Samaa mieltähasa_ kirjoitti:ehdottomasti kuvia sisustasta...
![Thumbup :thumbup:](./images/smilies/icon_thumbup.gif)
Samaa mieltähasa_ kirjoitti:ehdottomasti kuvia sisustasta...
Meinaatko tota vihreää?_sapa_ kirjoitti:Mahtaako tuosta 190 olla mitään projekti kertomusta missään?
_sapa_ kirjoitti:Mahtaako tuosta 190 olla mitään projekti kertomusta missään?
Kaikki olemassa olevat 190:sen projekti jutut, kuvat ja videot löytyy tästä topicista kun vaan jaksaa selailla... niin kuin veskola jo mainitsikin.veskola kirjoitti:Tuon vaiheista ei kovasti tarinaa ole täällä. Silloiin tällöin on ollut tässä topiikkissa juttuja. Menikös tuo muuten uuteen kotiin ja mitä sitten tapahtui ?
Vakio pulteilla on tähän asti menty.Tompa124 kirjoitti:Olikos sulla mitkä pultit runkopukiis?
Juu oli 606 koneella jo silloin. Ilmeisesti autossa on jossain vaiheessa ollut keulalla myös 605. Alun perin koppa on tullut tehtaalta 602 turbokoneella.jukkis. kirjoitti:Niin oliko tässä jo 606 kun se tuli sun käsiin?
Onkohan meitä kaksi jolle näin on käynytPetehri kirjoitti:En tiedä johtuuko tämä ikääntymisestä vai onko mobilisti kärpänen päässyt salaa puraisemaan!?![]()
Eikös niissä yleensä lue "ainoastaan lyijytöntä bensaa" tai jotain vastaavaa?johani kirjoitti:Oonkohan koskaan lie nähnyt ykkössarjalaisen sisustaa näin siistissä kunnossaAina ilo katella teräviä kuvia hyväkuntosesta puhtaasta autosta
(mitähän tuossa tarrassa lukee valokatkasijan vieressä
)
Kiitoksia. Mukava kuulla, että mielenkiintoa projektien seuraamiseen löytyy.RAM kirjoitti:Ilo on ollut seurata kuinka upeaa jälkeä syntyy, mutta tämä paljastus vaan korottaa osakkeita
Vaikken ees oo mikään museoajoneuvointoilija tai lankkufanaatikko.
Siltä näyttää. Vanhuus ei tule yksin!Jube kirjoitti:Onkohan meitä kaksi jolle näin on käynytPetehri kirjoitti:En tiedä johtuuko tämä ikääntymisestä vai onko mobilisti kärpänen päässyt salaa puraisemaan!?![]()
Jotain sellaista siinä lukee. Sisusta on kyllä oikeasti hyvin säilynyt. Oikeastaan vain jalopuut vaatisi hieman kunnostusta. Niistä on kiilto hävinnyt täysin ja lakka pinta näyttää todella samealta. Ryhdissään olevat ykkös sarjalaisen penkit on muuten yllättävän mukavat istua.Sami J. E. kirjoitti:Eikös niissä yleensä lue "ainoastaan lyijytöntä bensaa" tai jotain vastaavaa?johani kirjoitti:Oonkohan koskaan lie nähnyt ykkössarjalaisen sisustaa näin siistissä kunnossaAina ilo katella teräviä kuvia hyväkuntosesta puhtaasta autosta
(mitähän tuossa tarrassa lukee valokatkasijan vieressä
)
Ei, ei, ei! Tätä ei pilata. Pikkuhiljaa alan enemmän ja enemmän arvostamaan tällaisia "harraste autoja" millä pystyy jopa ajamaan.Messerschmitt kirjoitti:ei muuta ku hirveä moottori keulille niin kunnon sleeperi
''Kevään koittaessa otin auton taas ajoon ja kaikki toimi moitteettomasti kunnes eräänä aamuna töihin lähtiessä kuului koneesta sellainen ääni mikä kuuluu, kun jotain suurta hajoaa.Dieselnakutin kirjoitti:Mitäs tuossa om606 tenavassa tarkalleen ottaen kävi kun lohkossa reikä? Hajosko vedätyksestä vai ihan matka ajossa?
Noinhan se meni. Moottori hajosi melko kevyessä kuormituksessa. Kierroksia ehkä jotain 3000-3500 ja vautia noin 80-90 kun räjähti. Vaurion syy oli pari irronnutta runkolaakeripukkia. Kone toimi kuitenkin lähes vuoden jonka aikana takarenkaita kului 8 paria... joten olihan sen aikakin hajota.sanemersumies kirjoitti:''Kevään koittaessa otin auton taas ajoon ja kaikki toimi moitteettomasti kunnes eräänä aamuna töihin lähtiessä kuului koneesta sellainen ääni mikä kuuluu, kun jotain suurta hajoaa.Dieselnakutin kirjoitti:Mitäs tuossa om606 tenavassa tarkalleen ottaen kävi kun lohkossa reikä? Hajosko vedätyksestä vai ihan matka ajossa?
Kaikki koneessa olevat nesteet levisi tasaisesti pitkin maantietä rajun kolinan saattelemana... siitä auto tien sivuun... hinurin lavalle ja hallille. Kolahdus kuulosti sen verran kalliilta ja työläältä etten koko kesänaikana edes vilkaissut mikä koneesta hajosi''
Eikös se noin menny
Kehitys jatkuu... tai no lähinnä ahdin puolelle tulee päivityksiä talven aikana. Vanha turbo/pakosarja paketti tuli myytyä ja nyt tavoitteena laajempi vetoalue ja käytettävyys. Sisustaan tulee pieniä päivityksiä mm. mustat sportline karo penkit ja ovipahvit. Muuten autoon ei ole tarkoitus tehdä sen suurempia muutoksia.TommiS kirjoitti:Mutta mites tämän tenavan/om606 tulevaisuus, varmaan muitakin kiinnostaa onko tarinalle tulossa jatkoa?
Oliko ne selviytyjät H-profiileja?Petehri kirjoitti: Jonkinlaista hullun tuuria matkassa, kun kaikki 6 kiertokankea oli kuitenkin säilynyt ehjänä.
Juu Arrow H-profiili kanget.aziz kirjoitti:Oliko ne selviytyjät H-profiileja?Petehri kirjoitti: Jonkinlaista hullun tuuria matkassa, kun kaikki 6 kiertokankea oli kuitenkin säilynyt ehjänä.