tuli tuossa ostettua tuommoinen w124 260bensa mersu talviautoksi. Nyt pienenä haittana on ollut tuo polttoaine puoli eli teki minulle tenän tuossa toissailtana ja tapahtuman kulku oli seuraavanlainen: ajelin peililiukkaalla motarilla iltasella kotia kohti onnellisena uuden "aarteen" omistajana, olin edellisenä päivänä tankannut tänkin täyteen, mittari tosin näytti hieman yli puolta tankkia. yhtäkkiä kesken ajon alkoi nykiminen ja rupesin jo kiroamaan bensakoneisen hankintaa, motarilta poistuttuani hyytyi liikenne ympyrään sain onneksi valuteltua sen sivuun muuta liikennettä häiritsemästä. koitin sahailla käyntiin, hörähteli vaan ei lähtenyt. soitin apujoukot paikalle jerrykannun kanssa (20Litraa), tankattiin ja niin vain lähti käyntiin. tässävaiheessa siis totesin tosiaan bensamittarin jumittuneen totaalisesti siihen kohtaan. hurautin siitä sitten meidän pikkukylän huoltamolle ja rupesin tankkaamaan tankkia täyteen kunnes yht'äkkiä "NAKS" ja tankki täynnä, tuijottelin hölmönä huoltamon mittaria joka näytti lukemaa 13,5Litraa. eli auto sammui ilmeisimmin sen takia että siitä loppui menovesi ja nyt se perhana koittaa väittää minulle että tankkiin meni kaiken kaikkiaan 33,5 Litraa...
mitäs konsteja ja onko muilla ollut samanlaisia ongelmia!
Kiitokset jo etukäteen kaikille jotka viitsivät päätään vaivata...