Tervehdys kaikille, tuli hankittua tuollainen bt mokkula nykyiseen autooni (W203 vm 2006), mutta jostain syystä kyseinen mokkula ei pelitä??
Autossani on siis tuo UHI siinä kyynärnojassa ja tuo ViseeO MP4 siihen hyvin menee, mutta mitään virtaa siihen ei tule ja kojelaudan näytölle ei tule ilmoitusta, että jokin puhelin olisi löydetty. Mitä minä siis teen väärin vai onko autossani jokin muu vika tuon BT toimivuuden kanssa. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
ViseeO MP4 ei toimi W203:ssa
Re: ViseeO MP4 ei toimi W203:ssa
Mistä ostit ViseeO:n? Foorumin sponsorilta ostettuna tuki varmaan pelaisi ongelman selvittelyssä.
Kannattaisi tarkistaa onko autossa kaikki purkit tallella ja tuleeko sähköt itse UHI-liittimelle ja onko kontaktit varmaan puhtaita (molemmin puolin). Tietysti puhelimen ohjainlaitteen sulake myös. Noissa ohjainlaitteissa jonkin verran ollut ongelmia, on saatettu nypätä poiskin kuituväylästä.
ViseeO:ssa taitaa olla jotain valintakytkimiä, ne ei kai vaikuta siihen näyttääkö se jotain elonmerkkejä (merkkivalo paritukseen jne.).
Kannattaisi tarkistaa onko autossa kaikki purkit tallella ja tuleeko sähköt itse UHI-liittimelle ja onko kontaktit varmaan puhtaita (molemmin puolin). Tietysti puhelimen ohjainlaitteen sulake myös. Noissa ohjainlaitteissa jonkin verran ollut ongelmia, on saatettu nypätä poiskin kuituväylästä.
ViseeO:ssa taitaa olla jotain valintakytkimiä, ne ei kai vaikuta siihen näyttääkö se jotain elonmerkkejä (merkkivalo paritukseen jne.).
Re: ViseeO MP4 ei toimi W203:ssa
Ei kannata ainakaan yv:llä yrittää, itse lähetin yv:n 11.11. ja on edelleen lukematta.DBFI kirjoitti:Foorumin sponsorilta