MB hihnan kiristäjä
MB hihnan kiristäjä
Mulla on mersussa semmonen ongelma. Että hihna kiristjä menee vinoon ja hihna rupeaa vinkumaan. Lohkosta menny huonoksi kierteet. pystyy kiristämään suoraan ja ottaa kiinni mutta vääntyy jonkun ajanpäästä. Jos olisi vinkkejä ja huolto toimenpiteitä tiedossa. Kiitos! etukäteen.
Re: MB hihnan kiristäjä
Olisko se kiristäjän vaan sitten niin kulunut että menee siksi vinoon, tai sitten tappi. Riippuu tietenkin että mistä mersusta on kysymys.
Lohkon jenkoista en tiedä muuta kun että kiristäjän pultti vedetään omaan momenttiinsa, minusta jenkat joko pitävät tai sitten eivät pidä. Itse kiristäjän suoruuteen sen ei pitäisi vaikuttaa?
Lohkon jenkoista en tiedä muuta kun että kiristäjän pultti vedetään omaan momenttiinsa, minusta jenkat joko pitävät tai sitten eivät pidä. Itse kiristäjän suoruuteen sen ei pitäisi vaikuttaa?
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A
Kiristä ja tappi uusittu. auto on mb 300D om606. kierre menny huonoksi jakokopasta kun on alumiinia. ei kehtas ruveta jako koppaa vaihtaa.
...ei varmaan muuten kun vaihtamalla tule enään kestämään 

On olemassa niitä kierteenkorjaus-sarjoja. Eiköhän joillakuilla niistä saa kuntoon,
Tarkkana saa olla kun jakopään koppaa kierteyttää, pitäisi kuitenkin koppa irtaallaan touhuta ettei metallia mene koneeseen sisään niin samalla työllä varmaan vaihtaa ehjän kopankin?
-00 C200CDI AT
-83 300GD A
-83 300GD A