Terve.
Toimiva lämmitin, mutta lähtee pois päältä koska vaan tahtoo, aina minuutin sisällä menee päältä.
Näemmä joku rele rikki? Minkä näköinen ja missä? Mitä maksaa uusi?
Olisi kiva nähdä myös taustapeilistä taakse.
W123 takalasin lämmitin?
W123 takalasin lämmitin?
300D '80
Re: W123 takalasin lämmitin?
Löytyy kojetaulun sisältä, suurinpiirtein vasemmalla puolella olevan lämppärinsuuttimen läheltä tulipellistä. Eli pitää mennä kuskin jalkatilaan makaamaan kun sen vaihtaa (jalkatilasta pitää irroittaa polvimuovi). Musta muoviboksi yleensä.
Uutta en tiedä että mitä maksaa, veikkaan että 60-200 Eur ostopaikasta riippuen. Purkuosia löytyy kyllä varmasti hyvin ja halvemmalla. Tää on muuten eka kerta kun kuulen että se rele olis hajonnu, kestävää tekoa ovat.
Uutta en tiedä että mitä maksaa, veikkaan että 60-200 Eur ostopaikasta riippuen. Purkuosia löytyy kyllä varmasti hyvin ja halvemmalla. Tää on muuten eka kerta kun kuulen että se rele olis hajonnu, kestävää tekoa ovat.
Jos on rele sitten kestävää tekoa, onko katkasijassa vika? Pitäisikö nappi jäädä pohjaan kun laittaa päälle??
Kokoajan saa laittaa päälle.
Kokoajan saa laittaa päälle.
300D '80
Ei sen napin kuulu pohjaan jäädä. Vaikka ne releet onkin ollu kestäviä niin onhan melkein kaikki w123 jo 30 vuotta vanhoja joten voi ne releetkin jo alkaa hajoomaan
Mainitsin vaan että tää oli eka kerta kun itse olen kuulen että se rele voi olla jollain rikki.

Mainitsin vaan että tää oli eka kerta kun itse olen kuulen että se rele voi olla jollain rikki.
-
- Mersumaanikko
mullon pelkkiä romuja vaan