ViseeO MP4 ei toimi W203:ssa

Kaikki autostereoihin ja oheislaitteisiin liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
Numpet
Uusi tuttavuus
Uusi tuttavuus

ViseeO MP4 ei toimi W203:ssa

Viesti Kirjoittaja Numpet »

Tervehdys kaikille, tuli hankittua tuollainen bt mokkula nykyiseen autooni (W203 vm 2006), mutta jostain syystä kyseinen mokkula ei pelitä??
Autossani on siis tuo UHI siinä kyynärnojassa ja tuo ViseeO MP4 siihen hyvin menee, mutta mitään virtaa siihen ei tule ja kojelaudan näytölle ei tule ilmoitusta, että jokin puhelin olisi löydetty. Mitä minä siis teen väärin vai onko autossani jokin muu vika tuon BT toimivuuden kanssa. Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
DBFI
Asiantuntija
Asiantuntija

Re: ViseeO MP4 ei toimi W203:ssa

Viesti Kirjoittaja DBFI »

Mistä ostit ViseeO:n? Foorumin sponsorilta ostettuna tuki varmaan pelaisi ongelman selvittelyssä.

Kannattaisi tarkistaa onko autossa kaikki purkit tallella ja tuleeko sähköt itse UHI-liittimelle ja onko kontaktit varmaan puhtaita (molemmin puolin). Tietysti puhelimen ohjainlaitteen sulake myös. Noissa ohjainlaitteissa jonkin verran ollut ongelmia, on saatettu nypätä poiskin kuituväylästä.

ViseeO:ssa taitaa olla jotain valintakytkimiä, ne ei kai vaikuta siihen näyttääkö se jotain elonmerkkejä (merkkivalo paritukseen jne.).
tj86430
Mersumaanikko
Mersumaanikko

Re: ViseeO MP4 ei toimi W203:ssa

Viesti Kirjoittaja tj86430 »

DBFI kirjoitti:Foorumin sponsorilta
Ei kannata ainakaan yv:llä yrittää, itse lähetin yv:n 11.11. ja on edelleen lukematta.
s213 220d -17

Villa Pikkujalo
Vastaa Viestiin