Tervehdys kaikille foorumilaisille!
Olen harkintavaiheessa ostaa 300E turbodiesel -99 kaikilla mausteilla. Autoa on pidetty kuin kukkaa kämmenellä ja mikä tärkeintä autoa on ruostesuojattu 4 kertaa ja asiantuntijan mukaan se on virheetön korin puolesta MUTTA auto on ollut koekäytössä liikkeestä jo yli viikon ja olen huomiounut seuraavia vikoja:
1. Liukkaalla mutkaisella ja maalaistiellä ajettaessa auto ei aina kulje suoraan...perä ohjaa ja tekee korjausliikkeitä. Hyvällä tiellä sitä ei huomaa.
2. luetutin vikakoodit ja automaattilaatikosta löyti 11 vikakoodia liittyen pyörintänopeuksien eroihin. johtuneeko siitä että reparoin jarruja ilmassa ja abs/bsr valot syttyivät vai siitä kuten asiantuntija sanoi että laatikko voinee ehkä luistaa? Ajossa ei huomaa mitään ongelmia vaihdelaatikon suhteen.....ainakaan vielä
3. jouset ja iskarit sekä vasen raidetangonpää väljä..... helppoja ja halpoja kylläkin korjata itse sekä sen jälkeen nelipistesuuntaus...
Lisäksi autossa on täydellinen huoltokirja ja kaikki huollot on tehty ajallaan....
Olen tilanteessa jossa täytyy harkita ostaisiko näin hyvän yksilön ns. projektiautoksi kohtuu hinnalla vai jättääkö ostamatta? Jos laatikko menee rikki niin kannattaako? Autolla ajettu 410000km.... kuulemma kone kestää vielä paljon ja onhan noita väykkyjä liikenteessä aika lahoja yksilöitä....
Kiitollinen mielipiteistänne......
300 turbodiesel -99
Re: 300 turbodiesel -99
Kertokaas nyt edes jotain...
=

-
- Mersumies
Re: 300 turbodiesel -99
toniher kirjoitti:Kertokaas nyt edes jotain...=
Jos auto muuten miellyttää niin miks´ei hankinta kannata. Ainakin saa rahalle vastinetta ja on suhteellisen varmatoiminen peli.
Voimaa on riitävästi ja ajomukavuuttakin varmaan löytyy jos autossa on lähes kaikki varusteet. Hyvin varusteltuna autossa on yllättävän paljon käytännön mukavuusiin varusteita, joita ei löydy edes uudemmista Mersuista.
Voisit vaikka laittaa auton valmistenumeron tänne niin päästään katselemaan varustelutasoa.