320 V6 ja venäjän bensa
320 V6 ja venäjän bensa
Tuota olen miettinyt että uskaltaako tuota -98 320 CLK:ta tankata Venäjän bensalla? Pumpussa lukee 95E mutta ei ilmeisesti siellä viinalla jatkettua
-Mercedes-Benz s211
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Kyllä ne Venäläiset itsekkin ajaa omalla pensallaan ja uusilla Mersuilla.
Ei ne kanisterilla vie pensaa mennessään!
Ei ne kanisterilla vie pensaa mennessään!
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Tuon vastauksen oon kuullu monesti mutta kuka niistä tietää kuinka romuna niistä on moottorit siellä. Voiko siihen oktaanilukuun luottaa ettei oo tuossa rajalla jotain jatkettua kuraa
-Mercedes-Benz s211
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Se toimii sillä Venäjän 92:lla myöskin moitteetta.
TURBO INTERCOOLER DIESEL POWER
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Parempi bensa se on kuin Suomessa kun ei ole viinaa seass ja ihan erikoisimmillakin ajavat siellä.
Toisekseen mikä siellä voi rikkoutua?
Sinkki ja lyijy on jäänyt pois jo 15 vuotta sitten eli katit säilyy.
Jos epäilee niin saahan siihen lisäaineita sekaan ostettua joka nyt on turhaa.
Toisekseen mikä siellä voi rikkoutua?
Sinkki ja lyijy on jäänyt pois jo 15 vuotta sitten eli katit säilyy.
Jos epäilee niin saahan siihen lisäaineita sekaan ostettua joka nyt on turhaa.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Täällä itärajalla on empiirisiä kokeita ollut eri automalleilla jo pari vuosikymmentä käynnissä. Kyllä ongelmat tässä ajassa näkyisi. Kerran sain moottoripyörän tyhjäkäyntisuuttimet tukkoon tankattuani Rättijärven Tatneftilla. Sen koommin olenkin tankannut lähinnä VTK:lla, ja autoissa ei ole ikinä ollut mitään ongelmia. Polttoainesuodattimiahan saa vaihtaa.petrikar kirjoitti:Tuon vastauksen oon kuullu monesti mutta kuka niistä tietää kuinka romuna niistä on moottorit siellä. Voiko siihen oktaanilukuun luottaa ettei oo tuossa rajalla jotain jatkettua kuraa
W221 350 CDI Lang -10, W124 300 D aut. -91, W140 300 SE -92
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
ex: W220 320 CDI -03, W208 320 Elegance -00, S212 220CDI Avantgarde -12, muut: Triumph Thunderbird Storm 1700 -12
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Uskaltaa tankkailla. Itellä ei myöskään mitään ongelmia ole ollut tähän mennessä.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Täältä ääni myös, tässä viimeisen muutaman vuoden aikana ei ole ongelmia ilmennyt, ei bansassa eikä dieselissä. Saattaapi olla jopa parempaa kun täällä tuo aine.
MB C200 cdi STW -09
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
MB SL 560 -88
Ford Mustang -76 GhiaII 5.7
MB Sprinter 616 cdi -03
MB Sprinter 316 cdi -14
exät:
BMW 525TD e39 -99
MB CLK 270cdi -04
MB E 300 TDT -98
WV Golf V5 4motion
E46 BMW 525d -05
w163 ML 270cdi -04
w208 CLK 430 -99
Sprinter 313cdi -05
w202 220d -96
w124 200d -88
w123 coupe
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Vuodesta 1995 ei ongelmia yleisellä tasolla. Pari kertaa tullut huonompaa laatua mutta kyse huoltiksesta lähimpänä rajaa, mikä on yleisessä tiedossa että laadussa saattaa olla ongelmia.
Meinaatko Kostamuksessa käydä, paljonko tulee matkaa Oulusta Vartiukseen?
Meinaatko Kostamuksessa käydä, paljonko tulee matkaa Oulusta Vartiukseen?
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Tarkotus mennä Kuusamon kohdalta yli kun siihenkin on tullut tankkauspaikka ihan rajan tuntumaan. Tulee mökkireissut vähän halvemmaksi jos käy siellä tankilla
-Mercedes-Benz s211
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Kumma juttu että venäläiset itse taas luokittelee bensansa erittäin huonolaatuiseksi verrattuna suomeen ja tämä on siis aivan yleinenkäsitys lokaaleiden keskuudessa? Näille "uusien Mersujen" tankkaajillekin venäjällä taas on ihan sama vaikka ne kusisi tankkiiin joka tankkauskerralla ku autolla ajetaan 50-100tkm ja ostetaan uusi, joten itse en kovin luottavaisin mielin lohduttautuisi tähänkään tietoon
S212 E350 CDi -10
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
W639 116 CDi -11
W124 230 TIC/EFI -89
-
- Mersumies
- Viestit: 1636
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Onkos sinulla se 7 - asentoinen oktaanin säätöpistoke konetilassa? Jossain oli juttua sen olevan juuri sitä huonomman bensan käyttämisen mahdollistajana. En vain ol löytänyt siitä ohjeita mistään vielä.petrikar kirjoitti:Tuota olen miettinyt että uskaltaako tuota -98 320 CLK:ta tankata Venäjän bensalla? Pumpussa lukee 95E mutta ei ilmeisesti siellä viinalla jatkettua
Meseillään
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Se vaan joillakin on tuo "Ryssänpelko" iskostunut niin pahasti mieleen, että jo pelkkä itätuulikin alkaa henkeä ahdistamaan.
M-B E 200 CDI -09 Emännällä
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
M-B E 320 TE 4-Matic -98 Minulla
M-B 230 TEA -92 Pojalla
Mersuilla jo vuodesta 1969
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
En ole katellut onko siellä sitä pistoketta. Eikö se siellä apukuskinpuoleisessa nurkassa pitäs olla?Mese 320 TE kirjoitti:Onkos sinulla se 7 - asentoinen oktaanin säätöpistoke konetilassa? Jossain oli juttua sen olevan juuri sitä huonomman bensan käyttämisen mahdollistajana. En vain ol löytänyt siitä ohjeita mistään vielä.petrikar kirjoitti:Tuota olen miettinyt että uskaltaako tuota -98 320 CLK:ta tankata Venäjän bensalla? Pumpussa lukee 95E mutta ei ilmeisesti siellä viinalla jatkettua
-Mercedes-Benz s211
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Tämän tyylisiä kommentteja en tarvi tähän ketjuun...niistä ei ole mitään apuasompio kirjoitti:Se vaan joillakin on tuo "Ryssänpelko" iskostunut niin pahasti mieleen, että jo pelkkä itätuulikin alkaa henkeä ahdistamaan.
-Mercedes-Benz s211
-
- Mersumies
- Viestit: 1636
- Liittynyt: Ti 04.05.2010 21:16
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Siellä se minulla on siinä on sinetti ehjänä paikallaan. " Esson baarin " juttujen mukaan sillä pitäisi pystyä säätämään kone eri oktaaniluvun bensaa käyttäväksi. Asiaa pitää selvittää.petrikar kirjoitti:En ole katellut onko siellä sitä pistoketta. Eikö se siellä apukuskinpuoleisessa nurkassa pitäs olla?Mese 320 TE kirjoitti:Onkos sinulla se 7 - asentoinen oktaanin säätöpistoke konetilassa? Jossain oli juttua sen olevan juuri sitä huonomman bensan käyttämisen mahdollistajana. En vain ol löytänyt siitä ohjeita mistään vielä.petrikar kirjoitti:Tuota olen miettinyt että uskaltaako tuota -98 320 CLK:ta tankata Venäjän bensalla? Pumpussa lukee 95E mutta ei ilmeisesti siellä viinalla jatkettua
Meseillään
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Kävikös petrikar kesän aikana rajan takana tankilla? Tämän viestittelyn jälkeen itsekin hommasin 320 bensaveekutoosen ja ei ole ollut ollenkaan nirso (huonollekaan) bensalle. Siis sellaiselle millä 560SEC on vähän nykinyt...
