w202 c36 rassailua!
onko kukaan purkanut jakopäätä tämmösestä kun jakopään ylin koppa on jotenkin omituisesti kiinni yhdestä kohdasta, eikä lähe oikee millää irti?
Siinä on joku lyhyt pultti jonka ottaa pois ja siellä sisällä pienemmälle pultille kierteet? joku holkki? Neuvoja kaivataan...
Siinä on joku lyhyt pultti jonka ottaa pois ja siellä sisällä pienemmälle pultille kierteet? joku holkki? Neuvoja kaivataan...
124 E 200D Voimakone
124 CE 300 24V
124 CE 300 24V
Re: w202 c36 rassailua!
Kysymys 447!!
Mistä on nuo sun plasmamittaripohjat hommattu? On kyl niin pirun hienot et aivan pakko laittaa itellekki..
Mistä on nuo sun plasmamittaripohjat hommattu? On kyl niin pirun hienot et aivan pakko laittaa itellekki..

W202 C36 AMG -94
Re: w202 c36 rassailua!
HehheGeeC kirjoitti:Kysymys 447!!
Mistä on nuo sun plasmamittaripohjat hommattu? On kyl niin pirun hienot et aivan pakko laittaa itellekki..

Googlettamalla vois löytyy kokeileppa "W202 MoMan Plasma mittaristo tai tacho" muistaakseni liikkuu 70 - 80 euron hinta haarukassa.
Multa löytyy sit mittariston irrotusraudat jos rupeet kyhäileen


12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Ihan kätevästi se lähtee ku irrottaa jalkatilasta sen muovin 

S124 300TE
W124 300D
W124 300D
Re: w202 c36 rassailua!
NYT POJAT TALVIRENKAAT ALLE TAI VOI KÄYDÄ NÄIN (Mustajää yllätti)
http://aijaa.com/6hh1SJ" onclick="window.open(this.href);return false;


http://aijaa.com/6hh1SJ" onclick="window.open(this.href);return false;
12. W211 E320CDI Facelift 7G-tronic, Designo sisusta -08 (SMS)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
11. Ex: W201 1.8 Ke-Jetronic -90 (IFM)
10. Ex: MB 508D 3.8L -72 Matkailuauto (TPN)
9. Ex: W124 230E Ke-jetronic -92 (XJF)
8. Ex: W124 200E Ke-jetronic -88 (BNF)
7. Ex: S212 E200CDI Facelift 7G-tronic -13 (YJG)
6. Ex: W124 200E Ke-jetronic -89 (FBA)
5. Ex: W124 200E Kaasari -88 (BLB)
4. S124 E300TDT "EKODIESEL" (Loos) -95 (TNI)
3. Ex: S202 C180 -96 (ISI)
2. Ex: W202 C36 AMG -96 (HBZ)
1: Ex: W124 200D -90 (LFX)
Re: w202 c36 rassailua!
Kyllä tuossa on tainnu 280 heppaa yllättää kuljettajan. Sääli että hyväkuntoinen amg meni romuksi. Tuosta ei taida autoa enää saada, sen verran pahalta näyttää.
S124 300TE
W124 300D
W124 300D