Palstalla oli joitakin joilla on ollut tuo kapistus kädessä.
Kun olette katsoneet sitä mettallista liukuverhoa siitä ylä-putken reiästä, niin onko näky sama kuin minulla ,,,,,se on vailinaisesti kiini, toisessa reunassa n. 3mm rako, ja meisselillä avittaen liikkuu vain sinne raon suuntaan , toiseen suuntaan kammetessa on täyttä puuta.
Joutokäyntimoottori
Sellainenhan tuo on.
Mulla tosin rako on n. 2mm, mutta on tuo konekin erilainen.
Siinä on se rako kaiketi siksi, että jos sähkö lakkaa kulkemasta venttiiliin, ei joutokäynti häviäisi kokonaan
Mulla käy kone n.1500rpm, jos piuhan irroittaa säätimestä.
Mulla tosin rako on n. 2mm, mutta on tuo konekin erilainen.
Siinä on se rako kaiketi siksi, että jos sähkö lakkaa kulkemasta venttiiliin, ei joutokäynti häviäisi kokonaan
Mulla käy kone n.1500rpm, jos piuhan irroittaa säätimestä.
Viimeksi muokannut Jani, Ke 08.09.2004 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Jani-
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
W124, W210, W163, W251
+Pari ajoneuvoa
OK
Joo. Kiitti sulle vastauksesta.
Samanlainen juttu kun mulla, mutta jotenkin vaan vielä olisi "halunnut" että se onkelma olisi ollu just tossa luistissa. Kait se on uskottava että kyllä se luisti pelittää.
Uskaltaskohan Katti autosta säätää pikkasen kireemmälle sitä pientä kuusiokoloruuvia, joka on siellä ilmanputsarikotelon sisällä? Esim vajaa vartti kierrosta ?
Samanlainen juttu kun mulla, mutta jotenkin vaan vielä olisi "halunnut" että se onkelma olisi ollu just tossa luistissa. Kait se on uskottava että kyllä se luisti pelittää.
Uskaltaskohan Katti autosta säätää pikkasen kireemmälle sitä pientä kuusiokoloruuvia, joka on siellä ilmanputsarikotelon sisällä? Esim vajaa vartti kierrosta ?
Lambdassa vikaa ?
Kysyit että onko laihat seokset ja minä vastasin että hyvät on.
Lambda-arvo on laskennallinen lukema - vaikka se olisi kuinka pielessä niin itse lambda-anturi voi olla ihan ehyt.
Eli lambda-arvo kertoo polttoaineseoksen , ja hyväksyttävän rajat ovat kattipelissä 0,97-1,03.
Pienempi lukema = rikkaampi seos.
Happiarvo autossasi on 0,6 - se nostaa vähän lambda-arvoa.
Kysyit että onko laihat seokset ja minä vastasin että hyvät on.
Lambda-arvo on laskennallinen lukema - vaikka se olisi kuinka pielessä niin itse lambda-anturi voi olla ihan ehyt.
Eli lambda-arvo kertoo polttoaineseoksen , ja hyväksyttävän rajat ovat kattipelissä 0,97-1,03.
Pienempi lukema = rikkaampi seos.
Happiarvo autossasi on 0,6 - se nostaa vähän lambda-arvoa.
wiimax.fi