w201 nykii alakierroksilla
w201 nykii alakierroksilla
Kyseessä ois 190 ruiski mersu 2.0 koneella vuosimallia -87 lähtee hyvin käyntiin. Mutta koneen lämmettyä alkaa alakierroksilla nykimään. Ja vie bensaa paljo. Tyhjäkäynnillä röpeltää.
Re: w201 nykii alakierroksilla
Koskeeko tämä nyt samaa autoa? http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 2&t=144125" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto ei ollutkaan kaasari, teit uuden tunnuksen ja tulit kysymään samaa mutta tälläkertaa ruisku auto kyseessä?
Auto ei ollutkaan kaasari, teit uuden tunnuksen ja tulit kysymään samaa mutta tälläkertaa ruisku auto kyseessä?
Re: w201 nykii alakierroksilla
Ei ole kyllä sama auto kyseessä eikä sama henkilö:D en minä mikkää tyhymä ooxD ku oon pähkäilly että mikä vika voisi olla kun sillain tekee tuntuu että muilla samaa ongelmaa?
Re: w201 nykii alakierroksilla
Otapa ryyppy suutin irti ja laita irtaallaan. Paikalleen ja virrat päälle niin näät vuotaako se paineita kun pistoke on irti.
Sitten pitäisi mittaat että onko lämpötila-anturia kunnossa että Ecu älyää koneen olevan lämmin.
Jos kaikki ok niin seoksen säätöön koska se ei nyt ole kohdallaan jostakin syystä.
Sitten pitäisi mittaat että onko lämpötila-anturia kunnossa että Ecu älyää koneen olevan lämmin.
Jos kaikki ok niin seoksen säätöön koska se ei nyt ole kohdallaan jostakin syystä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 nykii alakierroksilla
Mulla vähän samanlaista ongelmaa. Ryyppysuutin vaihdettu ja seokset säädetty. Parani ehkä hivenen, mutta vieläkin nykii. Bensaakin menee lähes 12 litraa satasta kohden. Kuulemma määräjakajassa tai ilmamäärämittarissa vois olla vikaa? Täytynee melkeen ostaa purkukone, koska alkaa tulemaan kalliiksi arpomaan yksitellen osia, koska koko moottorikaam ei montaa satasta pitäisi maksaa.
W201 190E (1984)
EX W124 260E (1991)
EX W203 200cdi (2001)
EX W124 260E (1991)
EX W203 200cdi (2001)
Re: w201 nykii alakierroksilla
Itsellä kun oli sama ongelma. Korjaantui kun ostin berun tulpanjohtosarjan pyörijän ja virranjakajan kannen.WilZy kirjoitti:Mulla vähän samanlaista ongelmaa. Ryyppysuutin vaihdettu ja seokset säädetty. Parani ehkä hivenen, mutta vieläkin nykii. Bensaakin menee lähes 12 litraa satasta kohden. Kuulemma määräjakajassa tai ilmamäärämittarissa vois olla vikaa? Täytynee melkeen ostaa purkukone, koska alkaa tulemaan kalliiksi arpomaan yksitellen osia, koska koko moottorikaam ei montaa satasta pitäisi maksaa.
W108-71 3.5 , W202 x2 , W124 coupe , Kupla-66
Re: w201 nykii alakierroksilla
Kaikki sytytyksen osat uusittu, tosin mallia motonet. Täytyypi tutkia tarkemmin kun pääsee taas talliin touhuamaan.
W201 190E (1984)
EX W124 260E (1991)
EX W203 200cdi (2001)
EX W124 260E (1991)
EX W203 200cdi (2001)
Re: w201 nykii alakierroksilla
Otapa kylmänä ennen käynnistystä yj-rele irti ja käyntiin onko auto samanlainen?
Voi sen kokeilla niinkin että käynnissä ottaa releen tai sulakkeen pois paikaltaan mutta kiinnostaa toi käynnistyvyys ilman relettä.
Tollanen kulutus kyllä viittaa että mekaanisella käy ruisku mutta testaapa käynnistyvyys ilman relettä.
Voi sen kokeilla niinkin että käynnissä ottaa releen tai sulakkeen pois paikaltaan mutta kiinnostaa toi käynnistyvyys ilman relettä.
Tollanen kulutus kyllä viittaa että mekaanisella käy ruisku mutta testaapa käynnistyvyys ilman relettä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 nykii alakierroksilla
Niin eikös siellä releen kupeessa ole jopa oma sulake?atlas kirjoitti:Otapa kylmänä ennen käynnistystä yj-rele irti ja käyntiin onko auto samanlainen?
Voi sen kokeilla niinkin että käynnissä ottaa releen tai sulakkeen pois paikaltaan mutta kiinnostaa toi käynnistyvyys ilman relettä.
Tollanen kulutus kyllä viittaa että mekaanisella käy ruisku mutta testaapa käynnistyvyys ilman relettä.
Ja ne motonetin tulpan johdothan ei käy oikeesti meseen.
Vaan pitää olla niinsanotut teräsjohdot.
W108-71 3.5 , W202 x2 , W124 coupe , Kupla-66
Re: w201 nykii alakierroksilla
Jos on varaosakoneelle tarvetta niin multa löytyy ainoa mitä puuttuu on laturi, eikä ole muuten kallis kone
Nykyinen W210 E300D
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
(ex)W201 190D 2.0
(ex) W202 C200D
(ex) W124 E200D
(ex) W210 E290 TDT
(ex) W210 E220D
(ex) Volvo 850 T5
Re: w201 nykii alakierroksilla
Sain kuvan että on yritetty siitä mistä aita on matalin ja sotkettu nyt kaikki säädöt persiilleen .
Ekaksi sähköinen jätti pelaamaan ja sitten säätöä.
Ekaksi sähköinen jätti pelaamaan ja sitten säätöä.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: w201 nykii alakierroksilla
Unohtu tosta mainita, että YJ-rele on myös vaihdettu kokonaan uuteen. Onko jossain enemmänki juttua tuosta motonetin johtojen sopimattomuudesta? On kyllä orginaalit vielä tallella, toimivuudesta en ole 100% varma. Purkukoneen hommaan, kun saan talliin tilaa. Tällä hetkellä ei mahdollisuuksia harrastaa ja kohta vielä vähemmän kun nykyinen työpaikka vaihtuu puolustusvoimiin.
W201 190E (1984)
EX W124 260E (1991)
EX W203 200cdi (2001)
EX W124 260E (1991)
EX W203 200cdi (2001)