605 turboasiaa

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Jaskatin
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 11
Liittynyt: Pe 15.11.2013 12:03

605 turboasiaa

Viesti Kirjoittaja Jaskatin »

Mulla olis tommonen E250D vapari 20Venttiilinen räyskä ja ideana olisi laittaa joku kiva pikku hyrskytin ja mahdollisesti isompaa elementtiä pumpulle. Onko näin että W202 250DT pako ja imusarjat kävis ku seki taitaa 605 tekniikkainen olla? Ja minkäsorttinen turbo olis optimaalinen ku ihan käyttikseks olis tarkotus väsäillä. ja ymmärtääkseni jarrut sunmuut heebelit riittää vakiona? Kiitoksii etukäteen jo kuitenki!
ion`
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 39
Liittynyt: La 19.06.2010 13:04
Paikkakunta: Haapajärvi

Re: 605 turboasiaa

Viesti Kirjoittaja ion` »

Mulla olis 605 turbokoneen vakiopakosarja ylimääräsenä. :wave:
190d om605
Zamppa-
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 131
Liittynyt: Ke 26.11.2008 10:00
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 605 turboasiaa

Viesti Kirjoittaja Zamppa- »

Täältä löytyy turbon pakosarja ja turbo siihen
Avatar
meppe
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 26
Liittynyt: To 06.10.2011 15:41
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: 605 turboasiaa

Viesti Kirjoittaja meppe »

Jaskatin kirjoitti:Mulla olis tommonen E250D vapari 20Venttiilinen räyskä ja ideana olisi laittaa joku kiva pikku hyrskytin ja mahdollisesti isompaa elementtiä pumpulle. Onko näin että W202 250DT pako ja imusarjat kävis ku seki taitaa 605 tekniikkainen olla? Ja minkäsorttinen turbo olis optimaalinen ku ihan käyttikseks olis tarkotus väsäillä. ja ymmärtääkseni jarrut sunmuut heebelit riittää vakiona? Kiitoksii etukäteen jo kuitenki!
en noista tekniikka-asioista mitään tiedä, mutta mieleen tuli eräs toinen asia...
auto taitaa olla vähäpäästöinen, vai onko? eli uudempi kuin -92? tai varmuuden tähän asiaan saa soittamalla katsastuskonttorille ja kysymällä sieltä. rekisteriotteesta vähäpäästöisyys ei välttämättä selviä. jos auto tosiaan on vähäpäästöinen niin se vaatii vtt:n kalliit päästömittaukset, jos aikoo turbottaa. eikä siltikään ole täysin varmaa, että auton saisi lailliseksi.
Kuisma_
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 484
Liittynyt: Ti 21.06.2011 01:52
Paikkakunta: Joensuu

Re: 605 turboasiaa

Viesti Kirjoittaja Kuisma_ »

meppe kirjoitti:
Jaskatin kirjoitti:Mulla olis tommonen E250D vapari 20Venttiilinen räyskä ja ideana olisi laittaa joku kiva pikku hyrskytin ja mahdollisesti isompaa elementtiä pumpulle. Onko näin että W202 250DT pako ja imusarjat kävis ku seki taitaa 605 tekniikkainen olla? Ja minkäsorttinen turbo olis optimaalinen ku ihan käyttikseks olis tarkotus väsäillä. ja ymmärtääkseni jarrut sunmuut heebelit riittää vakiona? Kiitoksii etukäteen jo kuitenki!
en noista tekniikka-asioista mitään tiedä, mutta mieleen tuli eräs toinen asia...
auto taitaa olla vähäpäästöinen, vai onko? eli uudempi kuin -92? tai varmuuden tähän asiaan saa soittamalla katsastuskonttorille ja kysymällä sieltä. rekisteriotteesta vähäpäästöisyys ei välttämättä selviä. jos auto tosiaan on vähäpäästöinen niin se vaatii vtt:n kalliit päästömittaukset, jos aikoo turbottaa. eikä siltikään ole täysin varmaa, että auton saisi lailliseksi.
Tai jos siihen "vaihtaa" om605 turbokoneen vakiokuosissa, niin kyllä onnistuu. Ja sitäkin kyllä saa näpräiltyä aika hyvinkin, niin että näyttää päällepäin vakiokuntoiselta :wave:
W201 250D
W202 250D
Vastaa Viestiin