Mersun osto
Mersun osto
ostoaikeissa mb w211 farmari vm-07 ajettu 310t . onko yleensä korissa mitään suurempaa vikoja, moottorithan ylensä kestävät reilusti enemmän (220 cdi). avantgarde varustus ilman airmaticia. miten korit ylensä nyky mersuissa? takana kaksi 202 korimmallista jotka olivat herkkiä ruostumaan. niveliä ja koiranluuita vissiin sa vaihtaa aika ajoin.
Re: Mersun osto
Hyvin nuo korit kestää, farkun takaluukusta sekä takalokasuojien kaarista tahtoo värit lähteä mutta ruosteen kanssa ei ole ollut ongelmia.
Alustan osia menee tasaisesti kun on painava auto ja paljon pallonivelia ja puslia. 07 kuitenkin jo alustaltaan parempi mitä alkupään w211 koriset.
Alustan osia menee tasaisesti kun on painava auto ja paljon pallonivelia ja puslia. 07 kuitenkin jo alustaltaan parempi mitä alkupään w211 koriset.
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
-
- Sisäänajossa
Re: Mersun osto
Moro!
Mulla on justiinsa 07 E 220 farkku Avantgarde cdi ilman airmaticcia. On kyllä hieno peli joten
Yks juttu mikä kannattaa heti sitten tsekata on se automaattilaatikon sähköpistoke. Laatikon öljyjä ei ohjelman mukaan kaiketi vaihdeta kuin kerran 60 000 kohdalla. Tuo pistoke alkaa kuitenkin sitten vuotamaan laatikkoöljyä ennen pitkään. Se kannattaa vaihtaa/vaihdattaa. Mulla tiputteli ostohetkellä vaihteistoöljyä. Vaihdatin pistokkeen. Pistoke oli 8 eur ja töineen 40 eur!
Täytyy vain ihmetellä oliko edellinen omistaja myynyt auton ton vuodon takia sillä autoon oli juuri vaihdettu Veholla lootaöljyt mutta EI pistoketta. Edellinen ei-merkkihuolto oli öljyn tihkumisern kyllä huomannut. Outoa menoa. No kummiskin, laatikkoöljyt on parempi vaihtaa 60 000 km välein ja aina samalla tuo pistoke. Takapuskurin parkkitutkan antureita vaihdoin ite 2kpl a 19 euroo tsipale ebaystä. Oikeesti helppo homma. Pää puskurin alle, anturi irti, liittimestä veke ja uus tilalle. Täystumpulalla meni alle tunti siihen projektiin. Muuta ilmoitettavaa en muista tähän hätään.
Hieno peli se on. Pienehkö kulutus ja hyvät väännöt.
Mulla on justiinsa 07 E 220 farkku Avantgarde cdi ilman airmaticcia. On kyllä hieno peli joten

Yks juttu mikä kannattaa heti sitten tsekata on se automaattilaatikon sähköpistoke. Laatikon öljyjä ei ohjelman mukaan kaiketi vaihdeta kuin kerran 60 000 kohdalla. Tuo pistoke alkaa kuitenkin sitten vuotamaan laatikkoöljyä ennen pitkään. Se kannattaa vaihtaa/vaihdattaa. Mulla tiputteli ostohetkellä vaihteistoöljyä. Vaihdatin pistokkeen. Pistoke oli 8 eur ja töineen 40 eur!

Hieno peli se on. Pienehkö kulutus ja hyvät väännöt.