c32 amg

Asiaa ahtimista ja ahtamisesta.
Vastaa Viestiin
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

S202 kirjoitti:
eerola kirjoitti:
S202 kirjoitti:Mersu alkoi vihoitella oikein kunnolla. Tuon starttihomman sain kuntoon niin nyt palaa taulussa abs valo. Näyttöön tulee ilmoitukset abs esp ja bas visit workshop. Joskus saa ajella jonkunaikaa, ja joskus ne tulee heti ku käynnistää. Testeri näytti vikaa ainakin kääntökulma-anturille ja sitten se c1000 eli esp yksikössä jotain vikaa. Ja sitte joku bas katkaisin. Oliskohan ne esp pumpun vai abs pumpun hiilet menny :roll:
Hyvällä tuurilla jarruvalon katkaisija on vain likaantunut/ tullut tiensä päähän. Sen häiriöstä seuraa helposti ties vaikka mitä hassuja BAS, ABS, ESP-toimintojen piiriin liittyvien asioiden vikasignaaleita.
Abs moottorin hiilet oli joku vaihtanu, mutta ne päät oli viilattu miten sattuu, lisäksi sen kollektorin välit oli tukossa hiilipölystä. Viilasin ne hiilet oikeanlaisiksi ja putsasin, ja ainakin eilisen toimi ilman vikailmoituksia. Normaalisti olis pitäny jo valot tärähtää tauluun, montaki kertaa.

Koitettiin sieltä asetuksista poistaa sen ilmapumpun vikailmoitus, mutta se sytyttää satunnaisesti vieläkin sen moottorin vikavalon, ja valittaa sitä toisioilmapumppua. Pitikö se asetus olla AUS vai EIN? Voishan sitä toki ostaa uuden releen ja laittaa se johto kiinni.
Multa koodattiin joskus kuukausi sitten pois pumppu ja eilen sytytti vikavalon ensimmäistä kertaa (kun tankkasin auto käynnissä) liekkö tällä mitää yhteyttä asiaan, mistä lie yhtäkkiä huomas että pumppu puuttuu.
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5494
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Joo ei taida se koodaaminen auttaa. Kai se pitää laittaa takas toimintaan.
S124 300TE
W124 300D
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

Ootteko tarkistanut sieltä versiokoodaus listasta että se koodaus on mennyt päälle, itsellä tuo piti rumpata useampaan kertaan ennen kuin näkyi siellä, vaikka itse koodaus hetkellä ilmoittikin sen onnistuneen.
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansu kirjoitti:Ootteko tarkistanut sieltä versiokoodaus listasta että se koodaus on mennyt päälle, itsellä tuo piti rumpata useampaan kertaan ennen kuin näkyi siellä, vaikka itse koodaus hetkellä ilmoittikin sen onnistuneen.
Kyllä se siellä näkyi, tänään syttyi taas tuo valo. Oiskohan pakkasella osuutta asiaan kun kumminkin kuukauden pysy poissa.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Lape kirjoitti:
S202 kirjoitti:
eerola kirjoitti:
S202 kirjoitti:Mersu alkoi vihoitella oikein kunnolla. Tuon starttihomman sain kuntoon niin nyt palaa taulussa abs valo. Näyttöön tulee ilmoitukset abs esp ja bas visit workshop. Joskus saa ajella jonkunaikaa, ja joskus ne tulee heti ku käynnistää. Testeri näytti vikaa ainakin kääntökulma-anturille ja sitten se c1000 eli esp yksikössä jotain vikaa. Ja sitte joku bas katkaisin. Oliskohan ne esp pumpun vai abs pumpun hiilet menny :roll:
Hyvällä tuurilla jarruvalon katkaisija on vain likaantunut/ tullut tiensä päähän. Sen häiriöstä seuraa helposti ties vaikka mitä hassuja BAS, ABS, ESP-toimintojen piiriin liittyvien asioiden vikasignaaleita.
Abs moottorin hiilet oli joku vaihtanu, mutta ne päät oli viilattu miten sattuu, lisäksi sen kollektorin välit oli tukossa hiilipölystä. Viilasin ne hiilet oikeanlaisiksi ja putsasin, ja ainakin eilisen toimi ilman vikailmoituksia. Normaalisti olis pitäny jo valot tärähtää tauluun, montaki kertaa.