Lähestyy se litrahinta 60 eurosenttiä eikä kohta ysikakkosen hinta ole kaikana 50 centistä jos ruplan kurssi vaan laskee. Kävisiköhän tuo ML sillä litkulla? Jenkki-380 rokkaa 92 oktaanisella ainakin ohjekirjan mukaan kokeillut en ole.
Lähestyy se litrahinta 60 eurosenttiä eikä kohta ysikakkosen hinta ole kaikana 50 centistä jos ruplan kurssi vaan laskee. Kävisiköhän tuo ML sillä litkulla? Jenkki-380 rokkaa 92 oktaanisella ainakin ohjekirjan mukaan kokeillut en ole.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Jos flexi fluel menee läpi nykykoneista että ecut pystyy säätämään seosta rikkaammalle eli itse oppimaan niin varmaan menee läpi vaikka jäteöljy kunhan syttyy vaan palotilassa
Eli menee venäläisten bensa kyllä läpi varmasti...aikoinaan oli se katin pelko ja samassa venttiilit että palaa...no lyijy ja sinnki on pois pelistä...niin kuin meilläkin.
Eli menee venäläisten bensa kyllä läpi varmasti...aikoinaan oli se katin pelko ja samassa venttiilit että palaa...no lyijy ja sinnki on pois pelistä...niin kuin meilläkin.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
-Rämät mutta maksetut-
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Nyt vastahan oli uutisoitu huono laatuisesta bensasta mikä oli rikkonut kaiketi useita kymmeniä autoja. Kokeneimmat kävijät muutenkin neuvovat tankkaamaan vain luotetuilta asemilta, mitä ne sitten onkin..ilmeisesti se kaikkein halvin asema ei ole luotetuin mene ja tiedä
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Missäs tää oli, laita linkki. Kiinnostaa kun SEC on nirso Rättijärven gasolle kun taas muut ajopelit polttaa sitä hyvin. Muut=lambdasäätöisiä. Paitsi 6.3 mitä ajan 98:lla. Vene (jenkkilotkottimella) ja tuo 380 SL sietää matalaakin oktaavia.Pansu kirjoitti:Nyt vastahan oli uutisoitu huono laatuisesta bensasta mikä oli rikkonut kaiketi useita kymmeniä autoja. Kokeneimmat kävijät muutenkin neuvovat tankkaamaan vain luotetuilta asemilta, mitä ne sitten onkin..ilmeisesti se kaikkein halvin asema ei ole luotetuin mene ja tiedä
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Jossain iltapaskassa tuosta taisi juttu olla. Ja toisaalla foorumilla joku esittelikin jo vajaan tonnin laskua korjaamolta ja muistaakseni joku toinen oli vasta viemässä korjaamolle. Tuossa yhdessä oli ilmeisesti sulanut ainakin sytytystulppia ja näin ollen hajottanut puolia ja pakoputkisto täynnä vettä, mitä lie muutakarra kirjoitti:Missäs tää oli, laita linkki. Kiinnostaa kun SEC on nirso Rättijärven gasolle kun taas muut ajopelit polttaa sitä hyvin. Muut=lambdasäätöisiä. Paitsi 6.3 mitä ajan 98:lla. Vene (jenkkilotkottimella) ja tuo 380 SL sietää matalaakin oktaavia.Pansu kirjoitti:Nyt vastahan oli uutisoitu huono laatuisesta bensasta mikä oli rikkonut kaiketi useita kymmeniä autoja. Kokeneimmat kävijät muutenkin neuvovat tankkaamaan vain luotetuilta asemilta, mitä ne sitten onkin..ilmeisesti se kaikkein halvin asema ei ole luotetuin mene ja tiedä
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
http://yle.fi/uutiset/epapuhdas_polttoa ... la/7569846" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Kiitosta! Tosiaan Rättijärvi ei ole halvin, se on lähin. Halvin (ja kuulemma laadukkain) on Viipurin ohitien Lukoil mutta se on taas kaukaisin.
