600km takana ja auto kulkee kuin juna. Enpä muistanu, miten hyvä lankku onkaan ajella, ei häpeä uusille autoille millään tavalla. Ei kolise eikä natise hiekkatielläkään. Ajoasennossa nyt vähän voisi olla toivomisen varaa, mutta kaikkeen tottuu. Kone käy kuin kello ja sen huomaa olevan käynnissä ainoastaan kiekkamittarista. Laatikko vaihtaa myös todella nätisti. Mutta niin kuin aina, niin varmasti tulen pilaamaan tämänkin ajettavuuden alustasarjalla ja matalemmilla renkailla.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Koska niin paljon on hyvää, niin jotain huonoakin. Eli perä huutaa kylmänä pienillä nopeuksilla. 50-60km/h:n jälkeen ulina loppuu ja loppuu kokonaan alle 5min ajon jälkeen. Mikähän sieltä on menossa rikki ja miten vakavalla asteella ollaan tällä hetkellä? Onko rattaat vain yksinkertaisesti kuluneet vai laakeritko noista menee? Ostohetkellä kyllä huomasin ulinan, mutta en sitä silloin ehtinyt paikantamaan sen äänen jo hävittyä. Ja lopulta kun se hävisi, niin unohdin koko asian siinä huumassa. Ostopäätökseen tuo ääni ei vaikuttanut millään tavalla. Toinen vika on ilmeisesti oikutteleva ilmamassamittari. Lämpimänä kone alkaa käymään vajaalla tai pätkii muuten vaan auton ollessa paikallaan jarrua vasten. Korkeemmilla kierroksilla ongelma jälleen häviää, joten tämä vaivaa siis ainoastaan matalilla kierroksilla. Siinäpä ne suurimmat murheet sitten olikin.
Autoon tilasin jo uutta osaa: uusi soitin (Kenwood KDC-BT92SD), harmaat ULON takavalot, avantgarde maski ja AMG-puskuri.
Ostoslistalla: sisälokarit + mahdollisesti eturoiskarit, kyynärtuki (alkuperäinen myyty?), alustasarja, kesävanteet/renkaat, uudet kynnyslistat, mahdollisesti nahkajakkarat, repsikan etulokari
Vika/korjauslista: perä, ilmamassamittari, umpioiden puhdistus, ulkolämpömittarin pikselit kadoksissa, silloin tällöin oikutteleva bensamittari(näyttää yhtäkkiä täyttä tankkia), repsikan lokari, sähköantenni
Vinkkejä otan mieluusti vastaan tulevista korjauksista ja mitä tässä autossa eri huoltojen yhteydessä kannattaa huomioida. Tällä hetkellä kiinnostais erityisesti tuo perän kohtalo ja miten tuon tasonsäädön kanssa toimitaan madalluksen yhteydessä. Kuvat laitan heti kohta myöhemmin, kun saan kameran piuhan takaisin.