mamajane kirjoitti:Hieno vaunu, hyvin ovat pellit säilyneet vaikka on ilmeisesti uudesta asti ollut Suomen suolateillä. Vai onko tuo joskus ylimaalattu? Laitahan pari kuvaa sisältäkin jos on myös sisäsiisti.
Porkkanavilkut on ehdottomasti säilytettävä, pidä myös lampunpesurit ja se heijastinpaneeli paikallaan. Ne antavat autolle tiettyä vanhaa arvokkuutta jota ei näistä EU-kilvillä varustetuista tuontiautoista löydy.
Saako udella paljonko noin hyväkuntoisesta peruslankusta piti pulittaa? Pidä joka tapauksessa auto kunnossa.

Kiitos.
Sisäkuvia ei nyt tälläkertaa ole. On kuitenkin sisältäkin siistissä kunnossa. Penkit ehjät ja siistit eikä mitään ole rikki tai muuten paikat repsota. Eikä mitään räpellyksiä sielläkään ole, jos ei sitten lasketa soittimen päivitystä uuteen Alpinen soittimeen. Tämänkin asennus meni kivasti kun sai usb muistitikun tuhkikseen

Itsellä kun ei pala ja autossani ei kukaan muukaan saa ikinä polttaa niin tuleepahan tuokin käyttöön. Tärkeintä tässä oli ettei tarvinnut tehdä yhtään ylimääräistä reikää asennuksiin.
En tiedä onko koko auto maalattu mutta ainakin osittain on maalia saanut. Minulle kun tärkeintä oli ostaessa korin hyvä kunto niin ruostetta ei juurikaan löydy. En halunnut projektia vaan luotettavan käyttöauton.
Porkkanoihinkin olen jo tottunut joten saavat jäädä. Avantgarde maskia vielä harkitaan. Uudet siistimmät kilvet menevät mahdollisesti myös hankintaan.
Hinta ei ollut ihan nettiauton halvimmasta päästä. Tämän ostohetkellä olin käynyt jo useampaa Mersua ja yhtä Bemariakin katsomassa. Olin jo luovuttamassa mutta onneksi tämän kohdalla päästiin kauppoihin asti.
Eteen on tullut ostettua uudet levyt ja palat. Öljyt vaihtuivat myös oston jälkeen. Muuten onkin voinut vain ajella.
Ne tulpat on vieläkin hankkimatta...
Kiitos kaikille positiivista kommenteista.