p. 040 5918622

touhottaja kirjoitti:käviskös vanhemmista W126:sta siinä olis tuon näkönen tehostin, niitä olis runsaasti
Tamppa kirjoitti:Löytyy tollanen, on paikoilla tossa mun 220sb -64 w111 varaosa autossa.
Tehostin vuotaa ilmaa imusarjaan, kun poljinta painaa. Kalvo(t) siis todennäköisesti on ehjät, mutta tiivisteet valskaavat. Omastani on lisäksi yksi muoviosa rikki, joten tarvitsen ainakin varaosia.jusa82 kirjoitti:Asia ei minulle kuulu mutta mikä tehostimessasi on rikki? Vai puuttuuko kokonaan?
Mullakin oli noita vanhoja tuon ikäisiä tehostimia, löin ne kuitenkin paaliin. Mistäpäs niiden kuntoa tiedät? Et mistään.
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=142057" onclick="window.open(this.href);return false;jusa82 kirjoitti:Asia ei minulle kuulu mutta mikä tehostimessasi on rikki? Vai puuttuuko kokonaan?
Mullakin oli noita vanhoja tuon ikäisiä tehostimia, löin ne kuitenkin paaliin. Mistäpäs niiden kuntoa tiedät? Et mistään.
Avasin tehostimen. Toinen kalvoista rikkipaloviita kirjoitti: Kalvo(t) siis todennäköisesti on ehjät