Pari kysymystä koskien mersun rakentelua :
1. Onko kenelläkään kokemusta kaasutinjärjestelmän muuttamisesta ruiskuksi (K-Jetronic) ? Onko käytännössä edes tehtävissä oleva toimenpide ?
2. Entäs sama temppu jarrupuolella ? Autossa ei ole ABS-järjestelmää, voiko sen jälkiasentaa ?
Kyseessä W124 vm. 1988 , M102 2.0 koneella joka on tarkoitus kunnostaa täysin.
W124:n tekniikan päivittelyä.
Re: W124:n tekniikan päivittelyä.
Ei tahdo olla luovuuden jarruna, mutta väkisinkin tulee mieleen, että eikös tuommosen sentään vielä löytäisi mieleisellä tekniikalla ja sopivalla varustuksella valmiiksi alunperin jo olevan ihan kohtuu helposti ja edullisesti?
Re: W124:n tekniikan päivittelyä.
Eihän näiden ropaaminen harrastemielessä tarvii olla aina järkevää, ainakaan minusta
eikös se peruskone ole sama kun ruiskuversiossa, että ruisku ja sähköhilppeet laittais niin kai se toimis
Jos sitä pitää pirteemmäksi saada niin 2.3 kone vois tietysti olla vaihtoehtona sen ruiskun asentelemiselle
Niitä abseja en kyllä lähtis laittelemaan.




