Katon etuosan lukot eivät aukea / mene kiinni.
Lukot kyllä yrittää mutta ei jaksa avautua / lukittua.
Katto toimii muuten ihan OK.
Saman asia tekee kovalla ja rätillä.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Itellä on sama ongelma ja pitää keväällä fiksata.jens-72 kirjoitti:Onko kellään antaa apua seuraavan ongelmaan.
Katon etuosan lukot eivät aukea / mene kiinni.
Lukot kyllä yrittää mutta ei jaksa avautua / lukittua.
Katto toimii muuten ihan OK.
Saman asia tekee kovalla ja rätillä.
Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
http://www.benzworld.org/forums/r129-sl ... ost4834930" onclick="window.open(this.href);return false;jens-72 kirjoitti:Tuleeko tuohon myös Mäntän rengas ?
Mulla ei ainakaan vuoda öljyä ulos nuo sylinterit, mutta ovat vain menettäneet voiman.
Tai sitten jossain muualla hämminkiä, kunhan tietäis missä.
http://mbseals.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Tilasin tuolta pari. Tuota top hydraulcsia jaksetaan hehkuttaa jenkkifoorumeilla parhaana korjaajana, olisi kiinnostava tietää mahdolliinen kotimainen/eurooppalainen vastine, ei huvittas alkaa lähetteleen mitään jenkkipettereille.jens-72 kirjoitti:Tuollainen vika paljastui,=
männyn rengas palasina.( käytännössä murusia )
Onkohan kenelläkään tietoa mistä noita saisi uusia ?
Hieno homma. Pitää ite jumpata noi kanssa ku ottaa keväällä auton ajoon.jens-72 kirjoitti:homma alkoi noilla pelittään, lukot avautuu ja sulkeutuu moiteettomasti
Kannattaa sitten huomioida, että tuo kuten muutkaan näkemäni asiasta tehdyt ohjeet eivät yleensä huomioi kaikkia tiivisteitä, kuten esim. tuota Jensin tapausta eli männän tiivistettä.pazo kirjoitti:Katon hydrauliikan korjauksesta löytyy mukava ruotsalaisen SL-harrastajan kuvitettu tarina osoitteessa http://longway.to/mbsl600/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Oho! Tein varmaan jotain väärin 1,5v sitten, koska tein samat temput ja jouduin maksamaan tullin ja alvin.vmoi73 kirjoitti:No niin, sylinterit tulivat tänään korjattuina Yhdysvalloista. Kun lähetin ne korjattavaksi, tein Tullille maastavienti-ilmoituksen, ja se kannatti.
Kun paketti paketti palautui, ja tein tullausilmoituksen, päätös oli että tullia ja arvonlisäveroa ei kanneta. Näin ollen sylinterit jäivät maksamaan postikuluineen n.620€. Postikulut Yhdysvaltoihin olivat n.65€ ja korjatut sylinterit postikuluineen 630$.
Ongelmana minulla oli sama kuin sinullakin, eli Tullin nettipalvelussa ei voi suoraan ilmoittaa maasta vietyjä, korjattavaksi lähetettyjä osia.juusmo kirjoitti:Oho! Tein varmaan jotain väärin 1,5v sitten, koska tein samat temput ja jouduin maksamaan tullin ja alvin.vmoi73 kirjoitti:No niin, sylinterit tulivat tänään korjattuina Yhdysvalloista. Kun lähetin ne korjattavaksi, tein Tullille maastavienti-ilmoituksen, ja se kannatti.
Kun paketti paketti palautui, ja tein tullausilmoituksen, päätös oli että tullia ja arvonlisäveroa ei kanneta. Näin ollen sylinterit jäivät maksamaan postikuluineen n.620€. Postikulut Yhdysvaltoihin olivat n.65€ ja korjatut sylinterit postikuluineen 630$.