605 turboasiaa
605 turboasiaa
Mulla olis tommonen E250D vapari 20Venttiilinen räyskä ja ideana olisi laittaa joku kiva pikku hyrskytin ja mahdollisesti isompaa elementtiä pumpulle. Onko näin että W202 250DT pako ja imusarjat kävis ku seki taitaa 605 tekniikkainen olla? Ja minkäsorttinen turbo olis optimaalinen ku ihan käyttikseks olis tarkotus väsäillä. ja ymmärtääkseni jarrut sunmuut heebelit riittää vakiona? Kiitoksii etukäteen jo kuitenki!
Re: 605 turboasiaa
Täältä löytyy turbon pakosarja ja turbo siihen
Re: 605 turboasiaa
en noista tekniikka-asioista mitään tiedä, mutta mieleen tuli eräs toinen asia...Jaskatin kirjoitti:Mulla olis tommonen E250D vapari 20Venttiilinen räyskä ja ideana olisi laittaa joku kiva pikku hyrskytin ja mahdollisesti isompaa elementtiä pumpulle. Onko näin että W202 250DT pako ja imusarjat kävis ku seki taitaa 605 tekniikkainen olla? Ja minkäsorttinen turbo olis optimaalinen ku ihan käyttikseks olis tarkotus väsäillä. ja ymmärtääkseni jarrut sunmuut heebelit riittää vakiona? Kiitoksii etukäteen jo kuitenki!
auto taitaa olla vähäpäästöinen, vai onko? eli uudempi kuin -92? tai varmuuden tähän asiaan saa soittamalla katsastuskonttorille ja kysymällä sieltä. rekisteriotteesta vähäpäästöisyys ei välttämättä selviä. jos auto tosiaan on vähäpäästöinen niin se vaatii vtt:n kalliit päästömittaukset, jos aikoo turbottaa. eikä siltikään ole täysin varmaa, että auton saisi lailliseksi.
Re: 605 turboasiaa
Tai jos siihen "vaihtaa" om605 turbokoneen vakiokuosissa, niin kyllä onnistuu. Ja sitäkin kyllä saa näpräiltyä aika hyvinkin, niin että näyttää päällepäin vakiokuntoiseltameppe kirjoitti:en noista tekniikka-asioista mitään tiedä, mutta mieleen tuli eräs toinen asia...Jaskatin kirjoitti:Mulla olis tommonen E250D vapari 20Venttiilinen räyskä ja ideana olisi laittaa joku kiva pikku hyrskytin ja mahdollisesti isompaa elementtiä pumpulle. Onko näin että W202 250DT pako ja imusarjat kävis ku seki taitaa 605 tekniikkainen olla? Ja minkäsorttinen turbo olis optimaalinen ku ihan käyttikseks olis tarkotus väsäillä. ja ymmärtääkseni jarrut sunmuut heebelit riittää vakiona? Kiitoksii etukäteen jo kuitenki!
auto taitaa olla vähäpäästöinen, vai onko? eli uudempi kuin -92? tai varmuuden tähän asiaan saa soittamalla katsastuskonttorille ja kysymällä sieltä. rekisteriotteesta vähäpäästöisyys ei välttämättä selviä. jos auto tosiaan on vähäpäästöinen niin se vaatii vtt:n kalliit päästömittaukset, jos aikoo turbottaa. eikä siltikään ole täysin varmaa, että auton saisi lailliseksi.

W201 250D
W202 250D
W202 250D