Takalasi

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
AMGE55
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa

Takalasi

Viesti Kirjoittaja AMGE55 »

Mistä mahtaa johtua että takalasinlämmitin ei toimi??? testattu että virta tulee liittimelle saakka, mutta kun laittaa takalasinliittimen kiinni tuohon niin virta katkeaa. Sulake ehjä 40A. Ja malli on w211 E
LopenUupunut
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: Takalasi

Viesti Kirjoittaja LopenUupunut »

Mä veikkaan.

Ajastinboxi (rele?) rikki

Viittaa mun mielestä siihen että tunnistaa käyttöajan (napinpainalluksen jälkeen) tulleen täyteen.....?

.
Opel, "weird lieben autos"....
Rami
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rami »

[
Viimeksi muokannut Rami, To 05.12.2013 21:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
www.winhunters.fi
Rami
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viesti:

Minun mb w211 justiin korjattiin takalasinlämmitin. Vika oli takakontissa kuskinpuolella sivussa olevassa sulake/releiden pohjassa. Yksi liitin oli aikansa räpsinyt ja vioittanut sen liittimen poikki. Kaverini Jyri on oikea expertti näköjään. Kauan hänkin joutui vikaa etsimään, mutta kaveri ei antanut periksi. Niinhä hän sitten juotti sen liittimen kiinni :D ja tuli parenpi kuin uutena. Samalla löytyi webaston käyntihäiriökin vika. Kiitokset Jyrille. :P
www.winhunters.fi
Rami
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viesti:

Minun mb w211 justiin korjattiin takalasinlämmitin. Vika oli takakontissa kuskinpuolella sivussa olevassa sulake/releiden pohjassa. Yksi liitin oli aikansa räpsinyt ja vioittanut sen liittimen poikki. Kaverini Jyri on oikea expertti näköjään. Kauan hänkin joutui vikaa etsimään, mutta kaveri ei antanut periksi. Niinhä hän sitten juotti sen liittimen kiinni :D ja tuli parenpi kuin uutena. Samalla löytyi webaston käyntihäiriökin vika. Kiitokset Jyrille. :P
www.winhunters.fi
Vastaa Viestiin