C220D -98 W202 Syöttöpumppuhäiriö?
C220D -98 W202 Syöttöpumppuhäiriö?
Moro,
olisi projektiauto tiedossa, eli otsikon mukainen C220D -98, mittarissa 320.000 km. Ongelmana käynnistyvyys, eli käynnistyy milloin itse haluaa...
Joku hemmo oli arvellut syöttöpumppu vikaa (elektroniikka vika).
En tunne näitä systeemejä, joten kysynkin asiantuntijoilta mielipidettä.
Pumppuja löytyy kyllä romulasta n. 300 - 400 eur hintaan, eli onko pumppuongelmat tunnettu vika? Onnistuuko pumpun vaihto / ajoitus, yms kotikonstein? Mitä ongelmia vaihdossa?
Terv. Eki
Edit: Moottori on OM604.910
olisi projektiauto tiedossa, eli otsikon mukainen C220D -98, mittarissa 320.000 km. Ongelmana käynnistyvyys, eli käynnistyy milloin itse haluaa...
Joku hemmo oli arvellut syöttöpumppu vikaa (elektroniikka vika).
En tunne näitä systeemejä, joten kysynkin asiantuntijoilta mielipidettä.
Pumppuja löytyy kyllä romulasta n. 300 - 400 eur hintaan, eli onko pumppuongelmat tunnettu vika? Onnistuuko pumpun vaihto / ajoitus, yms kotikonstein? Mitä ongelmia vaihdossa?
Terv. Eki
Edit: Moottori on OM604.910
W203 270 CDI -03 Autom.
ex. Passat Variant 1.9 TDI -01, 220S -55, 220S -59, 220S -62, 190D -63, 220D -73, 240D -78, MB E250D -92, MB 190E KAT -89, BMW E39 523 iA, BMW 850i, BMW 635CSi, Moskvits Elite, Fiat 600, ym.
ex. Passat Variant 1.9 TDI -01, 220S -55, 220S -59, 220S -62, 190D -63, 220D -73, 240D -78, MB E250D -92, MB 190E KAT -89, BMW E39 523 iA, BMW 850i, BMW 635CSi, Moskvits Elite, Fiat 600, ym.
Kyllä on juurikin tunnettu vika noissa 220D kun sielä on LUUCAKSEN pumppu. Romuttamolta saa varmasti "halvalla" noita pumppuja, mutta saattaa olla sama rulijanssi edessä kuukauden sisään. Toisaalta voi olla että ei tarvi ikinä vaihtaa.
Etippäs juttua 220D ja BOCH. Niitä jotkut on vaihdattanut PP-dieselissä. Boch on ikuinen ja sillä saa kuulemma reilusti lisää tehoa ja samalla kulutusta pienemmäks. Eli maksaa itsensä takaisin.
Etippäs juttua 220D ja BOCH. Niitä jotkut on vaihdattanut PP-dieselissä. Boch on ikuinen ja sillä saa kuulemma reilusti lisää tehoa ja samalla kulutusta pienemmäks. Eli maksaa itsensä takaisin.
Kiitos tiedoista!
Toisessa viestiketjussa olen yrittänyt kysellä 290TD -96 mallista (n. 350.000 km), mutta en ole saanut vielä vastausta...
Onko siinä tyyppivikoja! Tutulla on sellainen, joka ei tahdo käynnistyä kuumana... Kun seisoo 10 min niin sitten lähtee ja kulkee nätisti.
Onkohan vastaavia kokemuksia?
Toisessa viestiketjussa olen yrittänyt kysellä 290TD -96 mallista (n. 350.000 km), mutta en ole saanut vielä vastausta...
Onko siinä tyyppivikoja! Tutulla on sellainen, joka ei tahdo käynnistyä kuumana... Kun seisoo 10 min niin sitten lähtee ja kulkee nätisti.
Onkohan vastaavia kokemuksia?
W203 270 CDI -03 Autom.
ex. Passat Variant 1.9 TDI -01, 220S -55, 220S -59, 220S -62, 190D -63, 220D -73, 240D -78, MB E250D -92, MB 190E KAT -89, BMW E39 523 iA, BMW 850i, BMW 635CSi, Moskvits Elite, Fiat 600, ym.
ex. Passat Variant 1.9 TDI -01, 220S -55, 220S -59, 220S -62, 190D -63, 220D -73, 240D -78, MB E250D -92, MB 190E KAT -89, BMW E39 523 iA, BMW 850i, BMW 635CSi, Moskvits Elite, Fiat 600, ym.
Toisessa viestiketjussa olen yrittänyt kysellä 290TD -96 mallista (n. 350.000 km), mutta en ole saanut vielä vastausta...
Onko siinä tyyppivikoja! Tutulla on sellainen, joka ei tahdo käynnistyä kuumana... Kun seisoo 10 min niin sitten lähtee ja kulkee nätisti.
Onkohan vastaavia kokemuksia?
290sessä pumpun pitäisi kestää paremmin!
kannatta katsoa polttoaine letkut ja niiden O-renkaat!
haulla pitäisi löytä juttua

ML W164
Re: C220D -98 W202 Syöttöpumppuhäiriö?
Millaisilla ajoituksilla noita lucaksia on laiteltu ? Onko niissäkin parahin se 13jykk ?
Re: C220D -98 W202 Syöttöpumppuhäiriö?
http://www.google.fi/cse?cx=partner-pub ... gsc.page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: C220D -98 W202 Syöttöpumppuhäiriö?
nii...
jos vaan sais suoran vastauksen ?
jos vaan sais suoran vastauksen ?
Re: C220D -98 W202 Syöttöpumppuhäiriö?
No tuolla linkissä luki että 15astetta JYKK ja teräväpäinen puikko lukitus reikään.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-