Tämä oli mielenkiintoista:
Rättijärven huoltamo toimii venäläisen Tatneft-öljy-yhtiön brändin alla. Tatneftin Pietarin toimiston mukaan kysymys on kuitenkin franchaising-huoltamosta, eikä Tatneft toimita itse polttoainetta huoltamolle.
http://yle.fi/uutiset/venalainen_bensa- ... us/7573964" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämä oli mielenkiintoista:
Rättijärven huoltamo toimii venäläisen Tatneft-öljy-yhtiön brändin alla. Tatneftin Pietarin toimiston mukaan kysymys on kuitenkin franchaising-huoltamosta, eikä Tatneft toimita itse polttoainetta huoltamolle.
http://yle.fi/uutiset/venalainen_bensa- ... us/7573964" onclick="window.open(this.href);return false;
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Itselläkin viisumi vetämässä ja tarkoitus olis mennä sieltä Kiteen takaa yli, mikä lie asema siellä olis luotettava. Varmaan tulee kyllä käytyä sitten viipurissakin ja pietarissa, liekkö tuolla sitten noi Lukoilit luotettavimpia.
-
- Sisäänajossa
- Viestit: 38
- Liittynyt: La 28.12.2013 22:05
- Paikkakunta: Pojois-savo
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Jos meinaat niiralasta mennä yli niin ensimmäinen asema venäjän puolella niin on ainakin itselle sattunut aina hyvää ainetta(dieseliä) ja en ole kenekään kuullut moittivan bensan laatuakaan kyseisellä asemalla.Pansu kirjoitti:Itselläkin viisumi vetämässä ja tarkoitus olis mennä sieltä Kiteen takaa yli, mikä lie asema siellä olis luotettava. Varmaan tulee kyllä käytyä sitten viipurissakin ja pietarissa, liekkö tuolla sitten noi Lukoilit luotettavimpia.
W203 200cdi/W208 CLK430
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Vaalimaan puolelta oli saatu vähän aikaa sitten huonoa bensaa, oli useampi auto vissiin hyytyny jne. Karhubaarilta olivat tankanneet, nyt kuulemma siellä säiliöt puhistettu jne. Nesteellä tankkaan vain itse. Mikäli naamakirjaan kuuluu, niin vaalimaan tapahtumista saa hyvin tietoa ryhmässä vaalimaan rajaveikot (itse en tosin naamakirjaan kuulu), kaveri sieltä lukee aina tuoreimmat kuulumiset
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Kävin rajan takana joulupäivänä, eka kertaa yli kahteen kuukauteen; Nuijamaalla aika hiljaista, muutamia suomalaisia autokuntia liikenteessä siellä.
Vuokra-alueen jälkeen alkoi suolarapa lentää, siihen meni lauantainen autonpesu sitten...
Kurssi jotain 63, ostin Viipurin BTK:lta pankkikortilla ja pumpussa oli sellaisia lukuja kuin A80-4, A92-5 ja A95-4 muistaakseni. Eli olisko noissakin sitten etanolia muutama prosentti?
Karuselli-tavaratalossa oli tavaraa hyllyissä. Tupakat on nyt piilotettu kaupoissa ja huoltsikoilla.
Nuijamaalla oikeaa länsilaatua oleva LM kartsa 14 euroa. Välillähän siellä myytiin paikallista mahorkkaa pokkana, kuulemma.
Perkele, kun kurssi oli siellä satasessa olis kannattanut ostaa vaikka jotkut renkaat sieltä, onhan sillä ihan länsirenkaitakin myynnissä - mutta mistä tietää mitä sekundaerää ovat... nyt tosin oli tavaratalon rengashyllytkin aika tyhjinä, Dunlopin nastarenkaita oli koossa 205/55R16 tuolla kurssilla vähän alle satasen kappale.
Vuokra-alueen jälkeen alkoi suolarapa lentää, siihen meni lauantainen autonpesu sitten...
Kurssi jotain 63, ostin Viipurin BTK:lta pankkikortilla ja pumpussa oli sellaisia lukuja kuin A80-4, A92-5 ja A95-4 muistaakseni. Eli olisko noissakin sitten etanolia muutama prosentti?
