om606 kansi.

Kaikki Mersujen tekniikkaan liittyvä keskustelu.
Vastaa Viestiin
DonVito
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 154
Liittynyt: Pe 03.03.2006 13:59
Paikkakunta: Hellsinki

om606 kansi.

Viesti Kirjoittaja DonVito »

Voisko joku paremmin asiaan vihkiytyny valaista mitä eroa on 606 vaparin ja turbon kansilla? Nokat käsittääkseni on erilaiset, mut soveltuuko se vaparin kansi turbo koneeseen kuin muuten?
Mesemies89
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1606
Liittynyt: Pe 02.03.2012 19:09
Paikkakunta: Turku

Re: om606 kansi.

Viesti Kirjoittaja Mesemies89 »

DonVito kirjoitti:Voisko joku paremmin asiaan vihkiytyny valaista mitä eroa on 606 vaparin ja turbon kansilla? Nokat käsittääkseni on erilaiset, mut soveltuuko se vaparin kansi turbo koneeseen kuin muuten?
Sopiihan se sinne mutta ei saada samaa tehoa kuin alkuperäisellä....siis vakioasetuksilla.
Avatar
aniemiko
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 216
Liittynyt: Pe 28.01.2011 01:30
Paikkakunta: Pornainen

Re: om606 kansi.

Viesti Kirjoittaja aniemiko »

Käsittääkseni samat kannet, erona vain imunokka.

erivahvuisia venttiilinvarsia sekaisin vapareissa ja turboissa.
C124 24v DT
C124 ?
C123 230
S210 24v
Avatar
Siekkinen
Mersumies
Mersumies
Viestit: 3171
Liittynyt: Ma 14.11.2011 00:39
Paikkakunta: Kuopio

Re: om606 kansi.

Viesti Kirjoittaja Siekkinen »

Mutta virivehkeissä vaparin imunokalla saa lisäpotkua :D
W211 4.0 CDI / om628
W124 3.0 TurboD / om606, Herlevin 8mm, schwitzer s3b, 722.3 by Siekkinen yms.
W202 2.5 TurboD / om605
W201 2.6E / m103
Vastaa Viestiin