W124:n tekniikan päivittelyä.

Kaikki Mersujen muokkaamiseen liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Vilkuna
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 17
Liittynyt: Ti 08.01.2013 16:41

W124:n tekniikan päivittelyä.

Viesti Kirjoittaja Vilkuna »

Pari kysymystä koskien mersun rakentelua :

1. Onko kenelläkään kokemusta kaasutinjärjestelmän muuttamisesta ruiskuksi (K-Jetronic) ? Onko käytännössä edes tehtävissä oleva toimenpide ?

2. Entäs sama temppu jarrupuolella ? Autossa ei ole ABS-järjestelmää, voiko sen jälkiasentaa ?

Kyseessä W124 vm. 1988 , M102 2.0 koneella joka on tarkoitus kunnostaa täysin.
Avatar
RH
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3949
Liittynyt: Ke 15.09.2004 13:43
Paikkakunta: Salon seutu

Re: W124:n tekniikan päivittelyä.

Viesti Kirjoittaja RH »

Ei tahdo olla luovuuden jarruna, mutta väkisinkin tulee mieleen, että eikös tuommosen sentään vielä löytäisi mieleisellä tekniikalla ja sopivalla varustuksella valmiiksi alunperin jo olevan ihan kohtuu helposti ja edullisesti?
mesekisti
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 417
Liittynyt: La 09.02.2013 18:01

Re: W124:n tekniikan päivittelyä.

Viesti Kirjoittaja mesekisti »

Eihän näiden ropaaminen harrastemielessä tarvii olla aina järkevää, ainakaan minusta :roll: eikös se peruskone ole sama kun ruiskuversiossa, että ruisku ja sähköhilppeet laittais niin kai se toimis :?: Jos sitä pitää pirteemmäksi saada niin 2.3 kone vois tietysti olla vaihtoehtona sen ruiskun asentelemiselle :?: Niitä abseja en kyllä lähtis laittelemaan.
ex C124 230CE -89
ex w201 190 -89
Vastaa Viestiin