Elikkä ce300 24 mersu vm 91. Aina kun seissyt nii temppuillu käynistyksen kans. Kävi kesällä korjaamolla kun en saanut käyntiin millään ja ainakin puolan olivat vaihtaneet mutta ei puhunu muuta. Nyt kuukausi sitten auto oli täydessä tikissä mutta kahden viikon seisonnan jälkee ei kirveelläkään käyntiin..
Bensaa saa koska tulpat kastuu.. kipinä tulee mutta ei edes lupaa. Vj kansi 1,5v vanha voiko olla siinä taas vika. On tehnyt ennenkkin tämän että ei lähde pienenkään seisonnan jälkeen käymään. Mutta käynnistynyt kummiskin pitkän sahauksen ja voimasanojen avulla
Viimeksi muokannut w124 coupé, To 06.02.2014 19:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä se voi olla Vj-kansi vika eteenkin jos merkki ei ole Bochilainen, muista ei ole kuin harmia! Tutkailes tuo nyt ensin missä kunnossa sisältä kansi ja pyöriä ovat!? Toki jos kilometrejä paljon jo takana jossain vaiheessa nokka akselikin voi ruveta temppuilemaan, vaan tuo jo olisi listan viimeisiä kohteita jos kaikki muu olisi kunnossa! Seisonta, kosteus ja pakkaset vain liittyisi tuohon Vj-kanteen!
Jaakko.P
Ja näillä mennään.
123 230e 82
124 300ce 88
124 230e 89
124 200e 92
Vanhemmissa moottoreissa mutta ei tässä ole sitä että nokka kuluu ja tässähän on säädettävä imunokan ajoitus muta tehoihin voisi vaikuttaa toimimattomaan ..ei käynnistyvyyteen.
-w124 230e sedan
-w124 230e coupe
-c203 200k kompressor
itselläni oli puolille menevä johtosarja huonona.kuoret mureni.kannattaa katsoa.mulla on kyllä 280s mutta eiköhän aika samanlainen.johdot murenee sieltä kannen alta.eli pihat mitkä menee puolille.
mese100 kirjoitti:itselläni oli puolille menevä johtosarja huonona.kuoret mureni.kannattaa katsoa.mulla on kyllä 280s mutta eiköhän aika samanlainen.johdot murenee sieltä kannen alta.eli pihat mitkä menee puolille.
Tää 300 m104 on jakajalla.
Kl-varaosilta saat uuden jakajan ja pyörijän.. taitaa hintaki olla nykyjää aika sama kun bremissä
Just piti tulla täältä haeskeleen itekkii apua..
Samanmoinen 300ce24 seissyt n. Kuukauden päivät tallissa..ilmapumppu laukes,tilasin uuden asensin paikalleen..mut nyt ei enää käynnisty.. Ilman hihnaa kokeilin käyntiin n. Kuukaus sitten ja pyöri vielä sillon..
Tässä koneessa on kaks vuotta sitten tähtiliikkeessä vaihettu orggis jakaja ,piuhat ja pyörijä,,
Nyt arvailin virran vähyyttä ja kohta tulppia,, kaikk vaihoin uusiin,, mut ei lupaakaan,, kipinää tulee,, tulpat kostuu mut ei...?? Todellakin usko loppuu.. Talli kylläkin on kylmä ja nyt näillä keleillä aikas kosteekin...
Muistui tässä juuri mieleen että aikoinaan yksi w124 230e vm88 nikotteli käynistämisessä kylmällä ilmalla...
Muistan että sain sen pari kertaa pakkasessa käyntiin niin, että puhalsin huistenkuivaajalla imusarjan alle lämmintä minuutin pari...
Se teki myös sitä, että startti pyöritti mutta ei millään käyntiin... yskähteli vaan välillä...
Ei sitten tullut ikinä selvyyttä mikä paikka nimenomaan suli ja auto käynistyi...
Voisiko joku lämpö-anturi v*ttuilla että saa liikaa bensaa? Itsellä tekee nimittäin c280 sellaista että yön yli parkissa ja aamulla tunti-pari roikassa niin saapi sahata ja kaasua varovasti lipsuttaa niin sitten lähtee käyntiin. Mutta ilman roikkaa lähtee normaalisti käyntiin ja kovilla pakkasilla (yli 15 pakkasta) roikan kanssa. Ja pitää seistä yli normi työpäivän että temppuilee, mystistä.
Janhan300 kirjoitti:Just piti tulla täältä haeskeleen itekkii apua..
Samanmoinen 300ce24 seissyt n. Kuukauden päivät tallissa..ilmapumppu laukes,tilasin uuden asensin paikalleen..mut nyt ei enää käynnisty.. Ilman hihnaa kokeilin käyntiin n. Kuukaus sitten ja pyöri vielä sillon..
Tässä koneessa on kaks vuotta sitten tähtiliikkeessä vaihettu orggis jakaja ,piuhat ja pyörijä,,
Nyt arvailin virran vähyyttä ja kohta tulppia,, kaikk vaihoin uusiin,, mut ei lupaakaan,, kipinää tulee,, tulpat kostuu mut ei...?? Todellakin usko loppuu.. Talli kylläkin on kylmä ja nyt näillä keleillä aikas kosteekin...
Itellä oli just sama. Tulpat kastu ja kipinä tuli. Vajaa 2vuotta vanha pyöriä ja v-jakajan kansi. Ja kannen putsasin kunnolla eikä siltikään edes luvannut. No hain kl varaosilta boschin kannen ja pyörijän (tingittynä 170e) osat paikalle ja heti käyntiin. Eli itse tajusin että nämä osat voivat mennä todella äkkiä huonoksi, varsinkin jos jotain tarvikeosia niin kuin minulla oli..
Auto oli temppuillut ennenkin jos seiso edes muutaman päivän mutta pitkällä sahaamisella ja kannen putsaamisella käyntiin. Mutta pyöriään en ikinä koskenut ja se näky olevan pahasti hapettunut kun osat vaihdoin. Eli vanhoilla ois voinu lähtee käyntiin jos ois myös pyörijän putsannut. Mutta ompa nyt uudet kunnon osat. Semmonen vika vielä jäljellä vaikka kaikki sytkän osat on uudet että lämpinä ei lähde käyntiin jos ei anna kaasua. Kylmänä taas ei mitään ongelmaa.. joku puhu että suuttimet päästää paineet? Olisiko perää koska vain 10-15 min seisominen aiheuttaa tämän.