Mitähän tuhoja se saa aikaan koneen puolelta kun 1-2 välistä napsahti nokka-akseli tänään poikki?? Jäi kyllä semmoseen jännään asentoon venttiilit 2-3-4 pytyissä et olisko se säilynyt ehyenä? ettei tarviis purkaa kantta irti!!!
Katsoo huomenna et mitä tuhoja se on tehnyt moottori puolelle! sitten lähden etsimään osia jos nyt on tehnyt jotain ilkeyksiä sinne moottori puolelle!!
veikkoisin et venat on ainaki solomussa, onkohan muute nokka ollu ihan oikkeessa momentissa. kuulin et jos nokan kiristää päin p.... tai tiputtelee kovalle nii ei tee hyvvee
jonip86 kirjoitti:veikkoisin et venat on ainaki solomussa, onkohan muute nokka ollu ihan oikkeessa momentissa. kuulin et jos nokan kiristää päin p.... tai tiputtelee kovalle nii ei tee hyvvee
Tai sitten siellä on ollut ketjunkiristin väärin kasattuna.
Miten voi ketjunkiristimen väärin kasata?? Ja mitenkäs tuossa nyt oli toi ajoitus merkkien kohdat? Nyt en muista kun ei ole korjauskäsikirjaa kun se on mun kämpillä ja mä oon kotipaikallani! 1 mäntä ykk ja nokka-akselin puolelta kun itse seisoo niin se merkki jää oikealle puolelle?? Oliko toi oikein?? Venttiilejä se ei oo tuhonut onneks! Kun katsomalla näin sen kunnon!
pitääpäs se laittaa niin et ensin se yks osa kiritetään se paikalleen ja sitten se pikku mäntä ja sitten jousi ja se isompi pultti ja kiristetään taas kiinni!
Vedät männän pois kokonaan ja runko paikalleen jatyönnät se uudelleen paikalleen toisesta päästä ja jousi perään..muistelen näin mutta joka tapauksessa se pitää saada lyhyempään kokoonsa..sitten se kirii itsensä tiukalle ajossa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor