ei tule ku teksti mercedes-benz ,siihen toppaa.ei o
pihise ,ei vaihtaja ,ei elostelukuva pois koneesta.missä vika.ei anna ajotietokoneelle mitään ongelmaa.kyseisten toimintojen alla katko viiva.onks aulake vika ja missä ratio sulake?ohjekija rommelin joten ei hajukaan siitä.kulkuneuvo e320cdi -04 .peli on harmon kardon
Aika varmasti kuituväylässä jotain vikaa eli jokin kuituväylän laite rikki/jumissa tai kuitu viallinen, liitin irti tms. Vastaavaa käyty foorumilla moneen kertaan läpi. Jos ei saa autoa diagnoosiin niin voi kokeilla sulakeresettiä kuituväylän laitteille ja tarkistaa liittimet. Jos ei auta niin ohittelee ylimääräisiä purkkeja.
Kai tarkistit että vilkut ja kaikki muu autossa toimii edelleen eivätkä rikkoneet SAMia. Oliko merkkiliike sitä mieltä että viat korjataan tuolla menetelmällä, tarkistivatko edes onko AGW:ssä uusin ohjelma? Halvemmaksi olisi tullut jos olisit itse sulakkeen irrottanut, ja aika todennäköistä että joskus taas samat vaihtoehdot edessä...
DBFI kirjoitti:Kai tarkistit että vilkut ja kaikki muu autossa toimii edelleen eivätkä rikkoneet SAMia. Oliko merkkiliike sitä mieltä että viat korjataan tuolla menetelmällä, tarkistivatko edes onko AGW:ssä uusin ohjelma? Halvemmaksi olisi tullut jos olisit itse sulakkeen irrottanut, ja aika todennäköistä että joskus taas samat vaihtoehdot edessä...
arska10 kirjoitti:
Mitään "näistä mersuista ymmärrä", mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
no.kuitti on mitä tehty ns.vikaa ei ilmoita testeri.kaikki toimii niin ku ennen.auto on 9v vanha joten ei oo intressejä polttaa rahaa siihe.vaikkaki 230tkm ajettu.ainahan vanhoihin tulee vikoja varsinki sähäpuolelle kun on jos jonkin sortin hiluvitkutinta.
mazza kirjoitti:Jos ei halua polttaa rahaa, niin W211:n kohdalla ohje numero 1 on se, että älä irroita akunkenkää (=pelaa venäläistä rulettia taka-SAMilla ).
Tietokone-/sahköyksikkö. Taka-SAMin voi saada poltettua muistaakseni irroittamalla akkukaapelin CAN-väylän ollessa hereillä. CAN-väylä taisi olla hereillä puoli tuntia sammutuksen jälkeen, ja herää esim. Ovenkahvaan koskemisesta. Joka tapauksessa noita poltettiin paljon akunvaihdon yhteydessä, kun W211 oli vielä uusi malli ja tietoisuus korjaamoilla vähäistä kyseistä mallia kohtaan.