Sprinterien erot
Sprinterien erot
Mitä eroja on 07-08 vuoden neloskoneellisissa Maxi-Sprintereissä 309, 311, 313, 315? Saako 309:stä ohjelmoimalla tehtyä 315:n vai onko näissä erilaisia perävälityksiä ja kenties vaihteistoissa tai voimansiirrossakin eroja? Onko kaikki manuaalit 6-vaihteisia ja miten kestää automaatit näissä isoissa? Kevyehköön työajoon tarvittaisiin isokorinen auto ja Saksasta on ajateltu hommata joku tämmönen.
Re: Sprinterien erot
Turboissa taitaa olla eroja. 315 on tuplaturbo ja pienemmät yhdellä. Muuten ne taitaa olla aika samanlaisia. Kokemuksia ei ole kuin 311, 315 ja kun baanalla niitä testailtiin, niin aika samoja lukemia ne kulki. 315 kiihtyy vaan mukavammin.Kapukipa kirjoitti:Mitä eroja on 07-08 vuoden neloskoneellisissa Maxi-Sprintereissä 309, 311, 313, 315? Saako 309:stä ohjelmoimalla tehtyä 315:n vai onko näissä erilaisia perävälityksiä ja kenties vaihteistoissa tai voimansiirrossakin eroja?
S300
300GD
E320
Unimog 411 110
300GD
E320
Unimog 411 110
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 25
- Liittynyt: Pe 23.12.2011 18:20
- Paikkakunta: Satakunta/Etelä-Pohojammaa Suupohoja
Re: Sprinterien erot
Automaatti ehdottomasti, konekkin kestää paremmin kun ei isolla vaihteella vedätetä pienillä kierroksilla.
X218 350cdi BT -17 ampumajarru
X218 350cdi BE -12 ampumajarru
W906 muutamia
W903
W115 220D -74
W124.036 -94
Tähdellistä touhua
X218 350cdi BE -12 ampumajarru
W906 muutamia
W903
W115 220D -74
W124.036 -94
Tähdellistä touhua