Koitettiin sieltä asetuksista poistaa sen ilmapumpun vikailmoitus, mutta se sytyttää satunnaisesti vieläkin sen moottorin vikavalon, ja valittaa sitä toisioilmapumppua. Pitikö se asetus olla AUS vai EIN? Voishan sitä toki ostaa uuden releen ja laittaa se johto kiinni.
Multa koodattiin joskus kuukausi sitten pois pumppu ja eilen sytytti vikavalon ensimmäistä kertaa (kun tankkasin auto käynnissä) liekkö tällä mitää yhteyttä asiaan, mistä lie yhtäkkiä huomas että pumppu puuttuu.
olikohan tässä mallissa(joissain oli)
ohjelmassa tuo ilma pumppu ja bensa höyryjen talteen otto yhteydessä keskenään
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
Avatar
S202
Mersumaanikko
Mersumaanikko
Viestit: 5494
Liittynyt: Ti 30.12.2008 13:40
Paikkakunta: Alavus

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja S202 »

Kovasti se talteenottopumppu vai mikä lie sielä nakuttaa. Vois koittaa uudella releellä, paloikohan sieltä ilmapumpun moottorilta ne hiilet ku se haisi palaneelle ja oli ihan pirun kuuma :roll:
S124 300TE
W124 300D
Avatar
mr Hesu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 18.11.2013 02:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja mr Hesu »

Kysyn nyt tästä teiltä kun en jaksanut lähteä kaikkia keskusteluja selailemaan. Mesen keskuslukko ei tykännyt näistä pakkasista ja ainoa lukko mikä toimii normaalisti on takaluukku ja kuskinpuolen takaovi, muut ovet eivät reagoi mitenkään. Olisiko antaa vinkkiä mistä lähteä vikaa ihmettelemään? Lukkosulaa jo laitoin tuohon kuskinoven lukkopesään mutta eipä auttanut vai täytyykö noi lukot ja avin taas jotenkin opettaa keskenään kuten vanhemmassa W202:ssa oli.
Nykyinen kalusto: MB C 320CDI 4matic -08, MB CLS 320CDI -06, MB C 180 -95, Opel Calibra c20let 4x4 -93 (Suomessa valmistettu yksilö, mutta turhankin kallis harrastus) ja pärränä Suzuki TL1000S V2 -02

Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

mr Hesu kirjoitti:Kysyn nyt tästä teiltä kun en jaksanut lähteä kaikkia keskusteluja selailemaan. Mesen keskuslukko ei tykännyt näistä pakkasista ja ainoa lukko mikä toimii normaalisti on takaluukku ja kuskinpuolen takaovi, muut ovet eivät reagoi mitenkään. Olisiko antaa vinkkiä mistä lähteä vikaa ihmettelemään? Lukkosulaa jo laitoin tuohon kuskinoven lukkopesään mutta eipä auttanut vai täytyykö noi lukot ja avin taas jotenkin opettaa keskenään kuten vanhemmassa W202:ssa oli.
Helpommin vastauksen saat kun lähdet kyselemään ihan geneerisesti W203 lukko-ongelmista.
Avatar
mr Hesu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 18.11.2013 02:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja mr Hesu »

No tuosta vastauksesta nyt ei paljoa kostunut kun en kerran onnistu löytämään keskustelua w203:n keskuslukosta. Kiitos silti. Ei ilmeisestikään ole kovin yleinen vaiva ja hyvä niin. Voisiko nyt joku ystävällinen henkilö edes sen verran kertoa että onko w203:ssa tuo keskuslukko vielä alipaineella kuten w202:ssa? Tällöin voisin elätellä toiveita ettei mikään mahdollisesti olisi varsinaisesti rikki, vaan letkuihin olisi kondensoitunut vettä joka olisi sitten jäätynyt sinne näillä ensi pakkasilla. Itsellä kun ei ole lämmintä paikkaa autolle niin en pääse noin vain testaamaan auttaisiko tuo auton "sulattaminen" asiaa.
Nykyinen kalusto: MB C 320CDI 4matic -08, MB CLS 320CDI -06, MB C 180 -95, Opel Calibra c20let 4x4 -93 (Suomessa valmistettu yksilö, mutta turhankin kallis harrastus) ja pärränä Suzuki TL1000S V2 -02

Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
Avatar
mr Hesu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 18.11.2013 02:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja mr Hesu »

Nyt löysinkin toiselta foorumilta jotain. Täältäkin varmaan löytyisi mutta tuo hakukone ei jostain syystä itsellä löydä mitään, aivan sama mitä siihen hakusanoiksi laittaa. Tämän takia ei meinaa ikinä löytää täältä mitään.
Nykyinen kalusto: MB C 320CDI 4matic -08, MB CLS 320CDI -06, MB C 180 -95, Opel Calibra c20let 4x4 -93 (Suomessa valmistettu yksilö, mutta turhankin kallis harrastus) ja pärränä Suzuki TL1000S V2 -02

Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Totta tuo, että foorumin haulla ei löydy mitään.

Jotain molemmilta foorumeilta kuitenkin löytyy kun isolla G:llä hakee:

https://www.google.fi/search?q=w203+kes ... uforum.net

https://www.google.fi/search?q=w203+kes ... ww.mese.fi
Avatar
mr Hesu
Sisäänajossa
Sisäänajossa
Viestit: 47
Liittynyt: Ma 18.11.2013 02:48
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja mr Hesu »

Hommasin jo tutun kautta kytkentäkaaviot, nyt täytyisi enää tarjentua ulos varovasti purkamaan ja mittailemaan... nää olis niin kesä hommia, mutta eihän ne ikinä sillon riku kun olisi aikaa, tilaa tai rahaa :lol:
Nykyinen kalusto: MB C 320CDI 4matic -08, MB CLS 320CDI -06, MB C 180 -95, Opel Calibra c20let 4x4 -93 (Suomessa valmistettu yksilö, mutta turhankin kallis harrastus) ja pärränä Suzuki TL1000S V2 -02

Entinen kalusto: MB C32 ////AMG -01 ja liuta Opeleita
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Joo.. eihän se öljypoltin ikinä kesällä prakaa, vaan silloin kun on -25 pakkasta. :lol:

Kerrohan kuitenkin ratkaisu jahka löydät sen.
Avatar
CDI203
Asiantuntija
Asiantuntija
Viestit: 12889
Liittynyt: Ti 01.04.2008 18:48
Paikkakunta: Tarpeen mukaan (enimmän osan aikaa etelä suomessa) Kuusen alla N60° E24°

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

mr Hesu kirjoitti:Kysyn nyt tästä teiltä kun en jaksanut lähteä kaikkia keskusteluja selailemaan. Mesen keskuslukko ei tykännyt näistä pakkasista ja ainoa lukko mikä toimii normaalisti on takaluukku ja kuskinpuolen takaovi, muut ovet eivät reagoi mitenkään. Olisiko antaa vinkkiä mistä lähteä vikaa ihmettelemään? Lukkosulaa jo laitoin tuohon kuskinoven lukkopesään mutta eipä auttanut vai täytyykö noi lukot ja avin taas jotenkin opettaa keskenään kuten vanhemmassa W202:ssa oli.
Ei tarvitse opetaa, pakkas syitä jos jotkut ovet aukeaa niin
vivusto"tot" jäässä oven sisältä, johdoissa huono kosketus,
Ohjainlaitessa huononja tinauksia/piirejä rikki,
Kahvan"sisus" jäässä

*:rila saa suljettua ison osan noista ja muista
mahdolisuuksista pois

Onko lattia mattojen alla kosteutta
Yhteydet YV:lä viestiin oma puh no
voi myös koittaa soitella +358 1810EBB4
MA-PE 17-21
;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ (edes talvella)

100% tilasta käytössä (200 viestiä 200:sta tallennettu)

jotain usein kyseltyjä juttuja
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php? ... highlight=
http://www.mese.fi/forum/viewtopic.php?t=23680
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 11#p807311
http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 7&t=126659
:)
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

