Onkos kellään tietoa, miten OM603:sen lohkon ja OM606:sen kannen naittaminen toisiinsa onnistuu?
Osuuko öljykanavat kohdilleen?
Onko joku tehnyt ko. operaation?
OM603 lohkon naittaminen OM606 kannen kanssa
OM603 lohkon naittaminen OM606 kannen kanssa
w124 300CDT
Re: OM603 lohkon naittaminen OM606 kannen kanssa
Täyttä faktaa en osaa kertoa, kun en ole tehnyt , mutta männät nyt ainakin joudut vaihtaan 606:sesta se on varma 

MB W124 OM606 ST
MB 906 spritteri
MB w115 (projekti)
+++
Useita nelipyöräisiä kikottimia...
MB 906 spritteri
MB w115 (projekti)
+++
Useita nelipyöräisiä kikottimia...
Re: OM603 lohkon naittaminen OM606 kannen kanssa
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... ilit=om604" onclick="window.open(this.href);return false;
Luulis onnistuvan samalla reseptillä. Tosiaan männät on vaihettava ainakin.
Luulis onnistuvan samalla reseptillä. Tosiaan männät on vaihettava ainakin.
Re: OM603 lohkon naittaminen OM606 kannen kanssa
Om603 lohkon mukana saat vesikanavat sylintereiden väliin. Jos meininki virittää niin kannataa laittaa vaan suoraan om606 lohko. Korkkaa meinaan hyvin herkästi kannentiiviste sinne kanavaan
IG: @pyrytakkunen
Re: OM603 lohkon naittaminen OM606 kannen kanssa
Kiitoksia vastauksista ja etenki linkistä
OM606 vaparin männät ois ylimääräsenä, kankia vain on viisi, sattuneesta syystä lohko on entinen.
Tehoa ei ole tarkoitus hakea vaan käyttis kone vakio ahtimella rakentaa kun OM606 kansi löytyy ja OM603 turbo lohko ois tiedossa.
OM606 turbo kone on tehovehkeeseen jo hommattu
Täytyypä alkaa tutkimaan tätä hommaa

OM606 vaparin männät ois ylimääräsenä, kankia vain on viisi, sattuneesta syystä lohko on entinen.

Tehoa ei ole tarkoitus hakea vaan käyttis kone vakio ahtimella rakentaa kun OM606 kansi löytyy ja OM603 turbo lohko ois tiedossa.
OM606 turbo kone on tehovehkeeseen jo hommattu

Täytyypä alkaa tutkimaan tätä hommaa
w124 300CDT