Nyt otti ohrarieska, kun pitäisi keksiä missä niistä lukuisista koloista eli millä numerolla piilee se sulake, joka paimentaa mm. repsikan peilin säätöä. Juu, ohjekirjasta sulakekartta löytyy, mutta kirja on tietenkin mökillä. Mitä muita himmeleitä peilin sulakkeen takana mahtaa olla?
Tiedä sitten, onko kasikoneisten sulakejärjestys apuhimmeleiden osalta sama, mutta ainakin kutosissa sulakelootan pitäisi olla identtinen kaikissa 85-> -malleissa.
Hilfe, missä luuraa W126 peilin sulake?
Hilfe, missä luuraa W126 peilin sulake?
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Siinä boksin kannessakin pitäisi olla sulakekartta. 
Eikö spiegeli pelitä vai? Mulla on sitten pari toimivaa peilikytkintä, valaistus ei tosin toimi kummassakaan.

Eikö spiegeli pelitä vai? Mulla on sitten pari toimivaa peilikytkintä, valaistus ei tosin toimi kummassakaan.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Aivan, der Spiegel on jostain syystä mykkä ja nyt pitäisi etsiä syntipukki eli Sündenbock. Sähkösäätö katosi kaiketi pikapesun yhteydessä kolmisen viikkoa sitten, joka voisi viitata moottoriin, mutta muuallakin voi syy piileskellä. Ollako kyseessä katkaisin, sulake, moottori, piuhakatkos vai mikä, vai eikö olla - siinä vasta kysymys.
Peilille tulee - taisi olla 6-napainen - liitin ja se nyt pitäisi mitata ensin, notta tuleeko sille virtaa. Ja siihenkin pitäisi osata mittari kytkeä oikealla tavalla.
Mutta tietenkin ensin suosisi pienempää riesaa ja tsekkaisi sulakkeen. Kaikkia ei vaan viitsisi alkaa summamutikassa vaihdella, varsinkin kun sulakehäikkä ei aina merkitse suoranaisesti selkeästi katkennutta lankaa...
Peilille tulee - taisi olla 6-napainen - liitin ja se nyt pitäisi mitata ensin, notta tuleeko sille virtaa. Ja siihenkin pitäisi osata mittari kytkeä oikealla tavalla.
Mutta tietenkin ensin suosisi pienempää riesaa ja tsekkaisi sulakkeen. Kaikkia ei vaan viitsisi alkaa summamutikassa vaihdella, varsinkin kun sulakehäikkä ei aina merkitse suoranaisesti selkeästi katkennutta lankaa...

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- satakakskuus
- Sisäänajossa
- Viestit: 37
- Liittynyt: To 26.08.2004 07:52
[viesti poistettu]
Viimeksi muokannut satakakskuus, Ma 14.03.2005 07:44. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sulake nro 8, 16A punainen: safety belt handover arm (adjustable, heated outside mirrors, rear cigar lighter, rear seat heating).
Ai kun oliskin takana sähkötuolit lämmityksellä ja vielä körssinsytytin, poistumisvalot ja lukuvalot ja...
Jos tuo kannessa oleva pahvi on hävinnyt, kannattanee panostaa uuteen; kustantaa 64 senttiä.
Edit: varaosanumero A1265452100
Ai kun oliskin takana sähkötuolit lämmityksellä ja vielä körssinsytytin, poistumisvalot ja lukuvalot ja...

Jos tuo kannessa oleva pahvi on hävinnyt, kannattanee panostaa uuteen; kustantaa 64 senttiä.

Edit: varaosanumero A1265452100
[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Kiitos, tästä on enää vain yksi tie - ylöspäin
Juu, katsonpa ensin siitä kasikolosta, kun tallille pääsen. Juuripa tätä myös ajoin takaa, että mikäli saman propun takana on muitakin vempeleitä, niin niiden toiminnasta pääsee tekemään johtopäätöksiä sulakepuolen kunnosta.
PS. Vika taitaa tosiaan olla sulakkeessa, koska takaistuimen sähköistys ja sikarinsytkät eivät pelaa...

Edit. .... ja koodipahvin varaosanumerolla löytää... tuskin KL:n hyllystä tai Veholta, mutta jos ja kun seuraava saksantilaus joskus lähtee, niin täytyy ottaa kyytiin.
Editin edit: Ja se etupuskurin vetokoukun peitelevy. Ainakin omassa räjäytyskuvakirjassa (jonninlainen EPC:n printtiversio ilman varaosanumeroita) tuntee osan erillisenä.

PS. Vika taitaa tosiaan olla sulakkeessa, koska takaistuimen sähköistys ja sikarinsytkät eivät pelaa...




Edit. .... ja koodipahvin varaosanumerolla löytää... tuskin KL:n hyllystä tai Veholta, mutta jos ja kun seuraava saksantilaus joskus lähtee, niin täytyy ottaa kyytiin.
Editin edit: Ja se etupuskurin vetokoukun peitelevy. Ainakin omassa räjäytyskuvakirjassa (jonninlainen EPC:n printtiversio ilman varaosanumeroita) tuntee osan erillisenä.
Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
Ja sen osan varaosanumero on A1268800205 ja värikoodi ilmeisesti 7176 Mussel Grey eli siis A12688002057176, mutta tätäpä osaa ei löydy Saksan tietokannasta, eikä löydy millään muullakaan värikoodilla. Muutenkin noiden puskurimuovien saatavuus tuntuisi olevan hieman huonoa, sen sijaan kromeja + runkoja + kiinnikkeitä etc. on kyllä saatavilla.Kaapo kirjoitti:Editin edit: Ja se etupuskurin vetokoukun peitelevy. Ainakin omassa räjäytyskuvakirjassa (jonninlainen EPC:n printtiversio ilman varaosanumeroita) tuntee osan erillisenä.

[size=84]Kalustoa: MB SLK230A Kompressor AMG-Styling -99 Brillantsilber, MB C230TA Kompressor -98 Obsidianschwarz, Volvo Amazon 121 "GT" -70
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Varakalustoa: MB 260SE -88 Perlmuttgrau (telakalla), Honda Civic LSi Sedan -93[/size]
Juu, kyllä se Muschelgrau on. Täytyy yrittää laittaa lipare kuitenkin hakuun jotain kautta. Pyykkilautakylkisen vastaava osa olisi saanteilla, mutta taitaa luukun profiili olla erilainen, kun itse puskurikin on faceliftattu.
Koska täällä tiemmä on monia muitakin ässistejä vailla tuota luukkua, niin Kaapo ei sitten ole syyllinen, jos autostasi on tuo osa jonain kauniina aamuna hävinnyt...
Koska täällä tiemmä on monia muitakin ässistejä vailla tuota luukkua, niin Kaapo ei sitten ole syyllinen, jos autostasi on tuo osa jonain kauniina aamuna hävinnyt...

Exät: W114 250, W123 200D, W123 240D, W124 230E
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85
- V126 300 SEL '89
- W140 S300 turbodiesel '98
- W460 230GE '85