Karuselli-tavaratalossa oli tavaraa hyllyissä. Tupakat on nyt piilotettu kaupoissa ja huoltsikoilla.
Nuijamaalla oikeaa länsilaatua oleva LM kartsa 14 euroa. Välillähän siellä myytiin paikallista mahorkkaa pokkana, kuulemma.
Perkele, kun kurssi oli siellä satasessa olis kannattanut ostaa vaikka jotkut renkaat sieltä, onhan sillä ihan länsirenkaitakin myynnissä - mutta mistä tietää mitä sekundaerää ovat... nyt tosin oli tavaratalon rengashyllytkin aika tyhjinä, Dunlopin nastarenkaita oli koossa 205/55R16 tuolla kurssilla vähän alle satasen kappale.
1939 Pontiac Six 2D sedan projekti www.overdrive.fi/forum/threads/1939-pon ... ix.315079/
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
1971 300 SE L 6.3 museoauto
1987 560 SEC museoauto
1991 300 GE museoauto
1994 E 320 Cabrio kesämersu
1999 ML 320 talvikäyttis
2004 C 180 daily driver
2005 Peugeot 206 varalla (se toimiva)
https://www.youtube.com/user/karra224
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Tapaninpäivänä tuli itse käytyä Vaalimaan kautta. Kurssi oli kutakuinkin sama. Säkkijärvellä kävin heittämässä dieseliä tankin täyteen. Heti kun pääsit Venäjän puolelle, tiet oli ihan märkänä. Ei ollut ainakaan liukasta
Vaalimaalla on ollut tupakit ja nuuskat jonkun aikaa peitettyinä. Nähtävästi noudattavat uutta lakia. Tax freessa "suomalainen" lm maksaa 14,90€ kartonki. Pitään aikaan ei ole ollut tarjouksessa 9,90€ kartsa. Täällä kun kurssi sattui olemaan sata, kertyi kyllä reissulle aikaa. Kaveri kävi tankkaamassa ja matka kesti sellaisen 7h. Venäläiset pääsi ohi ja suomalaiset jonotti. Olis melkein pitänyt käydä Pietarissa vähän ostoksilla, olis saanu joululahjat sieltä.
Vaalimaalla on ollut tupakit ja nuuskat jonkun aikaa peitettyinä. Nähtävästi noudattavat uutta lakia. Tax freessa "suomalainen" lm maksaa 14,90€ kartonki. Pitään aikaan ei ole ollut tarjouksessa 9,90€ kartsa. Täällä kun kurssi sattui olemaan sata, kertyi kyllä reissulle aikaa. Kaveri kävi tankkaamassa ja matka kesti sellaisen 7h. Venäläiset pääsi ohi ja suomalaiset jonotti. Olis melkein pitänyt käydä Pietarissa vähän ostoksilla, olis saanu joululahjat sieltä.
S204 350cdi 4matic amg -11
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
W124 300D -91
Ex Pappa S211 320cdi -07
Ex VW Golf Variant GTD -16
Ex S204 350cdi amg -10
Ex W124 300E Sportline -91
Ex Saab 9-5 Aero -02 Biopower
Ex BMW E61 530dA -05 Stage2 DPF 0ff
Ex MB C230 Kompressor Avantgarde Sport -05
Re: 320 V6 ja venäjän bensa
Pietarissa käyty pitkäviikonloppu. Paras kurssi mihin törmättiin oli 67ruplaa ja ei vaihtopalkkiota. Viipurista tuli ostettua röökit ja LM kartsa 600ruplaa, ruski stantard litra noin saman verran, eli about kympin. Kaverin diisselillä oltiin liikenteessä niin ei tullu hirveesti polttoaineen hintoja katseltua, mutta rajalta kun ajeli vähän edemmäs niin olin näkevinään pumpuissa myös 98 merkintöjä? Pitäs oma greencard kysellä vakuutusyhtiöstä, niin pääsis omaakin tankkaamaan.