No nyt meinaan uskaltaa tilata http://www.eurocharged.com/component/vi ... ?Itemid=90" onclick="window.open(this.href);return false;

mutta mites tuolla lukee vuosimalliin 2005-2006 ? Ja mulla vm 2001

Ja mites kaapeli kun multa löytyy OBD2 mikä jäi bmw, pitääkö olla toi oma tolle ohjelmalle vai käykö bmw kaapeli?
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

juukeli kirjoitti:No nyt meinaan uskaltaa tilata http://www.eurocharged.com/component/vi ... ?Itemid=90" onclick="window.open(this.href);return false;

mutta mites tuolla lukee vuosimalliin 2005-2006 ? Ja mulla vm 2001

Ja mites kaapeli kun multa löytyy OBD2 mikä jäi bmw, pitääkö olla toi oma tolle ohjelmalle vai käykö bmw kaapeli?
2005 - 2006 koskee tuota Crossfire SRT-6:sta. Siinä on käytetty samaa konetta kuin C32:ssa, joten käy. OBD-kaapelista paha sanoa kun ei tietoa millainen aikaisempi ollut. Multa saa kyllä tuon kaapelin lainaan, tosin siinä Eurochargedin ohjelmassa on jokin jippo, joka pitää tehdä, että tuo minun kaapeli toimii sillä. Salasanan ohjelmaan tiedän mutta en muista millä näppäinyhdistelmällä se "salainen" menu sieltä aukesi.
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Niin joo tiesinkin sysleristä että sama tekniikka mutta hämäs toi vuosimalli vaan....taitas olla viisain tilata se kaapelikin...
Viimeksi muokannut juukeli, To 23.01.2014 06:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

No saahan niitä tulleja varmaan jossain puljuissa kikkailtua, mutta tarvitseeko tätä topikkia moisiin laittomuuksiin sotkea. Tehkää niille ihan omat topikit ja jatketaan tässä tekniikkaan liittyen.

Ja ohjelman löytää netistä millä noi softat saa sisään, sopivan kaapelin löytää kympillä. Mutta jos tuolta paketin ottaa, niin onhan se helpoin laittaa kaapeli samaan pakettiin ja antaa niiden hoitaa softaus.
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

juukeli kirjoitti:Niin joo tiesinkin sysleristä että sama tekniikka mutta hämäs toi vuosimalli vaan....taitas olla viisain tilata se kaapelikin...

No nyt tilattu vermeet......innolla odottamaan kevättä ja pakettia :crazy: :clap:
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

juukeli kirjoitti:
juukeli kirjoitti:Niin joo tiesinkin sysleristä että sama tekniikka mutta hämäs toi vuosimalli vaan....taitas olla viisain tilata se kaapelikin...
No nyt tilattu vermeet......innolla odottamaan kevättä ja pakettia :crazy: :clap:
Pelkkä ahtimen pyörä ei niinkään tee vaikutusta mutta ohjelma uusille paineille tekee jo jotain merkittävää eroa. Ilmanotto myös vaikuttaa aika lailla, vakio kun on mitä on.

Olit kyydissä silloin kun 65 millinen oli paikoillaan. 62 millinen ja uusi ohjelma on aivan toisenlainen. Kävin ajelemassa syksyllä kun tiet olivat märkiä tarkoituksena lokittaa noita imuilman lämpöjä mutta ei siitä tullut yhtään mitään kun edes tuo 255 rengas ei pitänyt.

Summa summarum, fyysiset muutokset vaativat myös ohjelman muutoksen. Mitä isompi fyysinen muutos, sitä suurempi muutos myös ohjelman vaihdolla.

Meinaatko vielä käydä Jyväskylässä ohjelmaa teettämässä?
amgenter
Mersumies
Mersumies
Viestit: 724
Liittynyt: Ma 16.05.2011 20:22

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja amgenter »

Onkos Pansulla ensi kesäksi jotain uutta suunnitelmissa? Päivämäärä lyöty lukkoon jolloin 11 tulee? :lol:
Pansu
Mersumies
Mersumies
Viestit: 1388
Liittynyt: La 27.03.2010 20:39

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Pansu »

amgenter kirjoitti:Onkos Pansulla ensi kesäksi jotain uutta suunnitelmissa? Päivämäärä lyöty lukkoon jolloin 11 tulee? :lol:
En tiedä, ihan aluksi pitäisi saada tuo softa kuntoon. Sitten vois harkita lukkoa tai ainakin ne sliksit hommata.
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

amgenter kirjoitti:
juukeli kirjoitti:
juukeli kirjoitti:Niin joo tiesinkin sysleristä että sama tekniikka mutta hämäs toi vuosimalli vaan....taitas olla viisain tilata se kaapelikin...
No nyt tilattu vermeet......innolla odottamaan kevättä ja pakettia :crazy: :clap:
Pelkkä ahtimen pyörä ei niinkään tee vaikutusta mutta ohjelma uusille paineille tekee jo jotain merkittävää eroa. Ilmanotto myös vaikuttaa aika lailla, vakio kun on mitä on.

