Nykyinenkin mersu tuli perheeseen vahingon kautta ja se oli tarkoitus hävittää muiden rojektien tieltä mutta koska jokaisella ihmisellä pitää olla ne "huonot" ystävät niin huomauttivat hekin tällä kertaa että olin uutena vuotena pienissä sievissä luvannut että "seuraava auto minkä hommaan tulee olemaan vähintään 250hp" koska nyt viimeinen auto hankintani on tämä 2.5d tomaatti mese ja minähän olen sanani mittainen mies niin tarkoitus oli antaa tälle kaikkeni mihin pystyn ja jopa myydä oma käyttis pois tämän tieltä.

Auto ei ole mikään ruusu ja maaliskuussa odottaa katsastus mutta ei ollut auto hinnallakaan pilattu, tarkoitus oli siis kerätä nyt osia maaliskuulle ja katsastuksen jälkeen laittaa vikalista kohdilleen ja saada dynotettua tuosta rungosta tuo kaksi ja puol sataa hevosta ja parantaa auton ajettavuutta ainakin jämäkämmällä alustalla. Jarrut tuntuvat olevan melko hyvät nyt mutta entä tuossa 2-3 sadan hp hujakoilla? Eli onko pelkkää herkistelyä niiden saralla vai mitä kansa ehdottaa? Olen otettu ja otan mielelläni vinkkejä sekä osa tarjouksia vastaan täällä foorumilla oleilevilta "ammattilaisilta".

Muutama kysymys vielä tähän loppuun.
-Onko ehdottaa tähän koppaan "sporttisempaa" sisustaa(edes kunnon penkit) kun ei tunnu etupenkit enään olevan ryhdissään.
-Mistä halvalla tuulilasi autoon, nykyinen ottanut pahaa iskua pelkääjän yläkulmaan.
-Minkälaista madallusta näissä on suosittu kun tuntuu todella suurelta tuo yli 40mm madallus(myö asun maalla nääs)

-Minkälaisella kokoonpanolla kannattaa lähteä etsimään tuota 250hp? Mitä sanoo laatikko, perä? nivelet?
Kiitos kun jaksoitte lukea avautumiseni ja jos mahdollista yritetään pitää budjetti "aisoissa".

Tuossa vielä kuva ostokunnossa..