Moro! onkos kukaan laittanut Peerlesin 5.25 sarjaa tollaseen 124 kojelautaan? mahtuuko nekin yhtä pienellä vaivalla..? ois yks ylimääränen sarja kaapissa noita niin vois heittää paikalleen jos vaan menee..?
joo edelleen on mietinnässä uskallanko noista peerleseistä napsia nuo ruuvin kiinnityskohdat pois.. jos ei ne sit sovikkaan tuonne niin että jää siististi piiloon... ei kellään siis ilmeisesti ole peerlesin D.5 sarjaa 124 kojelaudalla..? ja sit sellanen kysymys että jos tuolla sikamassalla laittaa kiinniin niin saako niitä enää ehjänä irti ikinä jos tulee tarve.....? vai onko siinä sit ikuisesti..? taitaa aika tiukasti ottaa kiinni tuo tökötti?
Joo nyt on dremeliä vingutettu paikkaan jos toiseenkin, tuloksena peerlesin D5 sarjalle sopivat reiät kojelaudassa, ja kajareista ruuvin korvakkeet poistettu. hyvinhän nuo tuohon näyttää mahtuvan. huomenna ois tarkotus liimailla kiinni, mutta sellasta piti kysyä että kannattaako tai pitääkkö sinne alle jotain vaimennusainetta laittaa...? soiko paremmin jos ne ilma putket ja muutkin paikat jollain liimattavalla vaimennusmatolla peittelis..? vai onko turhaa vaivaa?kunse ei kuitenkaan ole mikään suljettu tila...?
No nii nyt ne on sitten laitettu kiinni ja samalla tuli 10" subi laitettua konttiin.. ihan ok tuo tuolta kuuluu vaikka tankki välissä onkin.. ja spl 2604 vahvari subille ja erillissarjalle tuli laitettua. ihan hyvältä kuulostaa mersun alkuperästen sijaan... ja nyt on viä uusi soitin laitettu paikalleen.. eli Blaukkarin Bremeni on nyt ääntä tuottamassa.. kyllä ihan ilolla jo kuuntelee!
Miten toi kaijutin ritilän saa edestä helpoiten irti rikkomatta paikkoja? kertokaa joku hyvä vinkki ennen kun menen sen jollain moralla tai meisselillä väkisin vääntään. Sitten kiinnostais tietää että mikä kajari tuohon menee orkkis paikalle suoraan, 4,75"?
- Mercedes-Benz S 300 -92 W140 -
Ex: Mercedes-Benz Ce 230 -90 c124
Ex: Mercedes-Benz S 300 -91 w140
Ex: Mercedes-Benz E 220D -96 w210
Ex: Mercedes-Benz C 180 -96 w202
"On se mersu vaan niin hyvä auto että ihme ettei kaikki sillä ajele"
Sen ritilän vieressä on sellainen 1-2 cm:n levyinen muovilipare. Sitä vähän kangottaa alaosastaan ja nyppää irti. Sen alta löytyy kaksi ruuvia, joilla ritilä kiinni. Ja 4,75" sinne menee ja rainbow:lla on sinne suunnitellut koksut. Soi hyvin, vaikka ovat pienet.
MB 300 CE 24V -92
MB pystäri 250 -69 (museoautoprojekti)
Lisäksi käyttöautoina japanialaisia.
Saa olla isokin vahvistin että mahtuu vielä penkin alle, liimaan vielä tarranauhaa pohjaan pari suikaletta ettei lähde liukumaan ja asennan tämän niinpäin että säätönumikoita voi vänkärinpenkin etupuolelta säätää.
''Alle viisisylinteriset ovat starttimoottoreita''
johani kirjoitti:Aihetta sivuttaen huomasin tuossa kun olen pari kuukautta ettiny, niin jos joku tietäis mistä tällasen __harmaan__ kangasmattosarjan saa
tuossa mietiskelin että saisko siihen keskelle kojista olevaan luukkuun vaikka keskiääniä kiinni? Onko luukun takana kuinka paljon tilaa? sais ehkä aika kivan kuulosen etupään, kun olis midit, keskarit ja diskantit. Vai onko ihan tuhoon tuomittu idea.
Saab 9000 CD 2.0t -97 Stg3
Lada 1200L TIC -88 "Siperian Mersu"
Mercedes Benz W124 200D -89 MYYTY
Iso on juu mutta tällä pyöritetäänkin kontinpuolen ja hattuhyllyn subia !
Tais tarkottaa johdotusta.
Itelle tulossa DLS UP6i Aktiivisena, Audison SR4 vahvistin vänkärin penkin alle, mitoin että kun tekee kartion kokosen reijän ~5,25" ja asentaa hattuhyllyn alle (sikaliimalla tms?) niin menee, asennuksesta tulee kuvia mikäli siitä tulee julkasukelpoisennäkönen..
No kyllä sillä jotenkii pauhaa kun siltaa mitään paineita en hae vaan äänenlaatua, 12' konttiin ja 2x8' sisälle. Laitoin kuvan tähän topicciin kun halusin näyttää että kyllä tuollainen mötikkä mahtuu vänskärin penkin alle ilman että ottaa penkkiin kiinni josta voi pyörittää erillissarjaa vaikka auton joka nurkasta !
Nyt kun alkaa olla säädöt kohillaan, asentaa johdotkin siististi. Tuossa kuvassa se on juuri asennettu ja johdoissa on säätövaraa, sai sen takajalkatilaan vedettyä kun hioi säätöjä. En minä mikään tampio ole, haluan tehdä pienemmätkin piiloonkin jäävät projektit siististi, muuten tuntuu kuin kusisi omaan silmään..
''Alle viisisylinteriset ovat starttimoottoreita''
metrakitty kirjoitti:No kyllä sillä jotenkii pauhaa kun siltaa mitään paineita en hae vaan äänenlaatua, 12' konttiin ja 2x8' sisälle. Laitoin kuvan tähän topicciin kun halusin näyttää että kyllä tuollainen mötikkä mahtuu vänskärin penkin alle ilman että ottaa penkkiin kiinni josta voi pyörittää erillissarjaa vaikka auton joka nurkasta !
Nyt kun alkaa olla säädöt kohillaan, asentaa johdotkin siististi. Tuossa kuvassa se on juuri asennettu ja johdoissa on säätövaraa, sai sen takajalkatilaan vedettyä kun hioi säätöjä. En minä mikään tampio ole, haluan tehdä pienemmätkin piiloonkin jäävät projektit siististi, muuten tuntuu kuin kusisi omaan silmään..
Jättäisin kyllä noi kasituumaset pois ja neki rahat erillissarjaan tai vaimennukseen varsinkin kun äänenlaatu hakusessa.. Melkeinpä jos vahvistin pitäs siististi piiloon saada ni pulttaisin sen hattuhyllyyn kontin puolelle.
CrbN kirjoitti:Melkeinpä jos vahvistin pitäs siististi piiloon saada ni pulttaisin sen hattuhyllyyn kontin puolelle.
Ei kyllä se on huomattavasti parempi tuolla lattialla veden seassa ja potkittavana
Mikä ettei kai se aikansa sielläkin asiansa ajaa Mut pointti tosiaa et tuonne sen saa nätisti piiloon jos sitä vahvaria ei halua vaan kontin pohjalle nakata kuten itse yleensä teen