Olit kyydissä silloin kun 65 millinen oli paikoillaan. 62 millinen ja uusi ohjelma on aivan toisenlainen. Kävin ajelemassa syksyllä kun tiet olivat märkiä tarkoituksena lokittaa noita imuilman lämpöjä mutta ei siitä tullut yhtään mitään kun edes tuo 255 rengas ei pitänyt.

Summa summarum, fyysiset muutokset vaativat myös ohjelman muutoksen. Mitä isompi fyysinen muutos, sitä suurempi muutos myös ohjelman vaihdolla.

Meinaatko vielä käydä Jyväskylässä ohjelmaa teettämässä?

No en tiedä nyt vielä ohjelman tekemisestä, jos tuo toimii tuolla tilatulla hyvin
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

amgenter kirjoitti:
juukeli kirjoitti:
juukeli kirjoitti:Niin joo tiesinkin sysleristä että sama tekniikka mutta hämäs toi vuosimalli vaan....taitas olla viisain tilata se kaapelikin...
No nyt tilattu vermeet......innolla odottamaan kevättä ja pakettia :crazy: :clap:
Pelkkä ahtimen pyörä ei niinkään tee vaikutusta mutta ohjelma uusille paineille tekee jo jotain merkittävää eroa. Ilmanotto myös vaikuttaa aika lailla, vakio kun on mitä on.

Olit kyydissä silloin kun 65 millinen oli paikoillaan. 62 millinen ja uusi ohjelma on aivan toisenlainen. Kävin ajelemassa syksyllä kun tiet olivat märkiä tarkoituksena lokittaa noita imuilman lämpöjä mutta ei siitä tullut yhtään mitään kun edes tuo 255 rengas ei pitänyt.

Summa summarum, fyysiset muutokset vaativat myös ohjelman muutoksen. Mitä isompi fyysinen muutos, sitä suurempi muutos myös ohjelman vaihdolla.

Meinaatko vielä käydä Jyväskylässä ohjelmaa teettämässä?

No en tiedä nyt vielä ohjelman tekemisestä, jos tuo toimii tuolla tilatulla hyvin

Onkos sulla nyt toi sama ohjelma mikä tulee mulle ton 61mm kanssa?
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

nokka-akselin ja kampiakselin asemaero: nokka-akselin signaali(max kulmapoikkeama myöhäisen suuntaan) VOI VI..U Varmaan hauska ja halpa juttu.. yhdellä huomasin saman foorumilla mutta ei ole vastannut miten korjaantu.

Katottu starilla
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

nokka-akselin ja kampiakselin asemaero: nokka-akselin signaali(max kulmapoikkeama myöhäisen suuntaan) VOI VI..U Varmaan hauska ja halpa juttu.. yhdellä huomasin saman foorumilla mutta ei ole vastannut miten korjaantu.

Katottu starilla
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Haiskahtaa aivan nokkien pyörähtämiseltä, paljonko kilsoja?
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Lape kirjoitti:Haiskahtaa aivan nokkien pyörähtämiseltä, paljonko kilsoja?

185tkm
Lape
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 194
Liittynyt: Su 06.11.2011 22:07
Paikkakunta: Kemi

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja Lape »

Pansullahan on oletettavasti ehyet vakionokat jos niin huonosti on käynyt.
juukeli
Vakiokalustoa
Vakiokalustoa
Viestit: 122
Liittynyt: Ma 22.07.2013 18:32

Re: c32 amg

Viesti Kirjoittaja juukeli »

Mutta eikös venynyt nokka-ketju tee saman? ja seköhän se tekee noi vajaat käynnistymisetkin eikä ventiilin nostimet

Kertokaa miten pystyy tarkistamaan onko nokat tohjona?
Vastaa Viestiin