Auto on saatu hyvälle mallille ja hieman kokoonpanokin muuttui samalla. Koneeksi vaihtuikin 605tbo moottori 606tbo:n vakio turbolla. Laatikoksi kuitenkin vielä tuo vakio 5-vaihteinen ja ihan vakio kytkimellä.
Kone meni nätisti paikalleen ilman suurempia ärräpäitä. Hieman olisi kuitenkin saanut olla kuskinpuolelle päin leveämpi kolo runkopalkissa koneen alla, mutta tuskin pääsee kiinni ottamaan ja jos ottaa niin sitten muokataan.
Kone paikallaan.
Laatikon kannatin rauta ei suoraan sopinut, mutta pari uutta reikää 40mm taemmas ja pieni pala pois takareunasta jotta kumi mahtui tulemaan siitä ylitse.
Nesteletkuissa oli hieman näpertämistä. No kyllähän ne sinnejotenkin mallasi, vaikka tuli monen laista pätkää ja kulmaa, mutta suhteellisen siististi sai tehtyä.
Alavesiletku valmiina
Tässä vielä alavesiletkun uusi lähdön paikka hitsattuna
Ei mahtunut lämppärin letku menemään suodatinjalan takaa vaan piti siihenkin tuommoinen lenkki tehdä.
Pakoputken lähtö tuli nätisti 2,5" 60asteen käyrästä.
Alipaineletkut tuli laitettua muoviputken sisään jotta näyttäisi hieman siistimmältä.
Tässä uusi hehkujen ja lämpöanturin johtosarja lähes valmiina.
Yleiskuvaa keulasta.
Ahtoputket vielä vaiheessa, kaasulinkku, kardaani ja vaihdetangot. siinäpä ne sitten. Ja nuo kaaret nyt pitäs saada maalaukseen ja tuo öljynjäähdyttäjän kinnikerauta.
päivitellään taas.