Moi! Löytyisikö joltain viisaammalta neuvoa ongelmaan, auto on MB w202 c180 vm. 94.
Elikkäs aluksi ongelma oli se, että auto käynnistyi, mutta sammui lähes heti jos ei pitänyt kaasulla kierroksia sen aikaa että kone lämpenee vähän ja käy itekseen. Lämpimänä käynnistyi ja pysyikin käynnissä.
Nyt auto ei käynnisty ilman että antaa vähän kaasua, eikä meinaa pysyä kunnolla käynnissä ilman kaasua.
Ajossa tällä hetkellä
-w124 300DT -89
-w124 300E 4Matic -89
Kyseissä mallissa ei mielestäni ole välttämättä oikeaa ilmamäärämittaria ollenkaan. Korjatkoon joku jos olen väärässä? Ilmaputkessa on vain joku lämpöanturi.
mikko1981 kirjoitti:Kyseissä mallissa ei mielestäni ole välttämättä oikeaa ilmamäärämittaria ollenkaan. Korjatkoon joku jos olen väärässä? Ilmaputkessa on vain joku lämpöanturi.
Juurikin näin.
Mb C180 A
ex-MB 190E 2.6A
Oi mikä ihana mies, naisten ja eläinten ystävä,
ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
mikko1981 kirjoitti:Kyseissä mallissa ei mielestäni ole välttämättä oikeaa ilmamäärämittaria ollenkaan. Korjatkoon joku jos olen väärässä? Ilmaputkessa on vain joku lämpöanturi.
Hyvä että viisaampi korjasi! Eli nyt on vielä auki tämä käynnistymis/käyntiongelma...
Ajossa tällä hetkellä
-w124 300DT -89
-w124 300E 4Matic -89
Eilen käynnistyi ensimmäisellä yrittämällä aivan normaalisti, parikin kertaa mutta tänääm taas joutui antamaan kaasua. Voisiko ehkä liittyä kaasuläppään?
Ajossa tällä hetkellä
-w124 300DT -89
-w124 300E 4Matic -89
Itsellä oli samanlainen vika ja korjaantu ilmamassamittarin vaihdolla
E: jaa tässä mallista ei edes ole sitä no toivottavasti kaasuläpän puhdistus auttaa
w202c180 kirjoitti:Itsellä oli samanlainen vika ja korjaantu ilmamassamittarin vaihdolla
E: jaa tässä mallista ei edes ole sitä no toivottavasti kaasuläpän puhdistus auttaa
Juu ei ole Vinkkejä otetaan vielä vastaan!
Ajossa tällä hetkellä
-w124 300DT -89
-w124 300E 4Matic -89