Millasia noihin on olemassa? Tekis mieli laittaa viissatasen ajovalot ko semmoset on jemmassa mut sumuvaloista en luovu. Ei oo vie mieleistä mallia löytyny muuten vakioon muovikylkiseen autoon et pitäs olla tosi lähellä vakion olonen puskuri. Alenpana kuvia joillasia oon nähny muttei jotenki sytytä.
^eka kuvan näköistä myy tuning design "e36 amg-puskurina". Taitaa kyllä olla noita muitakin vastaavat tuninkilasikuitupuskimet samalla firmalla. Ei sillä että kehoittasin mitään lasikuitusydeemeitä hankkimaan, tietysti mieluummin orkkispuskuri jos sellaisia on. http://www.tuningdesign.net/category/91/w124" onclick="window.open(this.href);return false;
Dixon kirjoitti:Noh, eikö näitä oo enenpää ku ei tuu ehotuksie? Mitä ne waldin koriosat on? Jokka kuulemma ainoita joita kehtaa mersuun laittaa ko en niistä tiijä.
Se todennäköisin vaihtoehto etten tee mittää ja ajan ilma 500 valojaki.
Tai sitten kasaat vaikka väykyn ja lankun puskurit yhteen! siinä on sumarit, eikä jos laittaa pre-faceliftin alaosan niin ei eroa lankkuun muotoilussa huomaa oikeestaan lainkaan, facelift on taas liika moderni omaan makuun, toki kuinka paha homma olis w202 faceliftpuskin johon sovittaisi niihin koloihin sumarit?
En tiedä oliko vaihtoehtona sellaisen ite kyhääminen mutta kunhan ehdotin, ku ittelläkin kun on yks tenvan rikkoutunut puskuri kotona niin aattelin jos yhdistäis jonkun muun alaosan siihen (ei kuitenkaan mikään helvetin E36 M3 alaosaa vaan ihan jostain mersusta)
mun viissataseen on edellinen omistaja laittanut tuollaisen puskurin... ja nettikauppias näköjään vielä kuvan mun autostakin... onnex ei enään ole noita hirveitä vanteita...
juu ihan ok näköinen ja istuu yllättävän hyvin paikalleen... mulla on siihen väyrysen facelifti sumarit odottamassa kiinnikkeiden tekoa... sais ainakin reijät tukkoon...
ja jos jollain on viissatasen orkkis puskuri sumuvalojen kanssa niin voissin sellaisen tulevaisuuden varalle ostaa...